AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Moet ik deze band vervangen of kan die er nog wel ff door? Is beginnen slijten..... geen idee of dit veel kwaad kan. Toughts iemand? Of @Fitness Seller ? Uitgerokken en gewoon slak hangend.
20201205_185102.jpg
20201205_185142.jpg

Ligt er een beetje aan. Uit ervaring kan dat nog wel, maar ik heb ook wel eens gehad dat er een knapte. Die was iets verder dan dat en wat uitgedroogd door de zon. Dat wil je niet als je squat. Maar ik gebruik zo'n band bijv voor band pullaparts, tricep werk, etc. En dan een nieuwe voor squat, bench en deads.

Dag Fitness seller, al enig nieuws over de ATX safety squat bar?

Ligt er een beetje aan. Uit ervaring kan dat nog wel, maar ik heb ook wel eens gehad dat er een knapte. Die was iets verder dan dat en wat uitgedroogd door de zon. Dat wil je niet als je squat. Maar ik gebruik zo'n band bijv voor band pullaparts, tricep werk, etc. En dan een nieuwe voor squat, bench en deads.
Lijkt me de slimste optie ja, Ben ook telkens een beetje bang dat die gaat knappen tijdens bench of squat. Dat zou best wel RIP zijn xD

Vandaag 4x 0.25 / 0.5 / 5 / 15kg calibrated plates besteld :) de rest van de set volgt als die binnenkomen. Benieuwd :) :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.506
Moet ik deze band vervangen of kan die er nog wel ff door? Is beginnen slijten..... geen idee of dit veel kwaad kan. Toughts iemand? Of @Fitness Seller ? Uitgerokken en gewoon slak hangend.
Die kun je waarschijnlijk nog wel even gebruiken maar het is moeilijk te voorspellen wanneer de band knapt. Als je daar niet op zit te wachten dan kun je deze beter vervangen.

Is het al een oude band? Het lijkt wel of die kant ergens langs geschuurd is aangezien het zo’n lang stuk betreft met schade.

Dag Fitness seller, al enig nieuws over de ATX safety squat bar?
Nee daar is nog niets van bekend. komt de komende weken dus nog niet binnen. Je kunt je op de productpagina inschrijven om bericht te krijgen zodra deze weer beschikbaar is, dan krijg je vanzelf een mailtje.

Vandaag 4x 0.25 / 0.5 / 5 / 15kg calibrated plates besteld :) de rest van de set volgt als die binnenkomen. Benieuwd :) :)
Nice :flex:

@Fitness Seller tis al een oude band ja. Wel de enige die dit vertoond en ze zijn allemaal even oud. Vroeger lagen ze netjes in een bakje. En sinds een paar jaar hangen ze op aan de wall pins van bij jullie. Werd ook altijd correct gebruikt. Nuja ik kijk wel eens om te vervangen dan :)
Yes, jammer dat de rest pas eind januari is maarja xD Mijn geduld is niet van de beste als ik iets wil haha :D

@Fitness Seller hebben jullie een idee wanneer de weerstandsband pinnen weer binnen komen?

Ik heb een vraag m.b.t. de belts.

Momenteel gebruik ik de ATX Dip Belt en deze snijd in m’n heupen bij de zwaardere gewichten. Het stuk met padding is helaas te kort, wat ervoor zorgt dat ik zelfs bloeduitstortingen krijg. No pain, no gain.

Nu zag ik op de website de ATX Belt Squat Belt staan. Deze heeft over de gehele breedte een padding. Kan deze ook gebruikt worden voor weighted pull-ups, calf raises etc? En biedt deze belt inderdaad meer padding?

• #12.512
Ik heb een vraag m.b.t. de belts.

Momenteel gebruik ik de ATX Dip Belt en deze snijd in m’n heupen bij de zwaardere gewichten. Het stuk met padding is helaas te kort, wat ervoor zorgt dat ik zelfs bloeduitstortingen krijg. No pain, no gain.

Nu zag ik op de website de ATX Belt Squat Belt staan. Deze heeft over de gehele breedte een padding. Kan deze ook gebruikt worden voor weighted pull-ups, calf raises etc? En biedt deze belt inderdaad meer padding?
De ATX Belt Squat Belt is een stuk langer dan de ATX Dip Belt en heeft inderdaad meer padding. De gewichten bij belt squats liggen normaal gesproken een stuk hoger dan bij dips en ik vind de Belt Squat Belt persoonlijk erg comfortabel. De bredere padding verdeelt het gewicht beter over je heupen.

(levertijd onbekend voor je dat vraagt ;))

Eerste set is binnen. Van elk 4. Nu ik ze gezien heb kan ik al helemaal niet meer wachten tot de rest weer in stock is (nog veel te lang) xD
20201208_152153.jpg

De competition powerlift bar is binnen en ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit. Echt een flinke stap omhoog tov de Kerakote bar. Qua afwerking, spin van de sleeves, knurling etc. Echt een flinke stap omhoog💪. En center knurl voor Squats is echt 🤩. Ik zou, als je twijfelt, ook zeker die paar tientjes extra uitgeven voor deze of de ATX RAM bar. Ga je echt veel meer plezier van hebben

Als je een grote bestelling wil doen maar niet direct kan betalen omdat je bv op werk zit. Worden je producten dan gereserveerd zolang ze in je winkelmand zitten? Of kan het alsnog uitverkocht zijn opeens dan?

• #12.518
Als je een grote bestelling wil doen maar niet direct kan betalen omdat je bv op werk zit. Worden je producten dan gereserveerd zolang ze in je winkelmand zitten? Of kan het alsnog uitverkocht zijn opeens dan?
Hi Psycomantje,

Dankjewel voor je bericht.

producten worden helaas niet gereserveerd wanneer deze enkel in je winkelmandje zijn geplaatst. Dit gebeurt alleen wanneer wij een betaling hebben ontvangen voor de bestelling. Het kan dus inderdaad goed zijn dat hetgeen wat nu voorradig is, dat over bijv. enkele minuten niet meer voorradig is.

En als je een hele grote bestelling wil doen (+10k), kun je dan ook een offerte aanvragen?
En dus een pre-order plaatsen?

• #12.520
En als je een hele grote bestelling wil doen (+10k), kun je dan ook een offerte aanvragen?
En dus een pre-order plaatsen?
Wij nemen in feite geen pre-orders meer aan nu, en offertes maken wij momenteel enkel voor zakelijke klanten. Dus wanneer het een zakelijke bestelling betreft dan kan dat wel.

Terug
Naar boven