MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Waarom zijn er eigenlijk geen rack extentions voor de 600 series?
De 700 en 800 series hebben een rack extension. We willen duidelijk onderscheid tussen de series behouden en de goedkopere 500 en 600 series hebben daarom geen rack extension uitbreiding.

Wanneer komen de verschillende verstelbare benches weer op voorraad?

Vooral de MBX-610 ziet er heel goed uit. Net als de MBX-520. Wat is de meerwaarde van de 620, vraag me af waar het prijsverschil uit bestaad? Is dat alleen het maximaal belastbare gewicht?
De MBX-610 wordt hopelijk nog in december verwacht maar alle andere benches pas weer in januari/februari/maart.

De MBX-520 en MBX-610 zijn wat goedkopere en eenvoudigere uitvoeringen. De MBX-620 is wat zwaarder en heeft een andere constructie.
 
De MBX-610 wordt hopelijk nog in december verwacht maar alle andere benches pas weer in januari/februari/maart.

De MBX-520 en MBX-610 zijn wat goedkopere en eenvoudigere uitvoeringen. De MBX-620 is wat zwaarder en heeft een andere constructie.
Top! Bedankt voor je reactie!

Dan vraag ik me alleen nog of hoe het zit met de bekleding. Ik ben niet zo'n fan van de gladde bekleding zoals op de matrix bankjes in mijn sportschool. Hoe stroef is de bekleding? En dan in het specifiek die van de MBX-610?

Heb me aangemeld voor een notificatie en denk dat ik die dan ook gelijk ga bestellen. Zeker als de bekleding een beetje stroef is. :)
 
Top! Bedankt voor je reactie!

Dan vraag ik me alleen nog of hoe het zit met de bekleding. Ik ben niet zo'n fan van de gladde bekleding zoals op de matrix bankjes in mijn sportschool. Hoe stroef is de bekleding? En dan in het specifiek die van de MBX-610?

Heb me aangemeld voor een notificatie en denk dat ik die dan ook gelijk ga bestellen. Zeker als de bekleding een beetje stroef is. :)
Ik zou niet weten hoe ik de stroefheid moet uitdrukken :p De normale bankjes hebben geen speciale grip-bekleding zoals het Combo Rack maar ze zijn ook niet glad (ook nog nooit klachten over gehad).
 
Wanneer verwachten jullie de ATX-CPS-600 op voorraad te hebben?

 
Ik heb thuis de Megatec triplex (wat volgens mij identiek is aan de Atx triplex ) nu wil ik de staalkabel binnenkort vervangen aangezien de rubberen laag erop hier en daar scheurtjes begint te vertonen .. welke maat moet ik hebben?
 
Wanneer verwachten jullie de ATX-CPS-600 op voorraad te hebben?
Die heb je helaas net gemist. Volgende levering is pas in maart of april schat ik.

Ik heb thuis de Megatec triplex (wat volgens mij identiek is aan de Atx triplex ) nu wil ik de staalkabel binnenkort vervangen aangezien de rubberen laag erop hier en daar scheurtjes begint te vertonen .. welke maat moet ik hebben?
Je kunt je huidige kabel opmeten en onze ‘staalkabel op maat’ bestellen, daarvan kun je de lengte en gewenste uiteinden configureren.
 
Die heb je helaas net gemist. Volgende levering is pas in maart of april schat ik.


Je kunt je huidige kabel opmeten en onze ‘staalkabel op maat’ bestellen, daarvan kun je de lengte en gewenste uiteinden configureren.
Dacht ga voor de easy way 😆 dat je me de juiste maat van de Atx triplex kon geven , hoef ik niet de machine 2 x uit elkaar te halen 😅
 
Dacht ga voor de easy way 😆 dat je me de juiste maat van de Atx triplex kon geven , hoef ik niet de machine 2 x uit elkaar te halen 😅
In dat geval even mailen naar de klantenservice, die hebben de juiste maat wel :)
 
Die heb je helaas net gemist. Volgende levering is pas in maart of april schat ik.


Je kunt je huidige kabel opmeten en onze ‘staalkabel op maat’ bestellen, daarvan kun je de lengte en gewenste uiteinden configureren.

Gaat dat ook op voor de ATC SCR 760?
 
Gaat dat ook op voor de ATC SCR 760?
Nee daarvan is helaas nog geen levertijd bekend. Daar hebben we namelijk nog een groot aantal pre-orders op (van toen we wel nog pre-orders accepteerden) dus dat kan nog wel even duren. Maar maart of april zou wellicht wel kunnen.
 
Ik wacht momenteel op de "rubberen afwerpmat 250" (merkloos zover ik weet) en op het bankje MBX-520. Wanneer verwachten jullie die weer te hebben?
 
Ik wacht momenteel op de "rubberen afwerpmat 250" (merkloos zover ik weet) en op het bankje MBX-520. Wanneer verwachten jullie die weer te hebben?
De afwerpmat komt vandaag of morgen online, die is al binnengekomen maar de levering wordt nog gecontroleerd. Alle racks, bankjes, accessoires etc sowieso pas weer eind januari of februari.
 
De afwerpmat komt vandaag of morgen online, die is al binnengekomen maar de levering wordt nog gecontroleerd. Alle racks, bankjes, accessoires etc sowieso pas weer eind januari of februari.
Super, zie de mat inderdaad al online, dus ben hem aan het bestellen! Op het bankje gaan we dan gewoon rustig wachten.
 
De ATX Dip Bars 600, passen die op een Megatec Half Rack? De maten zouden hetzelfde moeten zijn.

Zo ja, enig idee wanneer ze weer op voorraad komen?
 
De ATX Dip Bars 600, passen die op een Megatec Half Rack? De maten zouden hetzelfde moeten zijn.

Zo ja, enig idee wanneer ze weer op voorraad komen?
Ja dat past. Verwacht in januari.
 
Hallo Fitness Seller,

Eind februari / begin maart heb ik een dumbbell set gietijzer gekocht. Bij het gebruiken kwamen direct metaalsplinters van de dumbells af. Na meerder malen deze uit mijn handen gehaald te hebben vraag ik mij eigenlijk af of dit normaal is of dit een productie fout is? En wat ik hier aan kan doen. Foto ter illustratie, kamer ligt vol met deze mini metaalsplinters.
 

Bijlagen

  • IMG_20201204_220122.jpg
    IMG_20201204_220122.jpg
    204,1 KB · Weergaven: 140
Hallo Fitness Seller,

Eind februari / begin maart heb ik een dumbbell set gietijzer gekocht. Bij het gebruiken kwamen direct metaalsplinters van de dumbells af. Na meerder malen deze uit mijn handen gehaald te hebben vraag ik mij eigenlijk af of dit normaal is of dit een productie fout is? En wat ik hier aan kan doen. Foto ter illustratie, kamer ligt vol met deze mini metaalsplinters.
Nee het is zeker niet de bedoeling dat de coating van een halterstang splintert. Maar normaal gesproken als chroom splintert dan bladeren er grote stukken af. Op je foto zie ik echter geen splinters en ik zie ook geen stukjes uit de coating of iets dergelijks — maar dat kan zijn omdat ik dit nu op mijn telefoon bekijk :)

Stuur je klacht en eventueel wat duidelijkere foto’s per e-mail door naar onze klantenservice dan zullen zij uitzoeken wat er aan de hand is. Vermeld ook of het om de greep gaat of de uiteinden die splinteren.
 
Beste FS, is er al zicht op wanneer ongeveer de ATX Weight Plate Pins 50 mm en de ATX Leg Lift Option op voorraad komen?
 
Beste FS, is er al zicht op wanneer ongeveer de ATX Weight Plate Pins 50 mm en de ATX Leg Lift Option op voorraad komen?
Ik vermoed pas ergens in januari, februari of maart. Wanneer precies is nog te vroeg om te zeggen, de productieschema's in de fabriek veranderen nogal veel de laatste tijd.
 
Back
Naar boven