MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Hebben jullie enig idee wanneer de ATX Pec Fly option binnen komt? Alvast bedankt!
     
    In een eerder bericht werd benoemd dat spotter arms (700 editie) eind augustus - begin september zouden komen. Geldt dit nog steeds? Dan moeten ze een dezer dagen online komen :)
     
    Hebben jullie enig idee wanneer de ATX Pec Fly option binnen komt? Alvast bedankt!
    Nee nog niet bekend, wellicht eind deze maand.

    In een eerder bericht werd benoemd dat spotter arms (700 editie) eind augustus - begin september zouden komen. Geldt dit nog steeds? Dan moeten ze een dezer dagen online komen :)

    Nope die zijn helaas vertraagd. Misschien midden/eind september, dat is nog even afwachten.
     
    Al bekend wanneer de dip bars voor de atx 520 binnen komen?
     
    Vandaag de ATX bicep curl option ontvangen. Voelt heerlijk aan moet ik zeggen en ook degelijk zoals verwacht!
     
    Is het bekend wanneer de deadlift bar jack weer op voorraad is? Ben al een tijdje aan het struinen maar telkens geen succes.
     
    Mail gestuurd naar de klantenservice met wat linkjes naar producten, met de vraag naar een levertijd. Kreeg niet echt duidelijk antwoord :(
     
    Mail gestuurd naar de klantenservice met wat linkjes naar producten, met de vraag naar een levertijd. Kreeg niet echt duidelijk antwoord :(
    Dat komt omdat er waarschijnlijk ook geen duidelijkheid is over een levertijden van een hele lijst met producten. Dat zal niet voor oktober/november zijn voor de meeste zaken.
     
    In de garage wil ik een squatrack plaatsen, het liefste de 720 variant. Alleen het plafond is erg laag en om vervolgens pull-ups te doen zal erg lastig worden (de 710 is niet echt een optie omdat dat maar 15cm opleverd wat ook nog te weinig is). Verkopen jullie een stang die ik lager in het rek kan hangen? Of moet ik voor een losse pulll-up bar gaan?
     
    In de garage wil ik een squatrack plaatsen, het liefste de 720 variant. Alleen het plafond is erg laag en om vervolgens pull-ups te doen zal erg lastig worden (de 710 is niet echt een optie omdat dat maar 15cm opleverd wat ook nog te weinig is). Verkopen jullie een stang die ik lager in het rek kan hangen? Of moet ik voor een losse pulll-up bar gaan?
    Je zou de losse rechte optrekstang erbij kunnen bestellen, die kun je aanvragen bij onze klantenservice (prijs € 27,90). Maar je zou dan zelf nog passende gaten in het frame moeten boren om de optrekstang lager te bevestigen.
     
    In de garage wil ik een squatrack plaatsen, het liefste de 720 variant. Alleen het plafond is erg laag en om vervolgens pull-ups te doen zal erg lastig worden (de 710 is niet echt een optie omdat dat maar 15cm opleverd wat ook nog te weinig is). Verkopen jullie een stang die ik lager in het rek kan hangen? Of moet ik voor een losse pulll-up bar gaan?

    Kan je niet gewoon je barbell gebruiken voor pull-ups?
     
    Moet ik de gewichten van de LTO 520 pulley eraf halen na gebruik of kan ik bijv 70 kg altijd erop laten staan? Ik weet niet of de stangen en het veertje daar op de lange termijn tegen kunnen.
     
    Moet ik de gewichten van de LTO 520 pulley eraf halen na gebruik of kan ik bijv 70 kg altijd erop laten staan? Ik weet niet of de stangen en het veertje daar op de lange termijn tegen kunnen.
    Dat kan geen kwaad :)
     
    enig idee wanneer deze weer komen?

     
    wanneer komt deze weer binnen bij jullie ?
    ATX Squat Stands SQS-800
     
    Back
    Naar boven