XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vandaag een mail gehad van DPD dat m'n olympische dumbbells zijn afgeleverd. Ik heb geen bezorger gezien. Inmiddels contact gehad met DPD en die zeggen dat ik contact op moet nemen met fitness seller. Heb een mail gestuurd en wacht het nu af...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #11.762
Vandaag een mail gehad van DPD dat m'n olympische dumbbells zijn afgeleverd. Ik heb geen bezorger gezien. Inmiddels contact gehad met DPD en die zeggen dat ik contact op moet nemen met fitness seller. Heb een mail gestuurd en wacht het nu af...
Stuur inderdaad maar even een mailtje dan zal onze klantenservice je verder helpen.

Haha mooie test, nuttige informatie voor geïnteresseerden :) Zou je dat als review in onze shop willen plaatsen?
https://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbbellstang/

Ook hier het verzoek voor een review, en aan anderen die onze Compact Monolift (of Monolift 800) gebruiken :) Ik zie namelijk dat er nog nooit een enkele van onze monolifts gereviewd is, terwijl we daar al honderden van verkocht hebben :(

https://www.fitness-seller.nl/atx-compact-monolift/
https://www.fitness-seller.nl/atx-monolift-attachment-800/
Done. :)

Ze zijn alweer uitverkocht 🤣
Net als bijna alle power plates!
@Fitness Seller nog kans dat de 20 en 25 ook nog eerder binnen komen?
Vanaf 1 juli staat Marktplaats weer vol. No worries. :thumbup:

Nee even serieus. Ik heb door de corona crises materiaal bij @Fitness Seller gekocht en ben blij dat ik het heb, en er gaat niks weg. Ik ga graag naar de gym, maar thuis een basissetje hebben heeft echt voordelen.

Beste fitness seller,

Weet niet of jullie deze al bij elitefts hebben gezien maar wat een pracht apparaat voor de gehele posterior chain. Wellicht iets voor de ideenbox vanuit de atx lijn om tzt ook op de markt te brengen? ☺

• #11.772
Ze zijn alweer uitverkocht 🤣
Net als bijna alle power plates!
@Fitness Seller nog kans dat de 20 en 25 ook nog eerder binnen komen?
Nee helaas. We hadden nog een paar plates in het magazijn gevonden, dit was geen nieuwe levering.

Beste fitness seller,

Weet niet of jullie deze al bij elitefts hebben gezien maar wat een pracht apparaat voor de gehele posterior chain. Wellicht iets voor de ideenbox vanuit de atx lijn om tzt ook op de markt te brengen?
Bedankt voor de tip :) Onze ingenieur wil al een tijdje graag een GHD/Hyperextension/Reverse Hyper Combo maken maar zelf voel ik er niet veel voor. Zoiets zal er vast nog wel eens van komen, maar we hebben onze development plannen voor dit jaar sowieso al helemaal overhoop gegooid vanwege corona. Er stond eerst een volledige studio-lijn op de planning maar we hebben nu toch wat meer ingezet op het uitbreiden van de home gym series. En ons barbell project uiteraard :cool:

Er zijn sowieso nog nieuwe cable crossovers op komst (drie verschillende series/prijsklassen) evenals nieuwe GHD’s (twee series) en nieuwe Hyperextensions (drie series).

Laatst bewerkt:
Ik kan het wel waarderen dat Fitness-seller naar de tips van klanten kijkt en ook communiceert wat de plannen voor de komende tijd zijn.
Krijg je toch het gevoel dat je als klant zijnde gerespecteerd wordt.

• #11.775
Deze morgen 6u mail ivm voorraadwijziging

giphy.gif

Nee helaas. We hadden nog een paar plates in het magazijn gevonden, dit was geen nieuwe levering.

Bedankt voor de tip :) Onze ingenieur wil al een tijdje graag een GHD/Hyperextension/Reverse Hyper Combo maken maar zelf voel ik er niet veel voor. Zoiets zal er vast nog wel eens van komen, maar we hebben onze development plannen voor dit jaar sowieso al helemaal overhoop gegooid vanwege corona. Er stond eerst een volledige studio-lijn op de planning maar we hebben nu toch wat meer ingezet op het uitbreiden van de home gym series. En ons barbell project uiteraard :cool:

Er zijn sowieso nog nieuwe cable crossovers op komst (drie verschillende series/prijsklassen) evenals nieuwe GHD’s (twee series) en nieuwe Hyperextensions (drie series).

Cable cross over voor de PR's? Zo ja welke modellen?

• #11.779
Cable cross over voor de PR's? Zo ja welke modellen?
Nee een cable cross attachment voor Power Racks zullen we waarschijnlijk nooit aanbieden. Het worden vrijstaande modellen, met een compact ontwerp voor in een hoek (naar mijn mening veel handiger dan een reusachtig attachment aan de voorkant van een rack).

Terug
Naar boven