XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.501
Waar zit de 150 euro verschil in tussen de MBX-520 en de MBX-660 ?
zit te zoeken naar een nieuw bankje.
Ruim 33% zwaarder uitgevoerd, meer verstel mogelijkheden, eenvoudiger en sneller verstelsysteem, geen frame dat over de grond loopt (kan voor sommige mensen een voordeel zijn want dan heb je meer mogelijkheden voor het neerzetten van het bankje) en gecertificeerd voor professioneel toepassingen (versus de MBX-520 voor thuisgebruik).

@Fitness Seller Enig idee of de rubberen halterschijven 30mm van 10kg, 2,5kg en 1,25kg ook mee komen volgende week?

De stock is afgelopen week aangevuld met de 20kg en 5kg schijven.

Nou dit is mijn wensenlijstje, fitness Seller.

ATX Wall Rack HRW-640
ATX Curved Jammer Arms
ATX Landmine
ATX Multi Bench MBX-520
ATX Leg Lift Option (was ik net ff vergeten)
ATX Wall Pulley
Olympische curlstang (EZ bar 50mm)
4 platen 10kg
4 platen 5kg

Hoe snel kunnen jullie dit leveren. Serieuze vraag overigens.
Half juni dan mag je direct een order plaatsen. :thumbs:

1400 euro moet toch wel lukken.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller : Enig idee wanneer er weer wat kettlebells op voorraad komen?
Komen die carbon kettlebells ook nog ooit in zwaardere varianten?

Half juni dan mag je direct een order plaatsen. :thumbs:
Vreemde redenering. Als je het graag half juni hebt zou ik gewoon een bestelling plaatsen. Als ze het tegen dan niet kunnen leveren, gaat langer wachten met bestellen er zeker niet voor zorgen dat je het eerder in huis hebt.

• #11.506
@Fitness Seller Enig idee of de rubberen halterschijven 30mm van 10kg, 2,5kg en 1,25kg ook mee komen volgende week?

De stock is afgelopen week aangevuld met de 20kg en 5kg schijven.
Nope, meer 30 mm materiaal gaat nog een hele tijd duren. Ik denk niet voor begin juli.

Nou dit is mijn wensenlijstje, fitness Seller.
Hoe snel kunnen jullie dit leveren. Serieuze vraag overigens.
Aangezien er bij de bench al een levertijd vermeld staat van begin juli, kun je een levering half juni helaas vergeten. En het Wall Rack is afgelopen woensdag binnengekomen en was vrijwel meteen weer uitverkocht, de volgende levering zal ook niet voor juli.

Alleen de Wall Pulley wordt komende week verwacht, als je daar interesse in hebt kun je die het beste meteen bestellen want ik verwacht dat die ook snel weer uitverkocht zal zijn.

@Fitness Seller : Enig idee wanneer er weer wat kettlebells op voorraad komen?
Komen die carbon kettlebells ook nog ooit in zwaardere varianten?
Volgens mij komt er voorlopig niet veel binnen van kettlebells. Dat zal ook pas juli zijn.

Er zijn geen plannen om de Carbon Kettlebells uit te breiden.

Wacht anders even op onze nieuwe Roller J-Hooks, die zullen geschikt zijn voor alle racks van 50 mm tot 80 mm en die worden vastgezet met een draaischroef. Dan kun je deze super strak tegen de palen aandraaien en dan heb je misschien geen last van de speling van het gat. Uiteraard blijft dit op eigen risico wanneer je de ATX accessoires in een ander rack gebruikt.

Passen deze dan ook op de fortex halfrack??

Alleen de Wall Pulley wordt komende week verwacht, als je daar interesse in hebt kun je die het beste meteen bestellen want ik verwacht dat die ook snel weer uitverkocht zal zijn.

Ik heb daar ook interesse in. Als ik het goed begrijp, kan je deze pas bestellen op het moment dat ze online komen, toch? Dus je moet geluk hebben met refreshen van de site en jullie social media? Of bedoel je met "kun je die het beste meteen bestellen" dat het ook al mogelijk is om deze nu meteen te bestellen / reserveren? (gevalletje de wens is vader van de gedachte :) ).

• #11.511
Ik heb daar ook interesse in. Als ik het goed begrijp, kan je deze pas bestellen op het moment dat ze online komen, toch? Dus je moet geluk hebben met refreshen van de site en jullie social media? Of bedoel je met "kun je die het beste meteen bestellen" dat het ook al mogelijk is om deze nu meteen te bestellen / reserveren? (gevalletje de wens is vader van de gedachte :) ).
Nee reserveren of pre-order is nu inderdaad geen optie, vanwege de enorme vraag.

Nope, meer 30 mm materiaal gaat nog een hele tijd duren. Ik denk niet voor begin juli.

Aangezien er bij de bench al een levertijd vermeld staat van begin juli, kun je een levering half juni helaas vergeten. En het Wall Rack is afgelopen woensdag binnengekomen en was vrijwel meteen weer uitverkocht, de volgende levering zal ook niet voor juli.

Volgens mij komt er voorlopig niet veel binnen van kettlebells. Dat zal ook pas juli zijn.

Er zijn geen plannen om de Carbon Kettlebells uit te breiden.
Ik wil best nu een bestelling plaatsen maar hoe dan?
Er is geen bestelknop als er geen voorraad is.
ATX Multi Bench MBX-660 is ook een optie.

Ik heb natuurlijk geen kijk op alles wat wanneer binnenkomt.
Ik zoek een set om te benchen en te squaten en een bankje daarvoor om ook een legcurl te kunnen plaatsen.
Dus als je opties hebt hoor ik dat graag.

• #11.513
Ik wil best nu een bestelling plaatsen maar hoe dan?
Er is geen bestelknop als er geen voorraad is.
ATX Multi Bench MBX-660 is ook een optie.

Ik heb natuurlijk geen kijk op alles wat wanneer binnenkomt.
Ik zoek een set om te benchen en te squaten en een bankje daarvoor om ook een legcurl te kunnen plaatsen.
Dus als je opties hebt hoor ik dat graag.
Je kunt alleen de producten bestellen die in voorraad zijn. Wij nemen nu helaas geen pre-orders of reserveringen aan voor producten die uitverkocht zijn. Ik bedoelde dat je de Wall Pulley beter meteen kunt bestellen zodra die weer beschikbaar is volgende week.

We hebben maar drie bankjes die de Leg Lift Option kan gebruiken, de MBX-660 komt volgende week binnen, de andere twee pas in juli.

We zijn wel van plan om ergens in juni pre-orders te accepteren voor de levering van racks en benches die begin juli binnenkomt. Maar voor de komende leveringen van eind mei en van juni kunnen we dat helaas nog niet doen, er zijn veel te veel mensen die al weken wachten op producten uit die leveringen.

We zijn wel van plan om ergens in juni pre-orders te accepteren voor de levering van racks en benches die begin juli binnenkomt. Maar voor de komende leveringen van eind mei en van juni kunnen we dat helaas nog niet doen, er zijn veel te veel mensen die al weken wachten op producten uit die leveringen.

Tof!! Ik ben benieuwd!

Vraagje over de ATX Folding Wall Rack FBR-750: wat is de hoogte van de onderste "armen"? Op de foto lijkt alsof deze 5-10 centimeter boven de vloer komen. Ik ben benieuwd naar de hoogte in verband met plinten. Bij de HRW 640 staat er specifiek iets genoemd over plinten.

Bijlagen

• Screenshot_20200523-172122_Chrome.jpg
    Screenshot_20200523-172122_Chrome.jpg
    142,5 KB · Weergaven: 83
  • #11.515
Tof!! Ik ben benieuwd!

Vraagje over de ATX Folding Wall Rack FBR-750: wat is de hoogte van de onderste "armen"? Op de foto lijkt alsof deze 5-10 centimeter boven de vloer komen. Ik ben benieuwd naar de hoogte in verband met plinten. Bij de HRW 640 staat er specifiek iets genoemd over plinten.
Standaard zullen ze zo’n 10 cm boven de grond zitten. Maar je kunt ze in stappen van 5 cm hoger monteren als dat nodig is.

@Fitness Seller al enig idee wanneer jullie weer ophalen van materiaal toestaan?

Met de grote verschillen in verwachte beschikbaarheid van spullen is het samenvoegen van alles tot één zending niet echt praktisch. Maar bij verschillende zendingen lopen de verzendkosten uit de klauwen...!
Zelf ophalen zou ideaal zijn! Als jullie een verwachte datum kunnen geven wanneer dat weer mag, kan ik zelf even bekijken wat ik bij elkaar laat voegen tot één zending en de rest ophalen als het uitkomt.

• #11.517
@Fitness Seller al enig idee wanneer jullie weer ophalen van materiaal toestaan?

Met de grote verschillen in verwachte beschikbaarheid van spullen is het samenvoegen van alles tot één zending niet echt praktisch. Maar bij verschillende zendingen lopen de verzendkosten uit de klauwen...!
Zelf ophalen zou ideaal zijn! Als jullie een verwachte datum kunnen geven wanneer dat weer mag, kan ik zelf even bekijken wat ik bij elkaar laat voegen tot één zending en de rest ophalen als het uitkomt.
Afhalen is sinds afgelopen woensdag alweer mogelijk ;)

• #11.519
Goud! Heb ik dat bericht ergens gemist blijkbaar.
Kan het gewoon zoals voor de Corona crisis, of is het op afspraak, met buiten neerzetten, etc.?
Afhalen enkel op afspraak na een online bestelling. De showroom en fysieke winkel blijven gesloten.

Verwachten jullie dat de showroom in oktober weer open is?

• Like
Waarderingen: Apv
Terug
Naar boven