- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Kijk ff op aliexpress, genoeg van dat soort shit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ff op aliexpress, genoeg van dat soort shit.
Nee dat is nu niet mogelijk maar we hebben erover nagedacht om de optrekstangen recht te maken net zoals bij de HRX-800. Dan zal de lat pulley echter anders bevestigd moeten worden dus dat is toch niet doorgegaan.Over de HRX-620 en HRX-750 :
Is er een mogelijkheid om die pull upopstelling veranderd te zien in een gewone rechte bar? Ik ben niet zo'n fan van die rare kunstwerkjes die ze vanboven aan racks bedenken.
Indien gewenst kun je de SPUD Econo Pulley bij ons bestellen voor € 129. Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice.
Maar ik sponsor liever de NL economie 
Indien gewenst kun je de SPUD Econo Pulley bij ons bestellen voor € 129. Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice.
Maar die is erg duur, er zijn genoeg goedkope alternatieven te vinden (je kunt zelfs bij ons de kabel op maat laten maken en zelf een katrolophanging halen bij de lokale bouwmarkt).
![]()
EDIT: voor de HRX-750 zou je overigens wel de rechte optrekstang van de PRX-750 kunnen bijkopen. Die past ook op het Half Rack. Deze kost € 27,90 en kan via mail besteld worden.
Bol.com heeft er ook. Volgens de recensies rommel
.De sets zijn gewoon een bundel van de losse dumbbellstangen en halterschijven. Doordat die nu massaal worden opgekocht kunnen er ook geen complete sets meer worden aangeboden. Ik denk niet dat je voorlopig een setje kunt scoren, je zult meer geluk hebben bij de losse items.Wanneer komen deze rubberen dumbbell sets (een ander/meer gewicht is ook goed) binnen? https://www.fitness-seller.nl/rubberen-dumbbell-set-2-x-15kg/
Als dit ook nog even duurt wacht ik wel rustig af totdat de losse rubberen halterschijven weer binnenkomen.
Kijk naar de foto's zou ik zeggen.Ik heb een bokszak die 1.80 lang is en rond de 70 kilo weegt. Kan ik die ophangen aan de Atx Cantilever Draagarm? Of is ie niet geschikt voor bokszakken van dat formaat?
De looks?@Fitness Seller of iemand anders die het weet.
Waar zit precies het prijs verschil in tussen
en![]()
ATX Chrome Calibrated Steel Plates - Color - Fitness Seller
Verchroomde gekalibreerde halterschijven met een gekleurd binnenvlak. Tot op 10 gram nauwkeurig in gewicht en met een zeer dun ontwerp voor maximale laadcapaciteit.www.fitness-seller.nl
![]()
ATX Calibrated Steel Plates - Fitness Seller
Gekalibreerde halterschijven die tot op 5 gram nauwkeurig zijn in gewicht. Met een dun ontwerp voor maximale laadcapaciteit op de halterstang en kleurcodering voor eenvoudige herkenning van het gewicht.www.fitness-seller.nl
De calibrated plates zijn natuurlijk gecalibreerd, maar daarnaast ook nog iets dunner, giet staal ipv ijzer, precisere boring van 50.4mm (tov 50.6), etc. De calibrated lijken op alle fronten net iets beter, maar de Powerlifting plates zijn toch iets duurder. Ik mis waarschijnlijk iets wat de powerlifting plates duurder maken, maar wat?
Nee dat past helaas niet. Dit onderdeel is ook niet apart verkrijgbaar.Beste Fitness Seller,
Past de monkey bar van het ATX Half Rack-660 wellicht ook op het Fortex half rack? En zo ja verkopen jullie de monkey bar dan ook als los onderdeel?
Ja dat gaat prima, de Cantilever wordt gebruikt voor ringen en klimtouwen.Ik heb een bokszak die 1.80 lang is en rond de 70 kilo weegt. Kan ik die ophangen aan de Atx Cantilever Draagarm? Of is ie niet geschikt voor bokszakken van dat formaat?
Het verchromen en het hele productieproces van die Plates is prijzig.@Fitness Seller of iemand anders die het weet.
Waar zit precies het prijs verschil in tussen
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-plates/
en
https://www.fitness-seller.nl/atx-calibrated-steel-plates/
De calibrated plates zijn natuurlijk gecalibreerd, maar daarnaast ook nog iets dunner, giet staal ipv ijzer, precisere boring van 50.4mm (tov 50.6), etc. De calibrated lijken op alle fronten net iets beter, maar de Powerlifting plates zijn toch iets duurder. Ik mis waarschijnlijk iets wat de powerlifting plates duurder maken, maar wat?
Damn dat is snel. Top
DE reden dat ik liever de powerlifting plates haal! 😁
Bedankt voor de reactie! Ik vind ze ook veel mooier, dus worden toch de powerlifting denk ik.et verchromen en het hele productieproces van die Plates is prijzig.
Voorlopig helaas nog niet
Bedankt voor je snelle reactie!