Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stop maar met refreshen
Die is er nog niet bij, volgende week pasStop maar met refreshenDie is er nog niet bij! Volgende week pas
Zoveel als erop past@Fitness Seller vraagje over de ATX squat stand sqs-750. Tot hoe zwaar zijn de opbergpinnen belastbaar? Vind er niets over in de omschrijving
Dat is niet zo spannend, die zijn erg zwaar belastbaar.Top!Ik wacht alleen nog op de SQS-650.
De spotter arms van ATX 50 cm en 4x 5kg rubberen 30mm halterschijven vandaag kunnen kopen
Verbaast me dat de 620 half rack nog vrij is
De HRX-620 is waarschijnlijk nog vrij omdat alle J-Hooks en Spotter Arms helaas op zijn, we hadden niet genoeg voor alle racks.Ik zie het, gelukkig had ik de J-hooks vorige week al gekochtZoveel als erop pastDat is niet zo spannend, die zijn erg zwaar belastbaar.
Top!De HRX-620 is waarschijnlijk nog vrij omdat alle J-Hooks en Spotter Arms helaas op zijn, we hadden niet genoeg voor alle racks.
Wellicht zullen de SQS-650 steunen dan ook niet heel hard verkopen volgende week.
Je kan altijd alvast pull ups doenToch alvast ff een HRX-620 meegepakt, de uitbreidingen komen tzt wel![]()

Slim gedaan! Het is nu in deze periode inderdaad een kwestie van zo snel mogelijk bestellen wat er op voorraad is... Bizar!Ik zie het, gelukkig had ik de J-hooks vorige week al gekochtWellicht zullen de SQS-650 steunen dan ook niet heel hard verkopen volgende week.
Dan weet ik in ieder geval bijna zeker dat ik er één kan krijgen![]()

Nee sorry nog geen info over nieuwe levertijd.Hele ochtend en begin middag F5'en, om vervolgens nu te zien dat de HRX 620 uitverkocht is. Balen! Enig idee wanneer de volgende batch komt?
En anders hopen op de HRX 750 begin juni..
Nice oneSCORE
![]()
ATX Folding Wall Rack FBR-750 - Fitness Seller
Inklapbaar squat rack om aan de wand te bevestigen en na de training ruimtebesparend in te klappen. Het 70 x 70 x 3 mm stalen frame is zwaar belastbaar tot 500 kg. Inclusief J-hooks en voorzien van nummering.www.fitness-seller.nl
Dit wordt heel leuk![]()

Ik was verkocht toen ik dat plaatje zag met de Curved Jammer Arms, waarmee je plate loaded presses kan doenNee sorry nog geen info over nieuwe levertijd.
Nice one![]()

Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack. Als jij geen interesse hebt dan mag een andere geïnteresseerde zich graag aanbiedenIk was verkocht toen ik dat plaatje zag met de Curved Jammer Arms, waarmee je plate loaded presses kan doen
Later even bij bestellen dus![]()

Dat weet ik niet uit mijn hoofd, stuur aub even een e-mail naar onze klantenservice@Fitness Seller Komt de nalevering van de flip down safeties toevallig ook begin Juni?
Klinkt erg aantrekkelijk alleen ben ik met alleen de wallrack al buiten budget gegaan lolIk heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack.

Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack. Als jij geen interesse hebt dan mag een andere geïnteresseerde zich graag aanbieden
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, stuur aub even een e-mail naar onze klantenservice