XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.481
Ik zie op megafitness shop dat de levertijd van de 15cm ATX Soft blocks aangepast is naar 72 dagen. Betekend dit dat jullie ze ook pas later (dan 'begin juni') gaan binnen krijgen?
Nee voor zover ik zie is er niets gewijzigd aan onze levertijd. Maar stuur voor de zekerheid even een mail naar onze klantenservice om het na te vragen.

Zijn deze curved jammer arms ook geschikt voor het ATX Half Rack HRX-620?

Ook ik heb de hele dag liggen refreshen vandaag steeds geen update. Op een gegeven moment moest ik naar de supermarkt en zag ik ze online staan. Dus in de supermarkt snel besteld met j hooks en spotter arms 🤗lucky me. Succes iedereen met de verdere weighthunt 🤔💪
Haha mooi vanuit de supermarkt :D

Ja de ATX Curved Jammer Arms passen ook op de HRX-620.

Nee voor zover ik zie is er niets gewijzigd aan onze levertijd. Maar stuur voor de zekerheid even een mail naar onze klantenservice om het na te vragen.

Haha mooi vanuit de supermarkt :D

Ja de ATX Curved Jammer Arms passen ook op de HRX-620.
Hoe kan ik deze met de 10% korting bij mijn bestelling plaatsen? Of is dit niet meer mogelijk?

Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack. Als jij geen interesse hebt dan mag een andere geïnteresseerde zich graag aanbieden :)
Interesse! Wil ze per direct bestellen als het kan!

edit: zie nu dat er iemand voor me was 😢 Wil ze nog wel bestellen als het kan 😁

Zie de productbeschrijving. Dit zijn 20 mm pinnen voor 21 mm gaten. In jouw rack gaat dit dus niet goed passen, de J-hooks zullen dan speling hebben en schuin kunnen hangen (en een minder goede lastverdeling op de staanders).
Dit antwoord was op mijn vraag van 28 mm gaten in mijn rack icm jullie atx jcups uit de 500 serie.
Ik heb hierover nog 2 vragen:
-de j-cups omklemmen de staander dus zou dat toch alsnog teveel speling geven?
-kun je de bar nog geen en weer schuiven op het rubber als hij niet goed in het midden ligt of is dat te stroef?
Ik heb hard kunststof als inkay en dat werkt goed maar dreunt ook wel door

Enig idee wanneer de ATX weight plate tree weer op voorraad is? Geef daar de voorkeur aan tov Rogue aangezien ATX verchroomde pinnen met een rubberen bumper heeft. Die van Rogue zijn gecoat en gaan geheid voor schade aan mn plates zorgen...

Komt er een vervanging van de atx 800 jammer arms? Is er een merkbaar verschil tussen de 800 jammer arms en de curved jammer arms?

• #11.489
Dat kan niet😜

@Fitness Seller mijn bestelling nummer is:100250391 voor de jammer arms
Stuur even een e-mail naar de klantenservice waarbij je aangeeft dat je de geretourneerde Curved Jammer Arms wil toevoegen aan je bestellen, en dat dit tegen 10% korting mogelijk was.

Dit antwoord was op mijn vraag van 28 mm gaten in mijn rack icm jullie atx jcups uit de 500 serie.
Ik heb hierover nog 2 vragen:
-de j-cups omklemmen de staander dus zou dat toch alsnog teveel speling geven?
-kun je de bar nog geen en weer schuiven op het rubber als hij niet goed in het midden ligt of is dat te stroef?
Ik heb hard kunststof als inkay en dat werkt goed maar dreunt ook wel door
Je kunt het natuurlijk proberen maar er zal altijd speling zijn, de J-hooks kunnen dat schuin gaan hangen. Of je moet al extra vilt aan de binnenzijde plaatsen zodat alles strakker aansluit om de palen. Het rubber is vrij hard, dit is geen zachte rubber. Maar de knurling van de stang zal het natuurlijk wel moeilijk maken om deze heen en weer te schuiven.

Wacht anders even op onze nieuwe Roller J-Hooks, die zullen geschikt zijn voor alle racks van 50 mm tot 80 mm en die worden vastgezet met een draaischroef. Dan kun je deze super strak tegen de palen aandraaien en dan heb je misschien geen last van de speling van het gat. Uiteraard blijft dit op eigen risico wanneer je de ATX accessoires in een ander rack gebruikt.

Enig idee wanneer de ATX weight plate tree weer op voorraad is? Geef daar de voorkeur aan tov Rogue aangezien ATX verchroomde pinnen met een rubberen bumper heeft. Die van Rogue zijn gecoat en gaan geheid voor schade aan mn plates zorgen...
Helaas nog niet bekend, zal nog enkele weken gaan duren (ik hoop midden/eind juni).

Komt er een vervanging van de atx 800 jammer arms? Is er een merkbaar verschil tussen de 800 jammer arms en de curved jammer arms?
Nee de Jammer Arms 800 worden voorlopig niet vervangen. Het verschil is dat de Curved Jammer Arms ook voor de 600 en 700 serie geschikt zijn en dat die een stuk lichter en compacter zijn, en dus gemakkelijker te verstellen. Door de buiging 'voel' je het gewicht ook wat eerder, omdat er geen dood punt is.

Thanks voor het snelle antwoord. Nog een maandje wachten dus.

Stuur even een e-mail naar de klantenservice waarbij je aangeeft dat je de geretourneerde Curved Jammer Arms wil toevoegen aan je bestellen, en dat dit tegen 10% korting mogelijk was.

Ik heb een mail gestuurd, maar krijg automatische mail terug dat het door de drukte even kan duren. Logisch natuurlijk, maar zou het dan wel op tijd worden gelezen om bij mijn bestelling van woensdag te voegen?

Bedankt voorde reactie

• #11.492
Ik heb een mail gestuurd, maar krijg automatische mail terug dat het door de drukte even kan duren. Logisch natuurlijk, maar zou het dan wel op tijd worden gelezen om bij mijn bestelling van woensdag te voegen?

Bedankt voorde reactie
Jazeker, je bestelling ligt aan de kant en zodra de Jammer Arms zijn toegevoegd zal dat samen verzonden worden.

SCORE :flexgrin:

Dit wordt heel leuk :D

Thanks @Fitness Seller voor de informatie tijdens het bestellen :thumb:
Ik was verkocht toen ik dat plaatje zag met de Curved Jammer Arms, waarmee je plate loaded presses kan doen :thumb:

Later even bij bestellen dus :D
Dit is wel een super setje samen.
Bankje erbij en dan ben ik tevreden.
Een MBX520 en een legcurlset erbij.

Doe mij dat maar.

Is het bekend wanneer de Olympische dumbbells weer beschikbaar zijn?

Waar zit de 150 euro verschil in tussen de MBX-520 en de MBX-660 ?
zit te zoeken naar een nieuw bankje.

Terug
Naar boven