XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller
In jullie laatste Instagram story leek het alsof er een belt squat attachment voor in een power Rack gebruikt werd.
59B7550F-24B8-45D2-9905-7BB51A35118C.png

Komt er mogelijk zo’n attachment en zo ja, voor welke racks?
 
Dit is geen attachment, deze persoon heeft de Belt Squat gewoon in het rack geplaatst :p

Als je de story aanklikt en naar het bericht gaat dan zie je de rest van de video en kun je zien hoe hij dit geplaatst heeft.
 
Mantje Icm met de Utility seat is er, mits je ATX rack een pulley heeft, heel simpel zelf een belt squat van te maken. Safeties op peg 5 ongeveer en daar de utility seat zo dicht mogelijk bij de pulley in bevestigen. Een ketting aan je low pulley en natuurlijk aan je belt squat belt. Vervolgens stap je op de utility seat (is wel wat lastig met het gewicht al vast, maar als je in de 10-15 rep range gaat zitten heel erg goed te doen. Op die manier kan je belt squatten tot een hele goeie diepte. Enige nadeel is dat het wat meer quad dominant is vanwege het feit dat de kabel natuurlijk schuin onder je zit, maar de oefening behoudt wel de meeste voordelen van de belt squat.

Mocht het niet helemaal duidelijk zijn kan ik ff een fototje plaatsen of een filmpje komende training
 
Mantje Icm met de Utility seat is er, mits je ATX rack een pulley heeft, heel simpel zelf een belt squat van te maken. Safeties op peg 5 ongeveer en daar de utility seat zo dicht mogelijk bij de pulley in bevestigen. Een ketting aan je low pulley en natuurlijk aan je belt squat belt. Vervolgens stap je op de utility seat (is wel wat lastig met het gewicht al vast, maar als je in de 10-15 rep range gaat zitten heel erg goed te doen. Op die manier kan je belt squatten tot een hele goeie diepte. Enige nadeel is dat het wat meer quad dominant is vanwege het feit dat de kabel natuurlijk schuin onder je zit, maar de oefening behoudt wel de meeste voordelen van de belt squat.

Mocht het niet helemaal duidelijk zijn kan ik ff een fototje plaatsen of een filmpje komende training
Foto altijd goed. Goede tip!
 
topservice van de board sponsor!
bedankt voor de hulp met mijn laatste bestelling
 
Klopt het dat de MBX-520 voor een decline instelling alleen de rugleuning kan aanpassen? De zitting blijft hetzelfde en port daardoor naar in de onderrug helaas.
 
Dit is geen attachment, deze persoon heeft de Belt Squat gewoon in het rack geplaatst :p
Jammer!


@Mantje Icm met de Utility seat is er, mits je ATX rack een pulley heeft, heel simpel zelf een belt squat van te maken. Safeties op peg 5 ongeveer en daar de utility seat zo dicht mogelijk bij de pulley in bevestigen. Een ketting aan je low pulley en natuurlijk aan je belt squat belt. Vervolgens stap je op de utility seat (is wel wat lastig met het gewicht al vast, maar als je in de 10-15 rep range gaat zitten heel erg goed te doen. Op die manier kan je belt squatten tot een hele goeie diepte. Enige nadeel is dat het wat meer quad dominant is vanwege het feit dat de kabel natuurlijk schuin onder je zit, maar de oefening behoudt wel de meeste voordelen van de belt squat.
Thanks voor de tip!
Ik doe ze nu zelf met de los staande laat pulley en dan op een paar bumpers staan. Werkt ook prima!
 
Voor de snelle beslissers!

Een aantal racks zijn terug in voorraad na geannuleerde bestellingen (zeer beperkte aantallen van één of twee stuks, dus wees er snel bij):



 
geen probleem, de ruimte waar ik em in wilde plaatsen is momenteel toch nog niet klaar ;-). Dat zal hopelijk nog net voor dit jaar zijn
 
Voor de snelle beslissers!

Er zijn weer een beperkt aantal racks terug op voorraad vanwege annuleringen (op = op):

2 stuks beschikbaar:

1 beschikbaar:
 
Verzoekje aan alle klanten die in de afgelopen maanden nieuwe equipment bij ons hebben gekocht; wij zouden het op prijs stellen als jullie een productreview willen plaatsen op onze website (mocht je dat nog niet gedaan hebben) :flex:

Met alle equipment die de laatste maanden verkocht is worden er helaas vrijwel geen reviews geplaatst en daar worden wij toch een beetje verdrietig van. Vooral bij de nieuwe racks en bankjes en dergelijke ziet dat er erg leeg uit, terwijl mensen daar juist extreem positief over zijn. Deel jouw ervaringen dus graag in een productreview op onze website.

Thanks :D Prettig weekend!
 
Mijn review stond al bij het 650 rack! :) alleen vind ik persoonlijk dat alle racks standaard zouden voorzien moeten zijn van west-side spacing... zou zelfs over de gehele lengte mogen. Kost dit eigenlijk veel meer qua fabricatie ofzo?

Zoiezo heb je gelijk dat bij positieve ervaring amper reviews worden gegeven, ben ik zelf schuldig aan. Maar de racks schreeuwen toch wel om een review.... echt goed
 
Mijn review stond al bij het 650 rack! :) alleen vind ik persoonlijk dat alle racks standaard zouden voorzien moeten zijn van west-side spacing... zou zelfs over de gehele lengte mogen. Kost dit eigenlijk veel meer qua fabricatie ofzo?
Westside spacing is inderdaad duurder (daarom zijn de PRX-655 en PRX-755 ook wat duurder) maar niet iedereen wil dat. Vandaar dat we de keuze bieden.


Zoiezo heb je gelijk dat bij positieve ervaring amper reviews worden gegeven, ben ik zelf schuldig aan. Maar de racks schreeuwen toch wel om een review.... echt goed
Dat laatste dacht ik nou ook ;) Thanks!
 
Voor de snelle beslissers!

Van beide bankjes twee stuks terug in voorraad na annulering:

 
Laatst bewerkt:
Het is nu zo goed als midden september al enig idee over de drop blocks (15cm) wanneer ze binnen komen ?
 
Klopt het dat de MBX-520 voor een decline instelling alleen de rugleuning kan aanpassen? De zitting blijft hetzelfde en port daardoor naar in de onderrug helaas.

Kan je hierop antwoord geven, Fitness Seller ? :)

Is er al meer duidelijkheid over de spotter arms 700, welke medio-eind september zouden komen?
 
Het is nu zo goed als midden september al enig idee over de drop blocks (15cm) wanneer ze binnen komen ?
Waarschijnlijk pas einde van de maand, de fabrikant heeft helaas toch nog wat last-minute vertragingen.

Klopt het dat de MBX-520 voor een decline instelling alleen de rugleuning kan aanpassen? De zitting blijft hetzelfde en port daardoor naar in de onderrug helaas.
Wanneer je de rugleuning decline instelt dan laat je de zitting recht/vlak staan. Je zit met je billen op de zitting, ik begrijp niet zo goed wat er bij jou in de onderrug port.

Is er al meer duidelijkheid over de spotter arms 700, welke medio-eind september zouden komen?
Het is nog geen eind september. Zodra ze er zijn zullen ze ook online komen :)
 
Back
Naar boven