XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.801
Kleine vraag: heeft de curl stang hetzelfde soort knurling als op de reguliere barbells?
De knurling van de normale ATX bars zijn over het algemeen wat anders, diverse bars hebben een wat scherpere knurling.

@Fitness Seller
Ik zit te kijken naar mogelijkheden om met m'n Jammer Arms leg presses uit te voeren.

Dit moet makkelijk kunnen denk ik met de Jammer Arms 800, omdat je daar de Utility Seat op kan bevestigen in de gaten (misschien een idee om daar een foto van toe te voegen op jullie site!)
Ik heb alleen een 700 rek met de Curved Jammer arms.

Zijn er toevalig plannen om hier iets voor te maken, wat je in de handvaten kan zetten/clicken?
Zo niet ga ik zelf iets proberen te maken.
De Utility Seat past helaas niet op de huidige Jammer Arms 800. Er zijn ook geen plannen om zoiets te maken voor de Curved Jammer Arms (we zijn zelf geen fan van zo'n leg press accessoire dus wij zullen dit niet ondersteunen).

Ik lees op social media dat andere pre-orders pas later in juli komen. Balen!

Nog zicht wanneer de dip bars 600 ongeveer zouden verwacht worden? Ben al heel lang ingeschreven op de site ervoor maar lijkt maar niet binnen te komen?

@Fitness Seller Is er zicht op hoeveel vertraging er is opgelopen op de racks en verstelbare bankjes? Las bij buitenlandse ATX dealers dat sommige racks pas eind september verwacht worden.

• #11.807
@Fitness Seller Is er zicht op hoeveel vertraging er is opgelopen op de racks en verstelbare bankjes? Las bij buitenlandse ATX dealers dat sommige racks pas eind september verwacht worden.
Ja de buitenlandse dealers hebben vaak langere levertijden omdat alles via hier binnenkomt en naar hen wordt verscheept. Wij krijgen echter directe containers binnen dus de levertijden zijn wat gunstiger.

De eerste container komt volgende week al binnen, dat zijn de pre-orders van de flat benches van gisteren (al bijna weer uitverkocht trouwens). Vervolgens komen er eind juli en begin augustus nog zes containers binnen waarin alle verstelbare bankjes en power racks zitten. Die containers werden eigenlijk ook nu allemaal verwacht maar de fabriek kan de vraag simpelweg niet bijhouden.

Ja de buitenlandse dealers hebben vaak langere levertijden omdat alles via hier binnenkomt en naar hen wordt verscheept. Wij krijgen echter directe containers binnen dus de levertijden zijn wat gunstiger.

De eerste container komt volgende week al binnen, dat zijn de pre-orders van de flat benches van gisteren (al bijna weer uitverkocht trouwens). Vervolgens komen er eind juli en begin augustus nog zes containers binnen waarin alle verstelbare bankjes en power racks zitten. Die containers werden eigenlijk ook nu allemaal verwacht maar de fabriek kan de vraag simpelweg niet bijhouden.

Thx voor het duidelijke antwoord. Dus de pre-ordering van deze producten verschuift ook een eind?

Die zijn wel al onderweg inmiddels. Hopelijk eind juli weer leverbaar.
Okee bedankt! Nog een vraagje. Heb ook intresse in https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-machine-lsw-740-met-125-kg-gewichtstapel/ of enventueel de plate loaded. Mocht je daar ook een indicator voor hebben. Samen bestellen zal vast niet lukken denk ik? Net ff gekeken om zelf af te halen maar het is 2u45 rijden. Doe ik evenveel nafte op als verzend kosten en ben ik een dag kwijt :p

Okee bedankt! Nog een vraagje. Heb ook intresse in https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-machine-lsw-740-met-125-kg-gewichtstapel/ of enventueel de plate loaded. Mocht je daar ook een indicator voor hebben. Samen bestellen zal vast niet lukken denk ik? Net ff gekeken om zelf af te halen maar het is 2u45 rijden. Doe ik evenveel nafte op als verzend kosten en ben ik een dag kwijt :p
Maar dan ben je wel een gelukkig kindje in de terugweg :D

Betekent dit dat de pre-orders voor racks en verstelbare benches dan ook pas eind juli starten? Of is de verwachting dat dit wel wat eerder al kan. Ik wacht met spanning af en hoop mijn verlanglijst te kunnen pre-orderen en niet de boot te missen uiteraard.

• #11.813
Thx voor het duidelijke antwoord. Dus de pre-ordering van deze producten verschuift ook een eind?
Ja helaas wel. Maar zie mijn reactie onderaan dit bericht.

Alle pulleys in oktober pas :( Volgens mij is de LSW-630 met 115 kg weight stack wel nog in voorraad.

Betekent dit dat de pre-orders voor racks en verstelbare benches dan ook pas eind juli starten? Of is de verwachting dat dit wel wat eerder al kan. Ik wacht met spanning af en hoop mijn verlanglijst te kunnen pre-orderen en niet de boot te missen uiteraard.
Via de webshop inderdaad pas over een tijdje. Misschien kun je al mailen om een pre-order voor een Rack en Bench te plaatsen (geen andere producten) ;) :yes:

Alle pulleys in oktober pas :( Volgens mij is de LSW-630 met 115 kg weight stack wel nog in voorraad.

Ohja ik zie het. Heb je er soms een idee van of die hoogte hoog genoeg is voor iemand van 1.83m? Beetje rare vraag maar jullie zullen het mss wel weten he :p scheelt toch 10cm

Is het normaal dat de barbell er zo uit ziet na het gebruiken van gietijzeren schijven voor de eerste keer?
20200626_172926.jpg

Als je zwarte sleeves hebt zal dat snel beschadigen maar hangt ook wel een beetje af van hoe de boring vd schijven is. Als daar hele scherpe uitstulpingen zitten zou je die kunnen afvijlen

Welke schijven zijn het?

Terug
Naar boven