MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nee nog niet. Er zullen morgen, vrijdag en maandag containers binnenkomen, de bench zal in één van deze containers zitten. Maar nadat ze zijn binnengekomen kan het ook nog een dag duren voordat ze online gaan. Eerst wordt alles gecontroleerd en ingeruimd etc, dan pas schakelen wij de producten vrij op de website.
Soms een idee of er atx dip bars voor de 600 racks bij zitten? Wacht er al heel lang op. Hopelijk ben ik snel genoeg.

Zullen alle producten waarop de site staat dat ze eind mei worden verwacht dus morgen, vrijdag of anders volgende maandag per container binnen komen?
(Ik zelf doel op de SQS 650 maar ik denk ik stel de vraag iets algemener zodat niet iedereen specifiek voor zijn/haar product het hoeft te vragen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.443
Soms een idee of er atx dip bars voor de 600 racks bij zitten? Wacht er al heel lang op. Hopelijk ben ik snel genoeg.
Nee ATX Dip Bars nog niet, daar is nog geen levertijd van bekend.

Zullen alle producten waarop de site staat dat ze eind mei worden verwacht dus morgen, vrijdag of anders volgende maandag per container binnen komen?
(Ik zelf doel op de SQS 650 maar ik denk ik stel de vraag iets algemener zodat niet iedereen specifiek voor zijn/haar product het hoeft te vragen)
Het is inderdaad niet de bedoeling dat iedereen nu voor elk product gaat vragen. Producten waarvan een levertijd van mei vermeld staat, zullen hoogstwaarschijnlijk inderdaad deze week of volgende week binnenkomen.

Zitten de ATX Mini Factionals bij de levering van komende dagen? Ik verwacht nog 2x1kg op nalevering. :D

Ja die zijn ook erbij (zie de verwachte levertijd die wij je eerder per e-mail al hadden laten weten)
Thnx! Daar stond overigens wel ''(dit is enkel een verwachting er zijn nu veel vertragingen en onduidelijkheden door de coronamaatregelen) ''
Vandaar dat ik het toch maar even vroeg toen ik las dat er containers binnen komen bij jullie.

Sorry voor mijn ongeduld hoor. Dat krijg je als je de beste leverancier van kwaliteitsproducten bent. :roflol:

• #11.447
Haha. We zijn de hele dag alleen maar bezig met vragen beantwoorden over levertijden, ook via mail en social media. Maar dat is ook wel te verwachten wanneer alles uitverkocht is en we nog geen duidelijke levertermijnen op de website kunnen vermelden :(

Vraagje aan de klanten: Als je een mailtje krijgt van @Fitness Seller dat je bestelling verzonden is en in het bericht staat dat de verwachtte levertermijn 2 weken is, klopt dat dan? Het is een klein pakket van ~8kg.
Ik ga normaal mijn spullen afhalen, dus heb geen ervaring met de werkelijke termijnen. Lijkt me lang, 2 weken, voor een pakje dat verzonden is.
Ik kan 2 weken wachten. Het is maar dat ik liefst heb dat de kans groot is dat er iemand thuis is om het te ontvangen. :)

No worries, dacht ook eerst dat ik lang op mijn pakket ging moeten wachten daardoor maar 1 of 2 dagen later gewoon binnen.

No worries, dacht ook eerst dat ik lang op mijn pakket ging moeten wachten daardoor maar 1 of 2 dagen later gewoon binnen.
Cool. 't Is vooral voor mijn vriendin. Maar er zitten ook wat leuke dingetjes voor mezelf bij. Dus er gaan er 2 blij zijn als het pakje wordt geleverd. :D

Wist niet dat Fitness Seller tegenwoordig dat soort speeltjes verkocht :cool:
If you're brave enough :D
Screenshot_20200519-185953_Samsung Internet.jpg

• #11.458
  • #11.459
VOORRAAD UPDATE!

Er zijn vandaag diverse producten binnengekomen, deze gaan nu online in de webshop. Zie onze Instagram Story voor een overzicht van de producten (wordt vanaf nu aangevuld).

Zit jouw beoogde product er nog niet bij? Na het weekend komt er nog meer binnen, dat zal waarschijnlijk dinsdag of woensdag online gaan.

Terug
Naar boven