MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wachtend op de 660.... refresh refresh

Hopelijk komen er een paar meer 660's binnen, want ik zat ook al te refreshen 😉

@Fitness Seller vraagje over de ATX squat stand sqs-750. Tot hoe zwaar zijn de opbergpinnen belastbaar? Vind er niets over in de omschrijving

Ik wacht alleen nog op de SQS-650.
De spotter arms van ATX 50 cm en 4x 5kg rubberen 30mm halterschijven vandaag kunnen kopen :D

Verbaast me dat de 620 half rack nog vrij is

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.467
@Fitness Seller vraagje over de ATX squat stand sqs-750. Tot hoe zwaar zijn de opbergpinnen belastbaar? Vind er niets over in de omschrijving
Zoveel als erop past :p Dat is niet zo spannend, die zijn erg zwaar belastbaar.

Ik wacht alleen nog op de SQS-650.
De spotter arms van ATX 50 cm en 4x 5kg rubberen 30mm halterschijven vandaag kunnen kopen :D

Verbaast me dat de 620 half rack nog vrij is
Top! :cool: De HRX-620 is waarschijnlijk nog vrij omdat alle J-Hooks en Spotter Arms helaas op zijn, we hadden niet genoeg voor alle racks.

Toch alvast ff een HRX-620 meegepakt, de uitbreidingen komen tzt wel :)

Zoveel als erop past :p Dat is niet zo spannend, die zijn erg zwaar belastbaar.

Top! :cool: De HRX-620 is waarschijnlijk nog vrij omdat alle J-Hooks en Spotter Arms helaas op zijn, we hadden niet genoeg voor alle racks.
Ik zie het, gelukkig had ik de J-hooks vorige week al gekocht :P Wellicht zullen de SQS-650 steunen dan ook niet heel hard verkopen volgende week.
Dan weet ik in ieder geval bijna zeker dat ik er één kan krijgen :p

• #11.471
Ik zie het, gelukkig had ik de J-hooks vorige week al gekocht :P Wellicht zullen de SQS-650 steunen dan ook niet heel hard verkopen volgende week.
Dan weet ik in ieder geval bijna zeker dat ik er één kan krijgen :p
Slim gedaan! Het is nu in deze periode inderdaad een kwestie van zo snel mogelijk bestellen wat er op voorraad is... Bizar!

Erg vervelend inderdaad dat de nieuwe toestellen nu binnenkomen maar de J-hooks en Spotters ontbreken. Wij hebben deze bij de nieuwe toestellen optioneel gemaakt omdat niet iedereen spotters gebruikt en omdat we binnenkort nieuwe Roller J-hooks krijgen, waardoor klanten dus zelf kunnen bepalen welke J-hooks ze erbij kopen. Maar nu komt het dus een beetje ongelukkig uit omdat er nu helemaal geen J-hooks beschikbaar zijn :(

Ik denk dat je je dan inderdaad geen zorgen hoeft te maken om een SQS-650 te bemachtigen.

Hele ochtend en begin middag F5'en, om vervolgens nu te zien dat de HRX 620 uitverkocht is. Balen! Enig idee wanneer de volgende batch komt?

En anders hopen op de HRX 750 begin juni..

Laatst bewerkt:
SCORE :flexgrin:

Dit wordt heel leuk :D

Thanks @Fitness Seller voor de informatie tijdens het bestellen :thumb:

Laatst bewerkt:
  • #11.474
Hele ochtend en begin middag F5'en, om vervolgens nu te zien dat de HRX 620 uitverkocht is. Balen! Enig idee wanneer de volgende batch komt?

En anders hopen op de HRX 750 begin juni..
Nee sorry nog geen info over nieuwe levertijd.

SCORE :flexgrin:

Dit wordt heel leuk :D
Nice one :cool:

Bijlagen

• 20200520_213509.jpg
    20200520_213509.jpg
    54,8 KB · Weergaven: 99
@Fitness Seller Komt de nalevering van de flip down safeties toevallig ook begin Juni?

• #11.477
Ik was verkocht toen ik dat plaatje zag met de Curved Jammer Arms, waarmee je plate loaded presses kan doen :thumb:

Later even bij bestellen dus :D
Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack. Als jij geen interesse hebt dan mag een andere geïnteresseerde zich graag aanbieden :)

@Fitness Seller Komt de nalevering van de flip down safeties toevallig ook begin Juni?
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, stuur aub even een e-mail naar onze klantenservice

Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack.
Klinkt erg aantrekkelijk alleen ben ik met alleen de wallrack al buiten budget gegaan lol :roflol:

Ik zie op megafitness shop dat de levertijd van de 15cm ATX Soft blocks aangepast is naar 72 dagen. Betekend dit dat jullie ze ook pas later (dan 'begin juni') gaan binnen krijgen?

Ik heb nog een geretourneerd paar Jammer Arms liggen, die pasten niet op het rack van de klant. Daar is volgens mij niets mis mee maar de doos is helemaal kapot, dus misschien hooguit hier en daar wat krasjes. Die kun je met 10% korting kopen mocht je interesse hebben, die zou dan nog zonder extra kosten meegestuurd kunnen worden met je Rack. Als jij geen interesse hebt dan mag een andere geïnteresseerde zich graag aanbieden :)

Dat weet ik niet uit mijn hoofd, stuur aub even een e-mail naar onze klantenservice

Zijn deze curved jammer arms ook geschikt voor het ATX Half Rack HRX-620?

Ook ik heb de hele dag liggen refreshen vandaag steeds geen update. Op een gegeven moment moest ik naar de supermarkt en zag ik ze online staan. Dus in de supermarkt snel besteld met j hooks en spotter arms 🤗lucky me. Succes iedereen met de verdere weighthunt 🤔💪

Terug
Naar boven