XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Goedemorgen Fitness Seller, allereerst complimenten over jullie razendsnelle reacties in dit topic, top!

Heb drie vragen, is er bekend wanneer het fbr-750 folding rack weer op voorraad komt? En de daarbij behorende spotters/j-hooks?

Dan een vraag over de rubberen 30mm halterschijven. Op de pagina van "100kg voor €245" staat aangegeven dat 5kg niet beschikbaar is terwijl op de pagina waar de schijven per stuk konden worden besteld juist de 5kg als één van de weinige gewichten wel te bestellen was. Heb gisteren 16 schijven van 5kg besteld maar had graag ook 4 stuks van 1,25 en 4 stuks van 2,5kg willen bestellen. Als alternatief dan maar 4 stuks gietijzer van 1,25kg besteld. Vraag is of er wel rubberen schijven in deze gewichten zijn? En of ik die dan via de 100kg-deal kan bestellen.

Derde vraag is wanneer stangen van 45cm op voorraad komen.

Dank voor reactie

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.523
Goedemorgen Fitness Seller, allereerst complimenten over jullie razendsnelle reacties in dit topic, top!

Heb drie vragen, is er bekend wanneer het fbr-750 folding rack weer op voorraad komt? En de daarbij behorende spotters/j-hooks?

Dan een vraag over de rubberen 30mm halterschijven. Op de pagina van "100kg voor €245" staat aangegeven dat 5kg niet beschikbaar is terwijl op de pagina waar de schijven per stuk konden worden besteld juist de 5kg als één van de weinige gewichten wel te bestellen was. Heb gisteren 16 schijven van 5kg besteld maar had graag ook 4 stuks van 1,25 en 4 stuks van 2,5kg willen bestellen. Als alternatief dan maar 4 stuks gietijzer van 1,25kg besteld. Vraag is of er wel rubberen schijven in deze gewichten zijn? En of ik die dan via de 100kg-deal kan bestellen.

Derde vraag is wanneer stangen van 45cm op voorraad komen.

Dank voor reactie
Hallo hello, welkom op het forum. Dit soort vragen kun je echter beter via e-mail doorsturen naar onze klantenservice :)

Zal ik doen. Kun je wel iets zeggen over de levertijden van de gevraagde producten.

Jezus wat een service allemaal! Tevens respect dat je zo actief bent op het forum en zo snel reageert met deze gekte vraag me af hoe je dat flikt. Ik zal rustig afwachten dan voor pre order/ reservering want heb namelijk ook een een boodschappen lijstje:flex:geen tijd om constant bij te houden en het is al weg voordat ik er achter kom dat de voorraad is bijgevuld .

• #11.526
Zal ik doen. Kun je wel iets zeggen over de levertijden van de gevraagde producten.
Daarvoor juist een e-mail sturen ;) het Folding Wall Rack was afgelopen woensdag binnengekomen en is alweer volledig uitverkocht, ik heb nog geen idee van de nieuwe levertijd.

Ik wil ook. Ga de hele dag de pages van FS verversen hahaha

Hetzelfde hier!

@Fitness Seller
Welke optioneel verkrijgbare accessoires passen er op de ATX Multi Bench MBX-520? Het staat in de tekst maar zonder verdere uitbreiding en ik zie de adapter op de foto's. Onder andere de Leg Lift option lijkt me logisch, maar op de desbetreffende artikelpagina staat dat deze alleen bij de 650 en 660 kan en staat de 520 niet benoemd.

En: past het Folding Wall Rack nog 'dicht' indien er een spiegel aan de muur hangt? Ik heb een spiegel van pakweg 5 centimeter dik gratis op de kop getikt.

Laatst bewerkt:
  • #11.530
Welke optioneel verkrijgbare accessoires passen er op de ATX Multi Bench MBX-520? Het staat in de tekst maar zonder verdere uitbreiding en ik zie de adapter op de foto's. Onder andere de Leg Lift option lijkt me logisch, maar op de desbetreffende artikelpagina staat dat deze alleen bij de 650 en 660 kan en staat de 520 niet benoemd.

En: past het Folding Wall Rack nog 'dicht' indien er een spiegel aan de muur hangt? Ik heb een spiegel van pakweg 5 centimeter dik gratis op de kop getikt.
Alle accessoires zijn geschikt voor de MBX-520.

Nee 5 cm is net te dik, dan zul je het rack wat verder van de muur af moeten monteren (met spacers ofzo). Met de Mounting Rails erbij past het misschien net, dan staat het Rack 2,5 cm verder van de muur af.

Alle accessoires zijn geschikt voor de MBX-520.

Nee 5 cm is net te dik, dan zul je het rack wat verder van de muur af moeten monteren (met spacers ofzo). Met de Mounting Rails erbij past het misschien net, dan staat het Rack 2,5 cm verder van de muur af.

Bedankt! Om hoeveel centimeter precies gaat het, als 5cm net te dik is? Qua: hoeveel afstand van de muur heeft het opgevouwen rack?

Enige kans dat er vandaag al artikelen online komen aangezien er is aangegeven dat vandaag een container binnen komt?

Beste, is het de verwachting dat de gekalibreerde atx schijven van 25 kilo gewoon weer voor 95,- p.s. op de site komen? Ik zie op een handje vol Duitse sites al dat ze naar 108,- zijn gestegen. Toch een aardig verschil aangezien ik er 6 of 8 wil bestellen en 20 kilo schijven.

• #11.534
Bedankt! Om hoeveel centimeter precies gaat het, als 5cm net te dik is? Qua: hoeveel afstand van de muur heeft het opgevouwen rack?
De palen hebben 2,5 cm muurafstand wanneer deze ingeklapt zijn. Met de Mounting Rails erbij is dit exact 5 cm dus dan zouden de palen je spiegel net nog raken.

Enige kans dat er vandaag al artikelen online komen aangezien er is aangegeven dat vandaag een container binnen komt?
Geen idee, dat weten we op voorhand niet. Dat ligt eraan hoe laat de containers precies aankomen, hoe snel het uitladen gaat, of de zending vandaag al gecontroleerd kan worden (want de maandag is altijd druk) etc. Ik denk eigenlijk dat de producten pas dinsdag of woensdag online zullen komen.

Beste, is het de verwachting dat de gekalibreerde atx schijven van 25 kilo gewoon weer voor 95,- p.s. op de site komen? Ik zie op een handje vol Duitse sites al dat ze naar 108,- zijn gestegen. Toch een aardig verschil aangezien ik er 6 of 8 wil bestellen en 20 kilo schijven.
De prijs is altijd € 108 geweest, wij bieden ze in de Benelux echter voor € 95 aan en dat zullen we voorlopig ook blijven doen.

Even een vraag over het winkelmandje. Ik had vorige week het snellle uitverkochte halfrack besteld. Nu had ik het half rack in mijn winkelmandje en in paniek snel op order betalen geklikt omdat ik bang was dat het half rack weg zou zijn.

Als je de order in het winkelmandje hebt maar je wil nog een ander artikel zoeken en op dat moment raakt het rack uitverkocht. Kun je de bestelling dan toch afronden of ben je dan je half rack kwijt? (om even het half rack als voorbeeld te noemen)

Ik weet niet of deze vraag te begrijpen is 😱

• #11.536
Even een vraag over het winkelmandje. Ik had vorige week het snellle uitverkochte halfrack besteld. Nu had ik het half rack in mijn winkelmandje en in paniek snel op order betalen geklikt omdat ik bang was dat het half rack weg zou zijn.

Als je de order in het winkelmandje hebt maar je wil nog een ander artikel zoeken en op dat moment raakt het rack uitverkocht. Kun je de bestelling dan toch afronden of ben je dan je half rack kwijt? (om even het half rack als voorbeeld te noemen)

Ik weet niet of deze vraag te begrijpen is 😱
In het winkelmandje wordt er nog niets gereserveerd. Dus 100 mensen kunnen een product bijvoorbeeld in het winkelmandje plaatsen maar alleen de eerste X kunnen de bestelling afronden (enkel zolang het product nog op voorraad is).

Ik begrijp dat het nu met deze ongekende situatie handig zou zijn als producten in het winkelmandje bijvoorbeeld een X aantal minuten gereserveerd werden, zoals bijvoorbeeld bij ticketverkoop. Maar dat zit in onze webshop helaas niet ingebouwd, normaal gesproken zijn de bestellingen in onze shop geen impuls aankopen en denken mensen daar veel langer over na.

Ok klinkt inderdaad zeer logisch 😊 bedankt voor de duidelijke uitleg 👍

Tijd om f5 te spammen :D

Ik heb de J hooks en 50cm steunen al.
Over een aantal maand komt er ook nog een verbindingsbalk voor deze steunen wat ook dient als pullup bar.
Een erg stevig en compact toestel dus. Ideaal voor mijn kleine studio (appartement).

Terug
Naar boven