XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Daarom is het magnetische weerstandssysteem van de Xebex Elite Air Bike erg fijn, zo kun je de intensiteit van je training aanpassen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van één mate van weerstand.
Dat is dan wel weer een voordeel t.o.v. de Echobike; die kan voor de gebruiker enkel maar op standje 'kapotgaan'.

Dat is dan wel weer een voordeel t.o.v. de Echobike; die kan voor de gebruiker enkel maar op standje 'kapotgaan'.
Thanks voor je reactie dan weet ik tenminste dat bij de echo bike er maar 1 stand is 😀. Is echt een vet ding. Alsook deze Xebex Elite Air Bike

De Coronacrisis heeft er voor gezorgd dat ik de home gym route ga bewandelen. Ik erger mij al jaren aan verschillende zaken in de sportschool, de crisis heeft de emmer doen overlopen 😅 nu moet ik de garage ook delen met de fietsen, auto en dergelijke, dus ik heb een Rogue Monster Lite Fold Back Mount Rack besteld. (Veel te) Duur, maar wel volledig opzij te plooien bij niet gebruik. Nu mijn vraag, welke van de ATX/Fortex accessoires passen op een Monster Lite Rack? Ik ben in het bijzonder geïnteresseerd in de spotter arms en een the dip bar. Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.387
De Coronacrisis heeft er voor gezorgd dat ik de home gym route ga bewandelen. Ik erger mij al jaren aan verschillende zaken in de sportschool, de crisis heeft de emmer doen overlopen 😅 nu moet ik de garage ook delen met de fietsen, auto en dergelijke, dus ik heb een Rogue Monster Lite Fold Back Mount Rack besteld. (Veel te) Duur, maar wel volledig opzij te plooien bij niet gebruik. Nu mijn vraag, welke van de ATX/Fortex accessoires passen op een Monster Lite Rack? Ik ben in het bijzonder geïnteresseerd in de spotter arms en een the dip bar. Alvast bedankt!
Helaas, geen enkel ATX accessoire past op jouw rack. Dan zul je toch echt een ATX rack moeten kopen. Wij bieden ook een inklapbaar wall rack aan:

Das jammer. Bedankt voor het snelle antwoord. Enig idee wanneer jullie inklapbare rack opnieuw geleverd kan worden? Misschien kan ik mijn Rogue order nog annuleren.

Haha, hier een zelfde gevalletje...
Echter spaar ik nog even door voor een complete garagegym van 5M x 8M Welke ik alleen maar hoef te delen met een paar fietsen en werkbank 🙂
Heb al een verlanglijst klaar staan bij FS van dik 10K... 🤪

Laatst bewerkt:
Haha, hier een zelfde gevalletje...
Echter spaar ik nog even door voor een complete garagegym van 5M x 8M Welke ik alleen maar hoef te delen met een paar fietsen en werkbank :)
Heb al een verlanglijst klaar staan bij FS van dik 10K... 🤪
Ik zou bestellen wat beschikbaar is van je verlanglijstje als je wilt wachten dat alles compleet is en dan pas bestellen zou het een lang verhaal kunnen worden haha 😆, ben wel erg nieuwsgierig naar je verlanglijstje 🤑

• #12.391
Das jammer. Bedankt voor het snelle antwoord. Enig idee wanneer jullie inklapbare rack opnieuw geleverd kan worden? Misschien kan ik mijn Rogue order nog annuleren.
Durf ik nu niet te zeggen maar ik vermoed pas vanaf januari/februari. Je kunt even mailen naar onze klantenservice als je meer informatie wil.

Ik zou bestellen wat beschikbaar is van je verlanglijstje als je wilt wachten dat alles compleet is en dan pas bestellen zou het een lang verhaal kunnen worden haha 😆, ben wel erg nieuwsgierig naar je verlanglijstje 🤑
Wil eigenlijk tegen die tijd een offerte gaan aanvragen van mn verlanglijst.. 🙂
Plus als ik alles moet bestellen wat op voorraad is betaal ik straks 10 x zo veel verzendkosten..

Laatst bewerkt:
Geen idee waar je die informatie vandaan haalt maar er is op 28 september nog een levering binnengekomen en de laatste levering was twee weken geleden (13 oktober), die heb je helaas net gemist. De volgende levering zal pas in januari of februari zijn.
Dan ben ik hier al maanden niet geweest en ik heb me hier toch een deja vu :D

Tijd voor een nieuw spreekwoord: "Ze vliegen als trainingsbankjes over de toonbank."

Voor degene die nog een zgan ATX bench zoeken en niet nog maanden willen wachten er staat er een op Marktplaats en deze staat al een tijd te koop. In zijn vorige advertentie gaf hij aan dat ie voor 150,- weg mag.

Het betreft de ATX Warrior Multi Bench MBX-760 - Slim.

Atx bankje
€ 200,00

@Goldeneye72 zeker mooie deal! Is dat leer nou van zon slechte kwaliteit of heeft hij zn bankje gebruikt om zn iron masters op te bergen 😜.

Dip bars ontvangen 👍

Bijlagen

• 41CF8E68-64A7-41EE-B6FE-BF94C78D45A7.jpeg
    41CF8E68-64A7-41EE-B6FE-BF94C78D45A7.jpeg
    236 KB · Weergaven: 122
  • #12.398
Heb ze ook al eens getest. Enigste wat moet wennen voor mezelf is dat ze redelijk ver uit elkaar staan? Dacht vroeger bij barbarian dat ze dichter bij elkaar stonden. Aan de zijkant van het rack.
Maar dat went wel
Klopt, met deze methode (voorkant van de staanders in plaats van de zijkant) staan ze iets verder uit elkaar. Het was dat, of geen compatibiliteit met de half racks en squat stands.

Laatst bewerkt:
  • #12.399
UPDATE

Om te beginnen wat minder leuk nieuws, namelijk prijsstijgingen op een klein aantal producten. Onze fabriek in China heeft een aantal weken geleden enkele prijsstijgingen doorgevoerd, met als belangrijkste oorzaak dat grondstoffen moeilijker te verkrijgen zijn (en dus duurder zijn geworden) door de enorme drukte op de fitnessmarkt nu. Tevens zijn andere importkosten zoals transport de afgelopen maanden ook gestegen. Voor ons betekent dit dat de nieuwe ATX racks (power racks, half rack en squat stands) nu in prijs worden verhoogd, aangezien deze sinds de introductie van de nieuwe serie altijd al erg scherp gecalculeerd waren. Dat vinden wij erg vervelend, aangezien wij er trots op waren dat wij als één van de weinige bedrijven nog geen prijsstijgingen hadden doorgevoerd tijdens de coronacrisis. Het betreft gelukkig geen grote prijsstijgingen, de meeste losse racks zijn slechts 10 tot 20 euro in prijs gestegen. Wij willen echter graag transparant zijn over deze prijsstijgingen.

Het goede nieuws is dat wij voor andere toestellen, zoals bankjes en multistations en dergelijke, voorlopig nog geen prijsstijgingen voorzien. Wat betreft andere populaire producten zoals barbells en plates zal er voorlopig ook nog niets veranderen, ondanks de extreem lange levertijden en de schaarste op deze producten. Tot nu toe hebben wij voor deze producten de huidige prijzen weten te handhaven maar wij verwachten wel dat de inkoopprijzen hiervan in de loop van volgend jaar wellicht nog zullen stijgen (maar tegen die tijd is waarschijnlijk toch al iedereen voorzien ;)). Wij volgen de prijsontwikkelingen op die gebieden op de voet.

Verder hebben wij in de afgelopen maanden in stilte de productie van de ATX Rigs terug naar Nederland verhuisd (dus niet langer in Azië). Daarnaast zal de ATX barbell productie in Duitsland naar verwachting ook binnen enkele maanden van start gaan en wij verwachten enkele nieuwe Europees geproduceerde producten (waaronder bumper plates). Wij zullen de mogelijkheden blijven bekijken om meer producten lokaal te produceren.

Niet verhogen van de prijzen is voor mij een reden geweest, en nog steeds, om zoveel mogelijk bij jullie vandaan te halen. Wordt dus gewaardeerd 👍🏻.

vraagje over de drop pads. Heb ze binnen en erg blij mee! Nu is het schuim en ik wil zoveel mogelijk voorkomen dat ze gaan indeuken (ook al is het maar licht) na verloop van tijd. Als ik nou een rubber mat erop leg, wordt de druk van de gewichten meer verdeeld en dus lagere punt belasting op de pads en dus minder kans op het indeuken op termijn.

klopt mijn theorie, of zeg je, het maakt niks uit.

Terug
Naar boven