XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dan kan je dus ook met real tine notificaties alsnog veel te laat op de site kijken.
Klopt maar de notificaties komen nu de volgende ochtend pas terwijl het product in de middag ervoor (meestal) al op voorraad komt op de site

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.542
Het maakt inderdaad niet uit wanneer we de notificaties versturen. Nu zijn producten soms al binnen enkele minuten of uren uitverkocht zonder een enkele aankondiging of notificatie. Dus met directe notificaties zal die stormloop aan bestellingen alleen maar nog groter zijn, waardoor je nóg sneller moet zijn...

Overigens worden notificaties al een paar weken om 17 uur verzonden in plaats van vroeg in de ochtend. Dus van de producten die het ‘s middags online komen wordt vrijwel direct een notificatie verzonden.

Stomme vraag mss maar toch ff stellen.
Zouden deze collars sneller chips voorkomen bij calibrated steel plates dan andere collars? Voornamelijk bij deadlifts denk ik dan.

Ik gebruik nu de zwarte atx pro collars

• #12.544
Stomme vraag mss maar toch ff stellen.
Zouden deze collars sneller chips voorkomen bij calibrated steel plates dan andere collars? Voornamelijk bij deadlifts denk ik dan.

Ik gebruik nu de zwarte atx pro collars
Enerzijds zou dat wellicht kunnen helpen omdat je de plates met deze collars beter vast kunt zetten. Anderzijds zijn deze collars van metaal dus wellicht zou je dan juist lakschade kunnen krijgen op de plek waar de collars de plates raken. Dat heb je met de kunststof collars minder.

Het is helaas vrijwel onmogelijk om die mooie plates vrij van lakschade te houden :(

Ah jammer.. Elastieken heb ik namelijk wel ;)

@Fitnesseller; komt er bij jullie ook zoiets in stock?

@Fitness Seller, weet je ook wanneer de

Olympische Halterset 140 kg Barbarian Gietijzer/Olympische Halterset 140 kg Gietijzer weer op vooraad zijn?​

• #12.551
@Fitness Seller, weet je ook wanneer de Olympische Halterset 140 kg Barbarian Gietijzer/Olympische Halterset 140 kg Gietijzer weer op vooraad zijn?
Er komen voorlopig geen haltersets meer in voorraad, omdat er altijd wel iets uit de set ontbreekt. Ik denk dat wij zulke sets pas weer zullen aanbieden als deze extreme drukte achter de rug is.

Je zult dus bij de losse halterstangen en losse halterschijven moeten kijken, maar daarvan wordt tot eind januari of februari ook niets meer verwacht.

Bijlagen

• 20201215_140901.jpg
    20201215_140901.jpg
    133,2 KB · Weergaven: 111
  • #12.553
Nee, daar hebben wij op dit moment geen plannen voor. Zulke pinnen bestaan al jaren maar zijn vrij recent weer onder de aandacht gekomen op social media met heel veel bombarie alsof het iets nieuws en innovatiefs is (misschien dat we ooit nog een versie uitbrengen). Bij Gym Pin in Engeland kun je deze volgens mij bestellen met levering naar NL :)

Nee, daar hebben wij op dit moment geen plannen voor. Zulke pinnen bestaan al jaren maar zijn vrij recent weer onder de aandacht gekomen op social media met heel veel bombarie alsof het iets nieuws en innovatiefs is (misschien dat we ooit nog een versie uitbrengen). Bij Gym Pin in Engeland kun je deze volgens mij bestellen met levering naar NL :)
Ik had het inderdaad op Gym Pin gezien maar ik geef liever men geld uit aan jullie :p

Beste @Fitness Seller,

Enige idee wanneer dit bankje weer voorradig is?

Ik heb vannochtend de zombie groene atx cerakote barbell bij jullie besteld, ik mis alleen nog een bankje :).

• #12.557
Het zou me niet verwonderen dat er een enorme vertraging op zit, maar hoe gaat het met het project om nieuwe barbells in Europa te vervaardigen?
Ben wel benieuwd naar een update, moest die er zijn.

• #12.560
Het zou me niet verwonderen dat er een enorme vertraging op zit, maar hoe gaat het met het project om nieuwe barbells in Europa te vervaardigen?
Ben wel benieuwd naar een update, moest die er zijn.
We zijn er nog mee bezig maar inderdaad op een zeer laag pitje. Daar zullen we volgend jaar pas weer echt in duiken. Het is nu helaas nog steeds te chaotisch en druk voor dat soort projecten.

Terug
Naar boven