Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer verwachten jullie de 'Lattrekstang parallel 85cm' weer op voorraad te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.522
Wanneer verwachten jullie de 'Lattrekstang parallel 85cm' weer op voorraad te hebben?
Er is helaas nog niets concreet bekend van de levertijden van kabelaccessoires. Die zullen in verschillende leveringen meekomen in de eerste maanden van 2021 (februari tot mei waarschijnlijk).

Wanneer verwachten jullie de Xebex Elite Air Bike weer op voorraad te krijgen?

Is het vreemd dat je elke dag minimum 1 keer kijkt naar de atx calibrated steel plates met de hoop dat er toch opeens in voorraad zijn, ookal staat er word verwacht eind januari? :eek::D

• #12.528
Is het vreemd dat je elke dag minimum 1 keer kijkt naar de atx calibrated steel plates met de hoop dat er toch opeens in voorraad zijn, ookal staat er word verwacht eind januari? :eek::D
Een beetje wel :p Maar helaas zullen deze echt niet binnenkomen voor eind januari :(

Enig idee wanneer deze weer binnenkomen? Tijdje terug was al vermeld dat ze online zouden komen, maar heb ze niet op voorraad gezien iig.

• #12.530
Wat moet dat frustrerend zijn voor jullie, genoeg vraag, maar niks op voorraad en derhalve ook geen kans op omzet.
Succes met deze lastige periode.

• #12.532
Wat moet dat frustrerend zijn voor jullie, genoeg vraag, maar niks op voorraad en derhalve ook geen kans op omzet.
Bedankt, maar wij mogen zeker niet klagen hoor. Hoewel het inderdaad frustrerend is dat we niet nog meer kunnen produceren om aan alle vraag te voldoen. Ik denk dat het voor onze klanten een lastigere periode is...

Laatst bewerkt:
  • #12.533
Had ik deze nieuwe toestellen hier trouwens als gepost? Ik weet het niet meer zeker :)

Ja dat lijkt me ook. Ik denk aan Fitness Seller directieleden die in dikke auto's rondrijden, zwemmend in het geld met een blonde bimbo ernaast, als ze tenminste wat meer voorraad hadden gehad :). Maar dat is makkelijk achteraf praten, niemand had dit kunnen zien aankomen.

Mijn verwachting is dat FS goede zaken blijft doen. Wat ik heb besteld over 11 jaar tijd is altijd erg goede kwaliteit geweest (soms beter dan een sportschool). Als de lockdown voorbij is dan zijn mensen gewend aan thuis trainen en dat bevalt vaak beter dan een sportschool, tenminste voor mij.

Wanneer worden de ATX powercages weer geleverd? Daarbij heb ik dan ook een barbell nodig. Gaat dat hem worden volgende weken?

• #12.536
Wanneer worden de ATX powercages weer geleverd? Daarbij heb ik dan ook een barbell nodig. Gaat dat hem worden volgende weken?
Enkel de PRX-650 wordt nog deze maand verwacht. Verder komt er pas eind januari/februari/maart weer veel binnen qua racks.

Barbells ook niets meer dit jaar, behalve de barbells die nu nog op voorraad zijn zoals enkele ATX Cerakote bars.

Enkel de PRX-650 wordt nog deze maand verwacht. Verder komt er pas eind januari/februari/maart weer veel binnen qua racks.

Barbells ook niets meer dit jaar, behalve de barbells die nu nog op voorraad zijn zoals enkele ATX Cerakote bars.
Eind januari kan ik mee leven . Zou leuk zijn. Wordt dat hier op BB gemeld wanneer ze in voorraad zijn? Wil er niet naast grijpen.
Ik houd de PRX-650 in de gaten.

• #12.538
Eind januari kan ik mee leven . Zou leuk zijn. Wordt dat hier op BB gemeld wanneer ze in voorraad zijn? Wil er niet naast grijpen.
Ik houd de PRX-650 in de gaten.
Eind januari/februari/maart, wanneer precies is nog niet duidelijk op dit moment.

Je kunt je op de productpagina aanmelden om bericht te krijgen zodra het product terug op voorraad is. We kondigen lang niet alles aan op het forum of op social media.

Eind januari/februari/maart, wanneer precies is nog niet duidelijk op dit moment.

Je kunt je op de productpagina aanmelden om bericht te krijgen zodra het product terug op voorraad is. We kondigen lang niet alles aan op het forum of op social media.
Als de notificaties real time zouden werken was het top. Nu krijg je de notificaties de volgende ochtend pas en dan is het product vaak weer uitverkocht.

Terug
Naar boven