XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.101
Beste Fitness Seller,

Welke lat pulley option past er in een halfrack bb 9035?
De LTO-750 zou passen maar je hebt dan wel nog een adapter nodig om deze te verbinden aan jouw rack. Ik denk dat we nog een aantal oude Barbarian adapters hebben liggen, je zou dit dan via e-mail kunnen aanvragen bij onze klantenservice.

Ik zie dat de ATX Lat Machine lpl 680 122cm diep is. Aangezien ik beperkt ben in ruimte hoe ver moet de lat pulley van de muur staan zodat de schijven de muur niet raken?

En nog een vraagje over de Olympische dumbell halters. Deze halters wegen precies 5 kg per stuk? Het staat zo op de website maar ik vroeg het me af zodat het rekenen wat makkelijker word :p

• #12.103
Ik zie dat de ATX Lat Machine lpl 680 122cm diep is. Aangezien ik beperkt ben in ruimte hoe ver moet de lat pulley van de muur staan zodat de schijven de muur niet raken?

En nog een vraagje over de Olympische dumbell halters. Deze halters wegen precies 5 kg per stuk? Het staat zo op de website maar ik vroeg het me af zodat het rekenen wat makkelijker word :p
Met 45 cm plates zou ik zo’n 25 cm tot de muur overlaten zodat je de plates gemakkelijk erop en eraf krijgt.

Het gewicht dat wij vermelden in de specificaties van een product zou uiteraard moeten kloppen.

Krijgen jullie ook nog de powerblocks? Vraag me af hoe die zich verhouden tot de nuobells qua kwaliteit.

Gisteren 2 x 15kg ATX schijven binnen gekregen, thanx @Fitness Seller :thumb:

Maarehh, ondertussen wordt het wel een beetje een zooitje. Wanneer komen er weer 50mm opbergstands binnen? :p

• #12.106
Krijgen jullie ook nog de powerblocks? Vraag me af hoe die zich verhouden tot de nuobells qua kwaliteit.
Die zou je kunnen aanvragen bij onze klantenservice maar levertijden zijn erg lang.

De Powerblocks zijn ook een begrip en hebben een prima kwaliteit. Het grootste verschil tussen de Powerblocks en Nuobells is echter dan de Nuobells meer uitzien als een normale dumbbell. Dus geen vierkante constructie die volledig om je hand zit. Het verstelgemak en de snelheid daarvan zijn vergelijkbaar, bij de Powerblocks dien je een pin om te steken en bij de Nuobells draai je aan de handgreep.

Gisteren 2 x 15kg ATX schijven binnen gekregen, thanx @Fitness Seller :thumb:

Maarehh, ondertussen wordt het wel een beetje een zooitje. Wanneer komen er weer 50mm opbergstands binnen? :p
Levertijden zul je moeten navragen bij onze klantenservice, met vermelding van het product erbij waar je interesse in hebt.

• Like
Waarderingen: gose
Train nu al weer een tijdje met de Atx power bar, traint super!

Nu wil ik graag weten of jullie rubber tegels/matten geschikt zijn icm jullie bumper plates en welke dikte tegel hiervoor aan te raden is. Ik zie namelijk dat de afwerp matten niet op voorraad zijn en vraag mij af of een set goede matten een alternatief kan bieden en bestendig is voor afwerpen.

• #12.108
Train nu al weer een tijdje met de Atx power bar, traint super!

Nu wil ik graag weten of jullie rubber tegels/matten geschikt zijn icm jullie bumper plates en welke dikte tegel hiervoor aan te raden is. Ik zie namelijk dat de afwerp matten niet op voorraad zijn en vraag mij af of een set goede matten een alternatief kan bieden en bestendig is voor afwerpen.
In combinatie met bumper plates kun je vrijwel elke rubbertegel gebruiken, meestal al vanaf 8 mm dikte. Vrijwel alle rubbertegels en matten zijn bestendig voor afwerpen met bumpers :)

Omdat de Leg Lift Option zo goed bevalt heb ik de Bicep Curl option ook maar besteld. Lijkt me wel een mooie aanvulling.

Wanneer zijn de 50x50x3 rubberen tegels weer in voorraad?

Prima, dan wacht ik wel tot dan voor mijn bestelling. :) Weet je ook wanneer de ez curl bar (50mm) terug op voorraad is?

Gezien ik aan het sparen ben om van mijn garage een gym te maken heb ik alvast een vraag over de atx scr 760, de gewichtstapels zijn 2x55 kg en de lat pulley 125. Is de optie beschikbaar om de 2x55 kg te verhogen naar ook 2x125 kg?

Beste Fitness Seller,

Wat zijn de ervaringen met de laadbare olympische dumbbellstang? Ik heb thuis allerlei rubberen gewichten, maar de 10kg's zijn toch aardig groot. Hoe functioneert dat dan?

• #12.117
Gezien ik aan het sparen ben om van mijn garage een gym te maken heb ik alvast een vraag over de atx scr 760, de gewichtstapels zijn 2x55 kg en de lat pulley 125. Is de optie beschikbaar om de 2x55 kg te verhogen naar ook 2x125 kg?
Nee dat is helaas niet mogelijk, maar waarom zou je zoveel gewicht nodig hebben bij deze verstelbare pulleys? De 55 kg gewichtstapels van de SCR-760 hebben een overzetting van 1:1 dus dit is vergelijkbaar met een kabelstation in je gym met 110 kg gewichtstapels en 2:1 overzetting.

Beste Fitness Seller,

Wat zijn de ervaringen met de laadbare olympische dumbbellstang? Ik heb thuis allerlei rubberen gewichten, maar de 10kg's zijn toch aardig groot. Hoe functioneert dat dan?
Wij adviseren bij dumbbells niet groter dan 5 kg plates te gebruiken, aangezien de zwaardere plates inderdaad erg groot lomp zijn. Bij de meeste oefeningen zitten ze dan in de weg.

Beste Fitness Seller,

Zorg dat je genoeg 5kg schijven heb, daarmee werken ze het beste. Dan kan je dumbells maken tot zo een 50kg.

Ik train zo vaak met 10kg schijven op m'n dumbbells, nergens last van. Maar ik heb wel de 30mm, ik weet niet of daar veel verschil in is.

Zijn er hier mensen op het forum die het ATX Half Rack HRX-750 in gebruik hebben en daar hun review over zouden will geven en evt wat foto's zouden willen delen?

Ik zit er namelijk aan te denken om dit rack te bestellen zodra deze weer leverbaar is maar op de site van FS staan nog geen reviews en kan op het internet ook nog geen foto's van dit rack vinden behalve dan de produktfoto's op de site van FS en echte foto's zeggen zo veel meer 😉

Terug
Naar boven