AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb een vraag over de ATX Triplex. Wanneer ik de arms gebruik en deze flink laad a 60kg per arm merk ik dat het toestel naar voren helt tijdens de oefening wanneer ik geen contra gewicht gebruik op de latt pulley. Is dit normaal, zo niet wat kan ik hier tegen doen?
Heb dezelfde machine en ondervind dit probleem niet . Heb je de onderplaat ook bevestigd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.762
Zit de atx loading pin daar toevallig tussen?
Ja normaal gesproken wel.

In hoeveel tijd waren de 620 racks uitverkocht? Ik denk dat ik geluk had dat ik elke dag een paar keer keek want had geen melding gekregen.
Volgens mij al binnen een uurtje ofzo, net voordat de meldingen werden verzonden. Er komt in februari of maart nog een grote levering binnen.

Ik heb een vraag over de ATX Triplex. Wanneer ik de arms gebruik en deze flink laad a 60kg per arm merk ik dat het toestel naar voren helt tijdens de oefening wanneer ik geen contra gewicht gebruik op de latt pulley. Is dit normaal, zo niet wat kan ik hier tegen doen?
Nog niet eerder gehoord, misschien is je ondergrond scheef of is het toestel niet helemaal goed gemonteerd en staat deze scheef of verdraaid. Draai alle bouten los en zorg ervoor dat alles recht is. Vervolgens kun je alles weer vastdraaien. Mocht dit nog steeds niet helpen stuur dan een video van het probleem door naar onze klantenservice.

Hoi, als ik bij de 50mm barrels van ATX kijk, zie ik zo veel verschillende modellen maar ook veel met dezelfde specs. wat zijn de grootste verschillen en waar moet ik op letten?

ps het is voor een home gym en bedoeld voor compound oefeningen tot 120 kilo
pss ik twijfel ook nog of 30mm niet beter is ivm handelbaarheid en goedkoper is voor thuis te trainen

Hoi, als ik bij de 50mm barrels van ATX kijk, zie ik zo veel verschillende modellen maar ook veel met dezelfde specs. wat zijn de grootste verschillen en waar moet ik op letten?

pss ik twijfel ook nog of 30mm niet beter is ivm handelbaarheid en goedkoper is voor thuis te trainen
Waarom tot 120 kg?

Een van de belangrijkste dingen is een Midden Knurling, wil je die wel of niet.

Wat wil je met de stang gaan doen voor oefeningen?

Tot 120kilo is wat ik thuis wil/kan trainen, moet ook nog aan m’n vloer denken ;-) en heb toch nog de ijdele hoop dat t.z.t. de sportscholen weer open zijn.

midden knurling is wel mooi meegenomen. De namen van de oefeningen ken ik niet allemaal uit m’n hoofd, maar met een stang train ik zowel benen (deadlift, en squat) maar ook schouders (shoulder press, voor en achter) maar ook rug (row) en kleinere spiergroepen (triceps). Nu heb ik hier een bodypump stang met 25 kilo gewicht maar wil Zwaarder kunnen trainen.

• #12.768

Voor normaal thuisgebruik volstaan de ATX Training Bars prima. De verschillen komen grotendeels neer op persoonlijke voorkeur, zoals wel of geen center knurl en het type coating. Voor algemeen thuisgebruik maakt het niet zo heel veel uit welke van de ATX Training Bars je kiest. De normale uitvoeringen of de Multi Bar of Powerlifting Bar zijn bijvoorbeeld prima voor het standaard squatten/bankdrukken/deadliften etc.

Als je van plan bent serieus te gaan powerliften of gewichtheffen (of CrossTraining) dan zou je je wat meer kunnen meer verdiepen in de verschillende soorten halterstangen voor deze toepassingen. Dan komen er namelijk nog meer details aan bod zoals de diameter van de stang of het type lagering etc. In dat geval kun je ook de duurdere ATX bars overwegen welke geschikt zijn voor afwerpen (in combinatie met rubberen bumper plates en een rubbervloer).

Dank voor de uitgebreide reply, ik ga nog eens goed op de site neuzen!

Enig idee wanneer de band pegs binnen komen? Zag dat de fortex 17mm wel op voorraad waren. Is het een optie om dit te gebruiken met een rack voor band training of krijg je te veel speling / niet werkbaar?

Hoi Fs,

Is er bekend wanneer jullie atx triplex binnen krijgen? En de bench is toch los van het apparaat?

• #12.773
Enig idee wanneer de band pegs binnen komen? Zag dat de fortex 17mm wel op voorraad waren. Is het een optie om dit te gebruiken met een rack voor band training of krijg je te veel speling / niet werkbaar?
Die worden binnen 1-2 weken weer verwacht. De Fortex Band Pegs zullen veel speling hebben in ATX toestellen. Het werkt theoretisch wel maar ideaal is het niet.

Hoi Fs,

Is er bekend wanneer jullie atx triplex binnen krijgen? En de bench is toch los van het apparaat?
Die zijn vorige week nog binnengekomen dus ik ben bang dat je deze net hebt gemist. De volgende levering zal nog enkele maanden duren. De bench is inderdaad los zoals vermeld in de beschrijving en zoals te zien op de foto's.

Hoi Fitness Seller,

Wanneer verwachten jullie de rubberen tegels van 100x100cm, 2cm in het zwart weer op voorraad? En wat is het belangrijkste verschil met de premium versie?

Die worden binnen 1-2 weken weer verwacht. De Fortex Band Pegs zullen veel speling hebben in ATX toestellen. Het werkt theoretisch wel maar ideaal is het niet.

Die zijn vorige week nog binnengekomen dus ik ben bang dat je deze net hebt gemist. De volgende levering zal nog enkele maanden duren. De bench is inderdaad los zoals vermeld in de beschrijving en zoals te zien op de foto's.
Bedankt voor snelle reactie,

Dan ben ik net te laat helaas😅

• #12.776
Hoi Fitness Seller,

Wanneer verwachten jullie de rubberen tegels van 100x100cm, 2cm in het zwart weer op voorraad? En wat is het belangrijkste verschil met de premium versie?
Dat weet ik niet, even mailen naar onze klantenservice.

De premium tegels hebben een dichtere persing, het oppervlak is meer gesloten. Zie de productfoto's in onze webshop.

Hoi FS,

Passen de huidige curved jammer arms in een oud megatec power rack met een tussen lengte van 65cm? De jammer arms zouden bij de nieuwe versies korter gemaakt worden. Was helaas te laat met bestellen gezien ik op deze vraag nog geen antwoord had en wanneer komt er weer nieuwe voorraad?

• #12.778
Hoi FS,

Passen de huidige curved jammer arms in een oud megatec power rack met een tussen lengte van 65cm? De jammer arms zouden bij de nieuwe versies korter gemaakt worden. Was helaas te laat met bestellen gezien ik op deze vraag nog geen antwoord had en wanneer komt er weer nieuwe voorraad?
Wacht even de reactie op je e-mail af, we moeten het namelijk nog nakijken/opmeten.

De nieuwe levering is hopelijk binnen enkele weken beschikbaar.

Terug
Naar boven