Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de bestelling! De actuele levertijd vind je bovenaan de website, momenteel is dat circa 1-2 weken. Je kunt de staanders van het rack in stappen van 5 cm inkorten.Vandaag het prx 840 rek besteld.Enig idee over de levertijd? Is dit rack makkelijk in te korten?
Daar is helaas nog geen levertijd van bekend.
Hebben jullie plannen vooor een belt squat attachment? Zoiets als onderstaand.

Alle accessoires worden de komende weken toegevoegd aan de webshop. In de vergelijkingstabel die ik hier deze week heb geplaatst zie je alle toekomstige opties die er zullen, maar die staan op dit moment dus nog niet allemaal op de website.
Niet voor de PRIME accessoires helaas, daar hebben we zulke lage marges op dat er niet veel meer mogelijk is. Maar over een tijdje zullen we een interessant (en goedkoper) alternatief aanbieden![]()
Hebben jullie plannen vooor een belt squat attachment? Zoiets als onderstaand.
Plannen genoeg en zelfs vorig jaar al enkele ontwerpen gemaakt voor de nieuwe ATX racks. Dit is echter nooit in productie genomen en ik weet niet of dat dit jaar nog gaat lukken (en of we die überhaupt opnemen in het assortiment).
Ik verwacht dat deze volgende week of uiterlijk de week erna binnenkomt.@Fitness Seller : is er al toevallig iets bekend over de ATX Half Rack HRX-620? Het is bijna midden-mei![]()
Nee helaas, dat gaat waarschijnlijk pas eind zomer worden. PRIME is tot die tijd nog gewoon leverbaar.Hi Fitness-Seller, is er al iets bekend betreffende bovenstaand alternatief op de Prime accessoires?
De meeste krachten worden inderdaad door de staanders naar de grond geleid, op de wand komen niet heel veel krachten. Ik kan helaas echter geen uitspraken doen over of jouw wand hiervoor geschikt is.Klein vraagje over het ATX Folding Wall Rack FBR-750 met de mounting rails.
Kan ik deze monteren op een enkelsteens garage wand?
Ik snap dat de krachten van het gewicht in de staanders komen en zich neerwaarts naar de grond begeven, waarbij de wandbeugels meer dienen ter stabilisatie.
Maar is een enkelsteens wand hiervoor geschikt, uiteraard met correct bevestigingsmateriaal.
5 kg en 20 kg wordt binnen 1-2 weken verwacht. Voor de volgende levering is helaas nog niets bekend, ik verwacht niet voor eind juni (of zelfs later).Wanneer komen deze halterschijven weer binnen? https://www.fitness-seller.nl/rubberen-standaard-halterschijven/
Daar hebben we nog niet over nagedacht aangezien het nog altijd extreem druk is, we zitten bovendien midden in een verbouwing aan het magazijn. Bezoekers in de showroom helpen dan niet echt. Wellicht dat we binnenkort wel weer afhalers gaan toestaan maar dat zal ook nog wel een paar weken duren, eerst moeten de verbouwingen aan het pand volledig zijn afgerond.Is er al iets bekend over de heropening van de showroom? Ik zag dat helisports de deuren op afspraak opent. Zijn jullie ook zoiets van plan?
Die heb je helaas net gemist. Volgende levering zal nog een aantal weken op zich laten wachten.
Daar hebben we nog niet over nagedacht aangezien het nog altijd extreem druk is, we zitten bovendien midden in een verbouwing aan het magazijn. Bezoekers in de showroom helpen dan niet echt. Wellicht dat we binnenkort wel weer afhalers gaan toestaan maar dat zal ook nog wel een paar weken duren, eerst moeten de verbouwingen aan het pand volledig zijn afgerond.
Overigens zal de showroom ergens in de komende maanden sowieso weer sluiten, aangezien wij ons kantoor en de showroom dan ook gaan verbouwen. Er worden dus sowieso geen nieuwe producten meer tentoongesteld. Ik verwacht dat de showroom dan pas in het najaar weer open zal gaan.
Die heb je helaas net gemist. Volgende levering zal nog een aantal weken op zich laten wachten.
Het Fortex Squat Rack is vervangen voor de SQS-650 (daar komt nog een verbindingsbalk voor). De HRX-620 en HRX-750 kun je allebei zien als vervanging voor het Fortex Half Rack.Dankjewel voor het vlugge antwoord. Top!
Is bekend wanneer de ATX opvolgers komen voor de Fortex Squat Rack en Fortex Half Rack? En wanneer meer info over accessoires, verstelbaarheid, etc, online komt van HRX 620?