AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dip bars zijn gisteren verzonden, vandaag al binnen. Wederom echt topservice🤩🤩

Vandaag de leg lift option binnen gekregen ! In elkaar zetten was een makkie en past uiteraard perfect op de bench , was wel aangenaam verrast dat ik handvatten erbij kreeg die je op de bench kan monteren wel zo makkelijk tijdens leg extensions :flex: de leg lift option zelf is zoals verwacht van super kwaliteit, super aanvulling voor de been trainingen ook makkelijk is dat je hem vast kan zetten met een haakje zodat je ook nog eens je buik kan trainen op de bench. Bedankt @Fitness Seller

Bijlagen

• 4C5635CA-0737-44DA-9592-1D6791D34DCE.jpeg
    4C5635CA-0737-44DA-9592-1D6791D34DCE.jpeg
    219,6 KB · Weergaven: 336
  • 3E54C6F5-946E-478E-AE6B-022FEC0C8380.jpeg
    3E54C6F5-946E-478E-AE6B-022FEC0C8380.jpeg
    222,6 KB · Weergaven: 282
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.083
Dip bars zijn gisteren verzonden, vandaag al binnen. Wederom echt topservice🤩🤩
Thanks! Veel plezier ermee!

Vandaag de leg lift option binnen gekregen ! In elkaar zetten was een makkie en past uiteraard perfect op de bench , was wel aangenaam verrast dat ik handvatten erbij kreeg die je op de bench kan monteren wel zo makkelijk tijdens leg extensions :flex: de leg lift option zelf is zoals verwacht van super kwaliteit, super aanvulling voor de been trainingen ook makkelijk is dat je hem vast kan zetten met een haakje zodat je ook nog eens je buik kan trainen op de bench. Bedankt @Fitness Seller
Jij bedankt voor de bestelling en voor de feedback. Vind je het goed als ik dit ook als review bij het product plaats? :)

• #12.085
Diverse racks en bankjes terug in voorraad!

Prachtig ding! Was helaas net te laat. Mijn gepreordered wall rack en bench zijn vandaag wel verzonden! Zin in! Nu nog de spotter arms en uiteindelijk ooit leg lift option, landmine, dumbbells en weight pins.

Vandaag ook de ATX leg lift option ontvangen. Ik had m op de gok besteld voor m'n Powertec bench en past 100%. Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van ATX en ga hier zeker meer van bestellen.

Bijlagen

• 20200826_173318.jpg
    20200826_173318.jpg
    168 KB · Weergaven: 176
Prachtig ding! Was helaas net te laat. Mijn gepreordered wall rack en bench zijn vandaag wel verzonden! Zin in! Nu nog de spotter arms en uiteindelijk ooit leg lift option, landmine, dumbbells en weight pins.
Haha als je eenmaal begint met een homegym wil je steeds meer :headbang::p ben zelf gelukkig nu zo goed als compleet alleen de soft drop pads nog....

En ik me al die tijd afvragen waar dat haakje voor is.😅

Beste Fitness Seller, ik zie op jullie site dat het ATX half rack HRX-660 niet meer leverbaar is en is vervangen door het ATX half rack HRX-620. Op zich best wel jammer want de 660 was zeer compact met een goede monkeybar en 2 opbergpinnen wat allemaal niet op de 620 zit. Waarom zijn jullie gestopt met dit model?

• #12.092
Beste Fitness Seller, ik zie op jullie site dat het ATX half rack HRX-660 niet meer leverbaar is en is vervangen door het ATX half rack HRX-620. Op zich best wel jammer want de 660 was zeer compact met een goede monkeybar en 2 opbergpinnen wat allemaal niet op de 620 zit. Waarom zijn jullie gestopt met dit model?
Er was simpelweg niet veel vraag naar dit compacte model, waarschijnlijk ook vanwege de beperking qua bankjes in combinatie met die ondiepe rack.

Ja dan snap ik de keuze. Het ATX Half Rack HRX-750 gaat hem dan worden. Is al bekend wanneer deze weer op voorraad komt? En is de optrekstang van dit rack ook voorzien van knurling?

Laatste vraag :) de optrekstang ziet er nogal vreemd uit en dan bedoel ik met name de 2 korte pijpjes in het midden. Ik vraag me af of je hier wel genoeg grip op hebt bij het optrekken. Iemand hier ervaring mee?

• #12.094
Ja dan snap ik de keuze. Het ATX Half Rack HRX-750 gaat hem dan worden. Is al bekend wanneer deze weer op voorraad komt? En is de optrekstang van dit rack ook voorzien van knurling?

Laatste vraag :) de optrekstang ziet er nogal vreemd uit en dan bedoel ik met name de 2 korte pijpjes in het midden. Ik vraag me af of je hier wel genoeg grip op hebt bij het optrekken. Iemand hier ervaring mee?
Ik hoop dat de HRX-750 voor eind september weer leverbaar is. De optrekstang is inderdaad voorzien van knurling, zie de productbeschrijving. Ik denk dat je je verkijkt op de lengte van de grepen, die zijn allemaal lang genoeg voor de grootste handen ;)

@Fitness Seller
Ik heb een HRX 750 en wil er graag een LTO 750 bij. Welke adapter heb ik daarbij nodig? Gaat dit over de rack extension?

• #12.097
@Fitness Seller
Ik heb een HRX 750 en wil er graag een LTO 750 bij. Welke adapter heb ik daarbij nodig? Gaat dit over de rack extension?
Nee die connectors zijn helaas nog niet leverbaar, die worden over drie tot vier weken pas verwacht en zullen tegen die tijd online komen in onze webshop.

Je kunt de pulley eventueel al bestellen, mocht je niet het risico willen nemen dat deze uitverkocht raakt. Dan kun je de connector later nabestellen zodra deze beschikbaar is.

Beste Fitness Seller,

Welke lat pulley option past er in een halfrack bb 9035?

Terug
Naar boven