XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Yes! Eindelijk een paartje 8kg hex dumbbells kunnen scoren!

Hoi fs

Nog een vraagje
Ik wil in de toekomst mijn huidige bank verkopen en een atx bank kopen.
Gaat gebruikt worden in powerrack 650, inclusief lat pull.

Ik neig zelf naar https://www.fitness-seller.nl/atx-multi-bench-mbx-650/
In verband diepte met shoulder press,
Of is dat met andere banken ook haalbaar, hoogste stand bank en achterin het rack plaatsen zegmaar.
Hou rekening met een detail:

Leg Lift accessoire voor het trainen van de benen​

Met de hoogwaardige accessoires van ATX kunnen bestaande banken en toestellen worden uitgebreid om nieuwe trainingsmogelijkheden toe te voegen. De ATX Leg Lift Option maakt het trainen van de benen door middel van leg extensions (beenstrekken) en leg curls (beenbuigen) mogelijk. Dit beendeel accessoire is geschikt voor diverse banken en toestellen van ATX, Barbarian Line en MegaTec.

Kenmerken:

• Voor het trainen van leg extensions en leg curls
  • Met een kogelgelagerde hefarm voor soepele bewegingen
  • Comfortabele beenrollen met bekleding van hoogwaardig kunstleer
  • Robuuste uitvoering, zwaar belastbaar tot 100 kg
  • Geschikt voor 30 mm halterschijven, optioneel uitbreidbaar met 50 mm adapters (1 x 27 cm)
  • Geschikt voor diverse toestellen van ATX, Barbarian Line en MegaTec
  • Inclusief handgrepen voor bevestiging aan de ATX Multi Bench MBX-650 en de MBX-660
Let op: bij toestellen waarvan de zitting naar achteren kan verschuiven, zoals de ATX Multi Bench MBX-650, kan dit accessoire enkel gebruikt worden met de rugleuning in de vlakke positie. Wanneer de rugleuning schuin of rechtop wordt ingesteld zal de zitting namelijk naar achteren verschuiven, waardoor de afstand tot het accessoire te groot wordt. Bij andere toestellen waarvan de zitting niet verschuift, zoals de MBX-520 en de MBX-660, kan het accessoire ongehinderd in elke positie gebruikt worden.

Zelf heb ik de MBX-660 in een powerrack 620 met de latpulley...en dat past prima! Ik kan zonder mijn hoofd in de latpulley kabels te duwen de bench press doen. Zit elkaar allemaal niet in de weg...alsof ze erover nagedacht hebben.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.885
Hoi fs

Nog een vraagje
Ik wil in de toekomst mijn huidige bank verkopen en een atx bank kopen.
Gaat gebruikt worden in powerrack 650, inclusief lat pull.

Ik neig zelf naar https://www.fitness-seller.nl/atx-multi-bench-mbx-650/
In verband diepte met shoulder press,
Of is dat met andere banken ook haalbaar, hoogste stand bank en achterin het rack plaatsen zegmaar.
Ja bench press kan gewoon en indien bepaalde oefeningen (zoals shoulder press) voor jou niet lekker uitkomen kun je het bankje altijd nog omdraaien.

Hou rekening met een detail:

Leg Lift accessoire voor het trainen van de benen​

Met de hoogwaardige accessoires van ATX kunnen bestaande banken en toestellen worden uitgebreid om nieuwe trainingsmogelijkheden toe te voegen. De ATX Leg Lift Option maakt het trainen van de benen door middel van leg extensions (beenstrekken) en leg curls (beenbuigen) mogelijk. Dit beendeel accessoire is geschikt voor diverse banken en toestellen van ATX, Barbarian Line en MegaTec.

Kenmerken:

• Voor het trainen van leg extensions en leg curls
  • Met een kogelgelagerde hefarm voor soepele bewegingen
  • Comfortabele beenrollen met bekleding van hoogwaardig kunstleer
  • Robuuste uitvoering, zwaar belastbaar tot 100 kg
  • Geschikt voor 30 mm halterschijven, optioneel uitbreidbaar met 50 mm adapters (1 x 27 cm)
  • Geschikt voor diverse toestellen van ATX, Barbarian Line en MegaTec
  • Inclusief handgrepen voor bevestiging aan de ATX Multi Bench MBX-650 en de MBX-660
Let op: bij toestellen waarvan de zitting naar achteren kan verschuiven, zoals de ATX Multi Bench MBX-650, kan dit accessoire enkel gebruikt worden met de rugleuning in de vlakke positie. Wanneer de rugleuning schuin of rechtop wordt ingesteld zal de zitting namelijk naar achteren verschuiven, waardoor de afstand tot het accessoire te groot wordt. Bij andere toestellen waarvan de zitting niet verschuift, zoals de MBX-520 en de MBX-660, kan het accessoire ongehinderd in elke positie gebruikt worden.

Zelf heb ik de MBX-660 in een powerrack 620 met de latpulley...en dat past prima! Ik kan zonder mijn hoofd in de latpulley kabels te duwen de bench press doen. Zit elkaar allemaal niet in de weg...alsof ze erover nagedacht hebben.. ;)
Jij hebt wel een punt met de leg accessoire, nu wil ik wel thuis trainen combineren met naar de gym gaan dus heb wel beschikking over de oefening(mocht het ooit nog open gaan🙈)

Maar toch denk dat ik dan toch beter ook de mbx 660 kan nemen, mocht ik toch de leg acc missen thuis,
En k kan natuurlijk ook j hooks achterkant voorste paal plaatsen en daar de stang op, voor shoulderpress, dan kan je er gewoon goed bij waarschijnlijk, zonder bank te hoeven draaien.
Thanks voor info👍

• #12.887
Jij hebt wel een punt met de leg accessoire, nu wil ik wel thuis trainen combineren met naar de gym gaan dus heb wel beschikking over de oefening(mocht het ooit nog open gaan🙈)

Maar toch denk dat ik dan toch beter ook de mbx 660 kan nemen, mocht ik toch de leg acc missen thuis,
Op de MBX-650 kun je ook prima leg extensions uitvoeren met het accessoire, je hebt dan alleen geen rugleuning om tegen te leunen (die is namelijk in de vlakke positie geplaatst). Je blijft dan dus rechtop zitten, waarbij je jezelf in positie kunt houden door middel van de handvaten die bij het accessoire horen.

Op de MBX-650 kun je ook prima leg extensions uitvoeren met het accessoire, je hebt dan alleen geen rugleuning om tegen te leunen (die is namelijk in de vlakke positie geplaatst). Je blijft dan dus rechtop zitten, waarbij je jezelf in positie kunt houden door middel van de handvaten die bij het accessoire horen.
Thx voor info
Zie idd dat er ook handvaten bij de leg extention zitten,
Dan ga ik toch voor de 650 later, aangezien ik dat schuif systeem wel erg makkelijk en snel vond met verstellen (had dat syteem gehad op de multipress)👍

• #12.889
Thx voor info
Zie idd dat er ook handvaten bij de leg extention zitten,
Dan ga ik toch voor de 650 later, aangezien ik dat schuif systeem wel erg makkelijk en snel vond met verstellen (had dat syteem gehad op de multipress)👍
Het ladder systeem van de andere bankjes is wel aanzienlijk makkelijker en sneller verstellen hoor :)

Het ladder systeem van de andere bankjes is wel aanzienlijk makkelijker en sneller verstellen hoor :)
Oke, ik heb vroeger, ATX Multi Bench MBX-770 gehad, de oudere barbarian versie dan, daar moest je een extra ijzer vericaal plaatsen, om de bank flat te krijgen, dat vond ik irritant(misschien ben ik gewoon een zeikerd😅)
Dat is dus niet nodig op de andere atx banken?

• #12.892
Oke, ik heb vroeger, ATX Multi Bench MBX-770 gehad, de oudere barbarian versie dan, daar moest je een extra ijzer vericaal plaatsen, om de bank flat te krijgen, dat vond ik irritant(misschien ben ik gewoon een zeikerd😅)
Dat is dus niet nodig op de andere atx banken?
Dat ligt aan het model, de MBX-660 heeft ook een extra steunarm die je omhoog moet klappen in de vlakke positie. Maar dat heeft de MBX-650 ook...

Misschien even de beschrijvingen van beide bankjes doorlezen, daar staat alles in :)

Hi FS, heb je een idee wanneer dit weight rack zou binnen komen?

https://www.fitness-seller.nl/weight-rack-30-mm/
Nee daar is nog niets van bekend. Niet op korte termijn in ieder geval :(

Is het bekend wanneer de knee sleeves maat L weer op voorraad komen? Ik wil weer (shit haha) een grote bestelling doen, maar alleen deze mist nog..

@Fitness Seller Weten jullie wanneer de attachments voor de bankjes binnen komen? Vooral de leg curl/ext.

Terug
Naar boven