Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Geen vaderdag acties of kortingen?

Komt er een echt topmodel GHD?
Ik was aan het twijfelen om een Watson te bestellen tegen het einde van het jaar, misschien kan een high end ATX model mij toch 'lokaal' houden.
Lees net je bericht. Heb zelf de barbarian ghd pro model(= het huidige ATX model geloof ik)in de schuur staan. Top ding: doet wat het moet doen.

Waar moet het volgens jou aan behoren om tot een topmodel te behoren? Is een oprechte vraag zonder bijbedoelingen by the way.

Heb vroeger ooit de 1e versie van de Watson geprobeerd bij iemand. Dat ding was echt next level solid.
De Barbarian GHD PRO heb ik ook al gebruikt, voor het geld zeker zeer goed!

Maar wat beter kan:
- Iets groter/hoger
- Bredere footplate
- Nog meer solide constructie
- Nog hogere afwerking van de bekleding. Die is bij Watson echt enorm stevig en duurzaam.

Wat ik nog leuk vind aan die Watson (recente model) is dat de bekleding bovenaan een stuk plat is. Lijkt mij veel aangenamer bij horizontale backextensions (al dan niet weighted).

Kan ook zomaar zijn dat ik full potatoe ga en die EliteFTS signature koop als ik daar een serieuze korting op kan schooien (hebben ooit deftige kortingsacties).

Als je een HRX-750 met een rack extension 750 combineert, is de rechte pull-up stang van de extension dan te monteren tussen de staanders van het half rack?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.785
Komt er een echt topmodel GHD?
Ik was aan het twijfelen om een Watson te bestellen tegen het einde van het jaar, misschien kan een high end ATX model mij toch 'lokaal' houden.
Ik ben benieuwd of de nieuwe ATX Glute Ham Developer GHD-800 je kan bekoren :cool:

1592811333797.png

Deze wordt verwacht in augustus/september en de verkoopprijs wordt € 849. De hoogte van de kussens is 110 cm. De kleine kniekussens zijn verstelbaar en kunnen volledig naar binnen geschoven worden als je die niet wil gebruiken.

Er komt ook een lichtere/kleinere GHD-700 die € 369 zal kosten:

1592811980377.png

Als je een HRX-750 met een rack extension 750 combineert, is de rechte pull-up stang van de extension dan te monteren tussen de staanders van het half rack?
Ja die kun je omwisselen. Hou er wel rekening mee dat je dan geen lat pulley kunt monteren, die kun je enkel aan de originele optrekstang vastmaken.

Laatst bewerkt:
Oei die voor 369,- ziet er wel erg instabiel uit, voor dat geld had er nog wel een extra dwarsligger als poot bij gekund.

• #11.787
Oei die voor 369,- ziet er wel erg instabiel uit, voor dat geld had er nog wel een extra dwarsligger als poot bij gekund.
Er is helemaal niets instabiel aan dit ontwerp ;) Maar goed dat je dit aangeeft, want als de algemene klant een verkeerd beeld over de stabiliteit heeft dan is het belangrijk dat we een goede video maken van het toestel.

Beste fitness seller,

enig idee wanneer onderstaande weer op voorraad zullen zijn?

• #11.790
Kunststof-Gripper verdwijnt waarschijnlijk uit ons assortiment. We houden enkel nog de normale kunststof gewichten (zonder handgrepen). Daar is echter nog geen levertijd van bekend, ik verwacht niet voor augustus.

Nee een cable cross attachment voor Power Racks zullen we waarschijnlijk nooit aanbieden. Het worden vrijstaande modellen, met een compact ontwerp voor in een hoek (naar mijn mening veel handiger dan een reusachtig attachment aan de voorkant van een rack).
Wanneer je de ATX Pulley Attachment voor de 800 series 2 maal installeert heb je zelf toch een soort van cable crossover gecreëerd?

• #11.792
Wanneer je de ATX Pulley Attachment voor de 800 series 2 maal installeert heb je zelf toch een soort van cable crossover gecreëerd?
Klopt, maar dat is niet waar ik op doelde en die geïntegreerde pulleys zijn sowieso uitsluitend voor de 800 serie racks mét extension. Ik had het over die enorme brede constructies die aan de voorkant van de racks gemonteerd zijn, zoiets zullen wij niet aanbieden.

Klopt, maar dat is niet waar ik op doelde en die geïntegreerde pulleys zijn sowieso uitsluitend voor de 800 serie racks mét extension. Ik had het over die enorme brede constructies die aan de voorkant van de racks gemonteerd zijn, zoiets zullen wij niet aanbieden.
oh oké, op die fiets :)

dan heb ik nog een vraag; ik ben van plan om de 810 + extension aan te schaffen wanneer deze weer op voorraad is, alleen ben ik bang dat deze te hoog is (ivm verhuizing).. nu staat er wel in de beschrijving dat deze kan worden ingekort, stel dat deze 20 á 25 centimeter zou moeten worden ingekort, zou dit dan een probleem zijn met 2 pulley attachments erbij?

• #11.794
oh oké, op die fiets :)

dan heb ik nog een vraag; ik ben van plan om de 810 + extension aan te schaffen wanneer deze weer op voorraad is, alleen ben ik bang dat deze te hoog is (ivm verhuizing).. nu staat er wel in de beschrijving dat deze kan worden ingekort, stel dat deze 20 á 25 centimeter zou worden moeten ingekort, zou dit dan een probleem zijn met 2 pulley attachments erbij?
Ja dan zul je de pulley attachment ook moeten inkorten. Je dient dan de chromen geleidestangen en de kabel in te korten.

Gister de ATX Curl Bar binnen gehad (vrijdag besteld) en uiteraard 's avonds meteen even getest.
Had niet verwacht dat het zo'n groot verschil was met de curl stangen die ik in de sportschool gewend was.
Die in de sportschool vergelijk ik dan met een oude Lada, en deze lijkt gebouwd als een tank.
De ATX Curl Bar is wat zwaarder dan ik gewend ben van een curl bar, maar dat is positief, de knurling is precies goed, en het geheel voelt uiterst solide.

Conclusie: ik ben super blij met de ATX curl bar, topkwaliteit.

• #11.796
Gister de ATX Curl Bar binnen gehad (vrijdag besteld) en uiteraard 's avonds meteen even getest.
Had niet verwacht dat het zo'n groot verschil was met de curl stangen die ik in de sportschool gewend was.
Die in de sportschool vergelijk ik dan met een oude Lada, en deze lijkt gebouwd als een tank.
De ATX Curl Bar is wat zwaarder dan ik gewend ben van een curl bar, maar dat is positief, de knurling is precies goed, en het geheel voelt uiterst solide.

Wat een lof, bedankt :) Vind je het goed als ik je review ook op onze website plaats?

Kleine vraag: heeft de curl stang hetzelfde soort knurling als op de reguliere barbells?

Helemaal mee eens!
Net ook de ATX Curl Stang ontvangen en wat een top ding. Niet te vergelijken met m'n oude 30mm stang.

@Fitness Seller
Ik zit te kijken naar mogelijkheden om met m'n Jammer Arms leg presses uit te voeren.
Zoiets als dit:

Dit moet makkelijk kunnen denk ik met de Jammer Arms 800, omdat je daar de Utility Seat op kan bevestigen in de gaten (misschien een idee om daar een foto van toe te voegen op jullie site!)
Ik heb alleen een 700 rek met de Curved Jammer arms.

Zijn er toevalig plannen om hier iets voor te maken, wat je in de handvaten kan zetten/clicken?
Zo niet ga ik zelf iets proberen te maken.

Terug
Naar boven