MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Enig idee wanneer de "ATX Spotter Arms 700 / 55 cm" en J-hooks weer beschikbaar zijn?

Had ik deze nieuwe toestellen hier trouwens als gepost? Ik weet het niet meer zeker :)

Staat er ook een lat pulldown van de 800 serie op de planning iets meer heavy duty zoals rogue en titan aanbieden?

Laatst bewerkt:
Kijk je pm's eens na aub.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.585
Staat er ook een lat pulldown van de 800 serie op de planning iets meer heavy duty zoals rogue en titan aanbieden?
Ja er staat een 800 serie lat pulldown op de planning maar dat zal pas tweede helft van 2021 worden waarschijnlijk. Onze LSW-730 is al erg ‘heavy duty’ hoor, met een veel praktischere en compactere constructie dan de modellen die jij noemt.

Kerst bestelling geplaatst voor mezelf :D

12 kg ATX Macebell
MAC-1200​
1​
€ 59,90​
Magnesium Grip Chalk (8 blokken)
WLA-3090-SET​
1​
€ 14,50​
Dog Bone Grip
GG-DBG​
1​
€ 19,00​

Ga je de macebell onder je bed leggen?

Even voor de andere mensen rubberen Olympische halterschijven van 50mm zijn weer de 5kg,10 en 20 kg op voorraad. Toevallig dat ik keek want ben er zelf al 5 maanden op het wachten.

Dus zelf ook even snel besteld:
6 x 5 kg (want had er al 6)
En 4 x 10 kg
Happy as a hippo 😆

• #12.590
Even voor de andere mensen rubberen Olympische halterschijven van 50mm zijn weer de 5kg,10 en 20 kg op voorraad. Toevallig dat ik keek want ben er zelf al 5 maanden op het wachten.

En 4 x 10 kg
Happy as a hippo 😆
Er komt inderdaad eindelijk weer wat voorraad aan gewichten binnen. Wij verwachten de komende twee weken meer dan 150 ton (150.000 kg) aan halterschijven, bumper plates en halterstangen:flex:

A.u.b. geen vragen over of halterschijf X of halterstang Y ook zal binnenkomen, gewoon de website in de gaten houden :o

Er komt inderdaad eindelijk weer wat voorraad aan gewichten binnen. Wij verwachten de komende twee weken meer dan 150 ton (150.000 kg) aan halterschijven, bumper plates en halterstangen:flex:

A.u.b. geen vragen over of halterschijf X of halterstang Y ook zal binnenkomen, gewoon de website in de gaten houden :o
A.u.b. geen vragen over of halterschijf X of halterstang Y ook zal binnenkomen, gewoon de website in de gaten houden

denk dat dit beter is niet? :D :D

edit. Men vraag vergeten stellen.

de Premium rubber tegels kan je die gewoon kuisen met huishoudelijke allesreiniger? Of toch best met die PU reiniger?

• #12.592
A.u.b. geen vragen over of halterschijf X of halterstang Y ook zal binnenkomen, gewoon de website in de gaten houden

denk dat dit beter is niet? :D :D

edit. Men vraag vergeten stellen.

de Premium rubber tegels kan je die gewoon kuisen met huishoudelijke allesreiniger? Of toch best met die PU reiniger?[/SIZE]
Hahaha ja bedankt, zo valt het inderdaad beter op :p :o

Wij raden aan om rubbervloeren enkel met daarvoor bestemde schoonmaakmiddelen te reinigen, aangezien deze zouden kunnen reageren op bepaalde schoonmaakmiddelen. Maar over het algemeen hoef je daar met de meeste schoonmaakmiddelen geen problemen mee te verwachten. Je kunt het desnoods eerst even uitproberen op een klein stukje van één tegel.

En 4 x 10 kg
Happy as a hippo 😆
:heart: Zat al sinds de eerste lockdown op de 20kg's te wachten alle anderen waren toen tussentijds nog eens op voorraad gekomen :roflol:

Mooi stapeltje besteld om weer even aardig te kunnen deadliften. En dan ooit met meer budget helemaal over op urethane bumpers.

Ik ben zelf gelukkige eigenaar van de oude Megatec triplex. Vandaag een maatje van me geholpen om de Atx triplex in elkaar te zetten wat mij bij de oude Megatec opviel was dat als je perongeluk iets te enthousiast de pulley naar beneden trekt of naar boven dat de katrol van de hefboom achter tegen de machine aan kan komen en dus kan sneuvelen ( al 2 x vervangen ) dus na de 2e keer een klein stukje hout tussen geplaatst dat het niet meer kan voorkomen , bij de nieuwe Atx serie is naar mijn verbazing hier niks aan gedaan .. misschien een kleine tip voor de fabriek om daar iets tussen te doen een stukje hard rubber ofzo ? Ben vast niet de enige met dit probleem @Fitness Seller .. verder een top product 💪🏻

• #12.595
Ik ben zelf gelukkige eigenaar van de oude Megatec triplex. Vandaag een maatje van me geholpen om de Atx triplex in elkaar te zetten wat mij bij de oude Megatec opviel was dat als je perongeluk iets te enthousiast de pulley naar beneden trekt of naar boven dat de katrol van de hefboom achter tegen de machine aan kan komen en dus kan sneuvelen ( al 2 x vervangen ) dus na de 2e keer een klein stukje hout tussen geplaatst dat het niet meer kan voorkomen , bij de nieuwe Atx serie is naar mijn verbazing hier niks aan gedaan .. misschien een kleine tip voor de fabriek om daar iets tussen te doen een stukje hard rubber ofzo ? Ben vast niet de enige met dit probleem @Fitness Seller .. verder een top product 💪🏻
Dat is inderdaad bekend en één van de dingen die we zullen wijzigen wanneer er een update van het toestel komt. Tot nu toe is dit toestel echter nog niet gewijzigd (alleen kleur en logo’s maar niet qua constructie). Je zou een aluminium katrol kunnen bestellen voor die positie, die kan wel tegen een stootje. Maar als je er al iets tussen hebt geplaatst is dat natuurlijk ook een prima oplossing.

Bedankt voor de feedback :flex:

Zoiets als dit bv in mooi stukje rubber ? Heb het zelf vastgezet met wat high tack kit toch al paar x mij en me vriendin een nieuwe katrol bespaard :rolleyes:

Bijlagen

• 4D05A0A0-EDA1-49F5-98DE-5D79E82EF03D.jpeg
    4D05A0A0-EDA1-49F5-98DE-5D79E82EF03D.jpeg
    97,7 KB · Weergaven: 96
  • FF55739A-6B28-431E-B4D3-AD0CE1A3B97A.jpeg
    FF55739A-6B28-431E-B4D3-AD0CE1A3B97A.jpeg
    85,4 KB · Weergaven: 98
  • #12.597
Zoiets als dit bv in mooi stukje rubber ? Heb het zelf vastgezet met wat high tack kit toch al paar x mij en me vriendin een nieuwe katrol bespaard :rolleyes:
Ja de oplossing is er al, met een rubberen dop, echter wordt zoiets pas doorgevoerd wanneer het toestel geupdatet wordt. Tot nu toe is er echter nog geen update geweest.

Is het trouwens slim om die Rubberen gekleurde olympische halterschijven in een schuur te laten liggen? Of gaat die metalen binnenring alsnog wel roesten van de luchtvochtigheid?

Waarom is die nieuwe cable pull station opeens 100 euro duurder geworden? (Die andere 2 versies ook trouwens)

Fitness seller was razendsnel met de levering, DPD niet zo...

Terug
Naar boven