- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is helaas nog niets concreet bekend van de levertijden van kabelaccessoires. Die zullen in verschillende leveringen meekomen in de eerste maanden van 2021 (februari tot mei waarschijnlijk).Wanneer verwachten jullie de 'Lattrekstang parallel 85cm' weer op voorraad te hebben?
Nu niet, maar wanneer dan weer wel? Want het is geen zakelijke bestelling.Wij nemen in feite geen pre-orders meer aan nu, en offertes maken wij momenteel enkel voor zakelijke klanten. Dus wanneer het een zakelijke bestelling betreft dan kan dat wel.
Geen idee, zolang we nog tekorten en extreem lange levertijden hebben nog niet in ieder geval.Nu niet, maar wanneer dan weer wel? Want het is geen zakelijke bestelling.
Die wordt in januari of februari weer verwacht, mits er geen vertragingen zijn.Wanneer verwachten jullie de Xebex Elite Air Bike weer op voorraad te krijgen?
Een beetje welIs het vreemd dat je elke dag minimum 1 keer kijkt naar de atx calibrated steel plates met de hoop dat er toch opeens in voorraad zijn, ookal staat er word verwacht eind januari?![]()
Maar helaas zullen deze echt niet binnenkomen voor eind januari 
Nee geen idee, daar is nog niets van bekend. Ergens in het eerste kwartaal van 2021 waarschijnlijk.Enig idee wanneer deze weer binnenkomen? Tijdje terug was al vermeld dat ze online zouden komen, maar heb ze niet op voorraad gezien iig.
https://www.fitness-seller.nl/atx-add-on-flex-plates/
Bedankt, maar wij mogen zeker niet klagen hoor. Hoewel het inderdaad frustrerend is dat we niet nog meer kunnen produceren om aan alle vraag te voldoen. Ik denk dat het voor onze klanten een lastigere periode is...Wat moet dat frustrerend zijn voor jullie, genoeg vraag, maar niks op voorraad en derhalve ook geen kans op omzet.
Succes met deze lastige periode.

Ja dat lijkt me ook. Ik denk aan Fitness Seller directieleden die in dikke auto's rondrijden, zwemmend in het geld met een blonde bimbo ernaast, als ze tenminste wat meer voorraad hadden gehadWat moet dat frustrerend zijn voor jullie, genoeg vraag, maar niks op voorraad en derhalve ook geen kans op omzet.
Succes met deze lastige periode.
. Maar dat is makkelijk achteraf praten, niemand had dit kunnen zien aankomen.Enkel de PRX-650 wordt nog deze maand verwacht. Verder komt er pas eind januari/februari/maart weer veel binnen qua racks.Wanneer worden de ATX powercages weer geleverd? Daarbij heb ik dan ook een barbell nodig. Gaat dat hem worden volgende weken?
Eind januari kan ik mee leven . Zou leuk zijn. Wordt dat hier op BB gemeld wanneer ze in voorraad zijn? Wil er niet naast grijpen.Enkel de PRX-650 wordt nog deze maand verwacht. Verder komt er pas eind januari/februari/maart weer veel binnen qua racks.
Barbells ook niets meer dit jaar, behalve de barbells die nu nog op voorraad zijn zoals enkele ATX Cerakote bars.
Eind januari/februari/maart, wanneer precies is nog niet duidelijk op dit moment.Eind januari kan ik mee leven . Zou leuk zijn. Wordt dat hier op BB gemeld wanneer ze in voorraad zijn? Wil er niet naast grijpen.
Ik houd de PRX-650 in de gaten.
Als de notificaties real time zouden werken was het top. Nu krijg je de notificaties de volgende ochtend pas en dan is het product vaak weer uitverkocht.Eind januari/februari/maart, wanneer precies is nog niet duidelijk op dit moment.
Je kunt je op de productpagina aanmelden om bericht te krijgen zodra het product terug op voorraad is. We kondigen lang niet alles aan op het forum of op social media.
Dan kan je dus ook met real tine notificaties alsnog veel te laat op de site kijken.Als de notificaties real time zouden werken was het top. Nu krijg je de notificaties de volgende ochtend pas en dan is het product vaak weer uitverkocht.