AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.962
BACK IN STOCK!
OP = OP!

Mis alleen nog de EZ bar en de opties voor het bankje, maar dit heeft me al een nier gekost ;) Die komen later wel.

Keek toevallig naar mijn verlanglijstje en zag de 660 in stock staan, heb deze direct besteld! De powerrack komt er nog maar die is voor in een paar weekjes!

Ik denk al dagen na over het kiezen van de juiste rack. Zag dat de 710 al na een uur was uitverkocht, toch maar besloten om niet lang na te denken over de 720 en gewoon besteld.

Na heel lang twijfelen en wat geduld toch maar de knoop doorgehakt. 660 bench + PRX755 met een losse LTO 750 erbij en een barbell. Ook enigszins verbaasd dat de 750 lijn nog zo lang op voorraad was :)

Twijfelde in eerste instantie nog langer wachten om ook jammer arms en een aantal bench en rack accessoire in 1x te bestellen, vooral om bezorgkosten te besparen. Maar dat gaat toch te lang duren/heel veel geluk hebben om werkelijk alles van mn verlanglijst in 1x te kunnen. @Fitness Seller als je veel extra erbij wilt kopen zijn er dan wellicht mogelijkheden voor aanbiedingen? :)

Verheug me iig ontzettend op mn basis opstelling :D

• #11.969
Na heel lang twijfelen en wat geduld toch maar de knoop doorgehakt. 660 bench + PRX755 met een losse LTO 750 erbij en een barbell. Ook enigszins verbaasd dat de 750 lijn nog zo lang op voorraad was :)

Twijfelde in eerste instantie nog langer wachten om ook jammer arms en een aantal bench en rack accessoire in 1x te bestellen, vooral om bezorgkosten te besparen. Maar dat gaat toch te lang duren/heel veel geluk hebben om werkelijk alles van mn verlanglijst in 1x te kunnen. @Fitness Seller als je veel extra erbij wilt kopen zijn er dan wellicht mogelijkheden voor aanbiedingen? :)

Verheug me iig ontzettend op mn basis opstelling :D
Bedankt voor de bestelling! Klinkt als een mooie combinatie :flex:

De duurdere racks lopen inderdaad niet zo extreem hard als de goedkopere series. Alle PRX-710 en PRX-720 waren binnen no-time weer uitverkocht. Dat zal ook gebeuren met de PRX-510/520/610/620 die eind augustus binnenkomen.

• #11.970
Vanwege een annulering één exemplaar beschikbaar van de volgende producten - Voor wie het snelste is :)

@Shadow Project zocht jij niet nog een IPF spec Flat Bench?

EDIT: alle drie verkocht!

Laatst bewerkt:
Vorige week latpulldown voor mijn 520 binnengekregen. Ging wat mis maar toch uit kunnen komen. Zeer goede service en, dammmnnnnn wat een mooi spul is het toch. Wil nog een nieuwe bench, de atx ram bar en dip bars. Maar goed dat het een en ander nog niet op voorraad is, mooi de tijd om te sparen. Trouwens bekend wanneer de dip bars voor de 500 serie weer op voorraad zijn?

Past de 30mm plate pins op een atx 610 rack? https://www.fitness-seller.nl/atx-weight-plate-pins-30-mm/ want bij de variant voor de 50mm (https://www.fitness-seller.nl/atx-weight-plate-pins-50-mm/) staat bij de tekst: 'De 20 mm dikke bevestigingsbout past in de 21 mm gaten van het rack
Geschikt voor ATX racks en rigs uit de 600, 700 en 800 series' en hij de 30mm plate pins staat dat de bevestigingsbout hetzelfde is en staat er dit: De 20 mm dikke bevestigingsbout past in de 21 mm gaten van het rack
Geschikt voor ATX racks en rigs uit de 700 en 800 series.

En hebben jullie enig idee wanneer de plate pins voor 50mm op voorraad komen?

Edit: ik zie nu bij mijn 610 rack dat er geen plate pins op kunnen.

Laatst bewerkt:
  • #11.974
Oeps sorry, zie nu pas dat hier nog onbeantwoorde berichten staan :o

Vorige week latpulldown voor mijn 520 binnengekregen. Ging wat mis maar toch uit kunnen komen. Zeer goede service en, dammmnnnnn wat een mooi spul is het toch. Wil nog een nieuwe bench, de atx ram bar en dip bars. Maar goed dat het een en ander nog niet op voorraad is, mooi de tijd om te sparen. Trouwens bekend wanneer de dip bars voor de 500 serie weer op voorraad zijn?
Fijn om te horen dat het materiaal goed bevalt! :flex: We hebben helaas nog geen levertijd voor de Dip Bars 500.

Past de 30mm plate pins op een atx 610 rack? https://www.fitness-seller.nl/atx-weight-plate-pins-30-mm/ want bij de variant voor de 50mm (https://www.fitness-seller.nl/atx-weight-plate-pins-50-mm/) staat bij de tekst: 'De 20 mm dikke bevestigingsbout past in de 21 mm gaten van het rack
Geschikt voor ATX racks en rigs uit de 600, 700 en 800 series' en hij de 30mm plate pins staat dat de bevestigingsbout hetzelfde is en staat er dit: De 20 mm dikke bevestigingsbout past in de 21 mm gaten van het rack
Geschikt voor ATX racks en rigs uit de 700 en 800 series.

En hebben jullie enig idee wanneer de plate pins voor 50mm op voorraad komen?

Edit: ik zie nu bij mijn 610 rack dat er geen plate pins op kunnen.
De racks uit de 600 serie hebben geen pinnen aan de zijkant van de staanders. Je kunt eventueel wel pinnen in de normale gaten bevestigen, sommige mensen doen dat bijvoorbeeld in het onderste of bovenste gat.

Nee de grip-variant is nu deze ATX uitvoering:

Vandaag de laatste atx professional bar 30mm gekocht (daarna stond er uitverkocht) ben benieuwd ! 😊 Iemand ervaring met deze bar ?
Jup, geeft geen krimp bij 200+deadlift (wekelijks), slijtvast, beter vind je in europa niet.
(+1j minstens 4x per week intensief gebruikt)
(met gewichten die niet extreem zijn maar toch wel tellen)

• #11.979
TERUG IN VOORRAAD!
OP = OP!

En de ATX Calibrated Steel Plates en ATX Competition PL Bar waarschijnlijk na het weekend!

Mooi!
Gelijk mijn bestelling bij een andere webshop geannuleerd en de 655 + lat pulley 520 besteld!
In totaal een 120 euro duurder dan het rack van de concurrent maar kwalitatief ziet ATX er me toch een heel stuk beter uit.

Complimenten ook voor de klantendienst! Ze hebben me vlot en vriendelijk geholpen. Ik belde of het mogelijk was om mijn bestelling van de gewichtsschijven samen te voegen met deze bestelling (100255685 + 100255992) zodat ik wat kan besparen op de verzendkosten.

Terug
Naar boven