XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hebben jullie zicht op welke bench het snelst weer op voorraad zal zijn? Is dit de ATX Multi Bench MBX-660? Er staat dat deze midden mei weer op voorraad zal zijn. Hebben jullie hier een exacte datum voor? Of is er een andere bench die eerder op voorraad zal zijn? Dan zet ik even mail-notificaties aan. :)

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.422
Hebben jullie zicht op welke bench het snelst weer op voorraad zal zijn? Is dit de ATX Multi Bench MBX-660? Er staat dat deze midden mei weer op voorraad zal zijn. Hebben jullie hier een exacte datum voor? Of is er een andere bench die eerder op voorraad zal zijn? Dan zet ik even mail-notificaties aan. :)

Alvast bedankt!
De MBX-660 inderdaad, deze wordt komende week of de week erop verwacht maar ik denk dat die binnen een paar minuten weer weg zal zijn. Kleine kans dat je een exemplaar kunt bemachtigen ben ik bang :(

Waarschijnlijk starten we binnenkort wel met pre-orders voor de bankjes en racks die in juli zullen binnenkomen.

Laatst bewerkt:
De MBX-600 inderdaad, deze wordt komende week of de week erop verwacht maar ik denk dat die binnen een paar minuten weer weg zal zijn. Kleine kans dat je een exemplaar kunt bemachtigen ben ik bang :(

Waarschijnlijk starten we binnenkort wel met pre-orders voor de bankjes en racks die in juli zullen binnenkomen.

Oh oké! Bedankt voor de snelle reactie!

DUURT LANG :p :p :p :p

De MBX-660 inderdaad, deze wordt komende week of de week erop verwacht maar ik denk dat die binnen een paar minuten weer weg zal zijn. Kleine kans dat je een exemplaar kunt bemachtigen ben ik bang :(

Je kan hier toch wel een headsup geven als boardsponsor wanneer de bankjes online komen. ;)

Ik ben ook aan het wachten op de MBX-660. Maar 520 of 650 is ook goed.

• #11.426
Je kan hier toch wel een headsup geven als boardsponsor wanneer de bankjes online komen. ;)

Ik ben ook aan het wachten op de MBX-660. Maar 520 of 650 is ook goed.
Dat hebben we de vorige keer hier gedaan met rack en bankjes en toen waren er achter wat afgunstige reacties. Ik zal dus niets meer als eerste of exclusief aankondigen hier op het forum. Je kunt onze Instagram Story in de gaten houden, daar posten we ook wel eens producten die terug in voorraad zijn ;) Mochten we iets op Instagram aankondigen dan zal ik datzelfde product ook hier in het topic aankondigen.

Dat hebben we de vorige keer hier gedaan met rack en bankjes en toen waren er achter wat afgunstige reacties. Ik zal dus niets meer als eerste of exclusief aankondigen hier op het forum Je kunt onze Instagram Story in de gaten houden, daar posten we ook wel eens producten die terug in voorraad zijn ;) Mochten we iets op Instagram aankondigen dan zal ik datzelfde product ook hier in het topic aankondigen.
Dat je negatieve reacties krijgt is niet leuk. Snap dat ook niet zo goed.
Anyway top dat je hier gaat posten wat je ook op insta zet. :thumbs:

Komen er nog andere accessoires uit voor de rigs en racks?

Wat is het kleinste power rack waar safety straps voor beschikbaar zijn?

• #11.431
Wat is het kleinste power rack waar safety straps voor beschikbaar zijn?
Aan de hand van de vergelijkingstabel kun je alle racks met elkaar vergelijken. In de tabel zie je ook alle compatibele accessoires. Er zijn safety straps vanaf de 700 serie.

Een link naar de vergelijkingstabel vind je in de productbeschrijving van elk rack. Of klik hier

Enig zicht op wanneer de sissy squat en de beenrollen van 18 cm weer binnenkomen?

Zijn ze al binnengekomen de 660bench?
Ik kijk ieder uur in de hoop dat het gaat lukken

• #11.435
Zijn ze al binnengekomen de 660bench?
Ik kijk ieder uur in de hoop dat het gaat lukken
Nee nog niet. Er zullen morgen, vrijdag en maandag containers binnenkomen, de bench zal in één van deze containers zitten. Maar nadat ze zijn binnengekomen kan het ook nog een dag duren voordat ze online gaan. Eerst wordt alles gecontroleerd en ingeruimd etc, dan pas schakelen wij de producten vrij op de website.

Nee nog niet. Er zullen morgen, vrijdag en maandag containers binnenkomen, de bench zal in één van deze containers zitten. Maar nadat ze zijn binnengekomen kan het ook nog een dag duren voordat ze online gaan. Eerst wordt alles gecontroleerd en ingeruimd etc, dan pas schakelen wij de producten vrij op de website.
:heart::wanker::thumbs:

Geldt dit ook voor de HRX 620 die eind mei verwacht wordt?

Vraagje aan de klanten: Als je een mailtje krijgt van @Fitness Seller dat je bestelling verzonden is en in het bericht staat dat de verwachtte levertermijn 2 weken is, klopt dat dan? Het is een klein pakket van ~8kg.
Ik ga normaal mijn spullen afhalen, dus heb geen ervaring met de werkelijke termijnen. Lijkt me lang, 2 weken, voor een pakje dat verzonden is.
Ik kan 2 weken wachten. Het is maar dat ik liefst heb dat de kans groot is dat er iemand thuis is om het te ontvangen. :)

• #11.440
Vraagje aan de klanten: Als je een mailtje krijgt van @Fitness Seller dat je bestelling verzonden is en in het bericht staat dat de verwachtte levertermijn 2 weken is, klopt dat dan? Het is een klein pakket van ~8kg.
Ik ga normaal mijn spullen afhalen, dus heb geen ervaring met de werkelijke termijnen. Lijkt me lang, 2 weken, voor een pakje dat verzonden is.
Ik kan 2 weken wachten. Het is maar dat ik liefst heb dat de kans groot is dat er iemand thuis is om het te ontvangen. :)
DPD België heeft nog aardig wat vertragingen, sommige pakketten worden binnen één of twee dagen geleverd maar sommige pas na meer dan een week (ligt aan het depot). In Nederland zijn er volgens mij geen grote vertragingen, hooguit een dagje hier en daar.

Transportzendingen hebben nauwelijks vertraging, die worden meestal gewoon binnen één of twee dagen geleverd.

Terug
Naar boven