MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Huh heb ik dan weer een voorraad gemist? De leg curl attachment zou toch in februari komen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.902
Huh heb ik dan weer een voorraad gemist? De leg curl attachment zou toch in februari komen?
Nee je hebt geen voorraad gemist ;) De indicatie was inderdaad dat alle accessoires in februari of maart zouden binnenkomen, met uitloop naar april.

We hebben nog geen verzendbevestiging gekregen van dit accessoire dus de komende vijf weken komt deze sowieso niet binnen. En de komende twee weken wordt er ook niets meer verzonden vanuit de fabriek omdat deze nu gesloten zijn vanwege Chinese New Year. De eerstvolgende containers zullen dus ook pas vanaf eind maart of begin april weer binnenkomen.

Zodra de levertijd van een product bekend is, vermelden wij dat op de productpagina. Tot die tijd zijn het enkel indicaties. Als je iets zeker wil weten, dan gewoon de productpagina in de gaten houden totdat het daar vermeld wordt.

Nee je hebt geen voorraad gemist ;) De indicatie was inderdaad dat alle accessoires in februari of maart zouden binnenkomen, met uitloop naar april.

We hebben nog geen verzendbevestiging gekregen van dit accessoire dus de komende vijf weken komt deze sowieso niet binnen. En de komende twee weken wordt er ook niets meer verzonden vanuit de fabriek omdat deze nu gesloten zijn vanwege Chinese New Year. De eerstvolgende containers zullen dus ook pas vanaf eind maart of begin april weer binnenkomen.

Zodra de levertijd van een product bekend is, vermelden wij dat op de productpagina. Tot die tijd zijn het enkel indicaties. Als je iets zeker wil weten, dan gewoon de productpagina in de gaten houden totdat het daar vermeld wordt.
Ah ok, top bedankt voor de update scheelt weer even eindeloos f5 duwen wat ik de laatste 15 dagen constant heb gedaan :p

• #12.904
Ah ok, top bedankt voor de update scheelt weer even eindeloos f5 duwen wat ik de laatste 15 dagen constant heb gedaan :p
Of je meldt je gewoon aan om per e-mail bericht te krijgen van nieuwe voorraad, dan hoef je niet constant de website in de gaten te houden :)

Nu de mails het 's middags verzonden worden komt het niet snel meer voor dat een product al uitverkocht is voordat de mailtjes verzonden worden.

• #12.905
De Nuobell Adjustable Dumbbells zijn nu te bestellen als pre-order. Levering midden april.

De gym floor puzzelmatten van 2 cm komen ook pas rond april binnen?

• #12.907
De gym floor puzzelmatten van 2 cm komen ook pas rond april binnen?
Geen idee, daar is nog geen levertijd van bekend. Kan ook later zijn (of eerder als we onverwacht een verzendbevestiging krijgen).

Het is nu lastig voorspellen, niet alle gebruiken kunnen dezelfde duidelijke en betrouwbare productietijden geven.

Hoi fs
Is het bekend wanneer de spotter arms en de flipdown safeties voor de 600 racks weer binnen komen?

• #12.913
Hoi fs
Is het bekend wanneer de spotter arms en de flipdown safeties voor de 600 racks weer binnen komen?
Nee

Ik dacht dat er geen pre-orders werden gedaan?
Bij wijze van uitzondering nemen wij voor sommige producten soms pre-orders aan. Als dat zo is dan staat het vermeld bij het product, zoals in dit geval bij de Nuobells.

Maar we kunnen geen pre-orders aannemen van duizenden klanten die allemaal andere uitverkochte producten willen, zoals racks met benches en barbells en plates en accessoires etc.

Past de "ATX Barbell Holder" op de ATX racks uit de 500 serie?

• #12.915
Past de "ATX Barbell Holder" op de ATX racks uit de 500 serie?
In de beschrijving van onze accessoires vermelden wij altijd de compatibiliteit, ook in dit geval:

De ATX Barbell Holder kan bevestigd worden aan rigs en racks met 21 mm gaten en een middenafstand van 100 mm tussen de gaten.

De 500 serie racks hebben ook 21 mm gaten met 100 mm afstand, namelijk aan de staanders. Dus je zou de Barbell Holder bijvoorbeeld aan de achterkant van de staanders kunnen bevestigen. Je kunt ook eens kijken naar de ATX Barbell Hanger, die vereist minder plafondhoogte (omdat je de barbell niet van bovenaf erin hoeft te tillen):

Ok bedankt, de Barbell Hanger is een goede tip, misschien nog wel handiger dan de holder.

Dat de 500 serie 21 mm gaten met 100mm afstand hebben haal ik trouwens niet van de website of uit de vergelijkingstabel.

• #12.917
Ok bedankt, de Barbell Hanger is een goede tip, misschien nog wel handiger dan de holder.

Dat de 500 serie 21 mm gaten met 100mm afstand hebben haal ik trouwens niet van de website of uit de vergelijkingstabel.
De 500 serie heeft gaten in een 50 mm raster. Dat betekent dat de gaten 50 mm afstand hebben tot elkaar. Dan zit het tweede gat dus op 50 mm afstand, het derde gat op 100 mm afstand, het vierde gat op 150 mm afstand etc. Vrijwel al onze ATX racks hebben ditzelfde gatenraster.

Er zijn ook enkele ATX racks met een 25 mm raster maar ook daar kun je een accessoire met 100 mm gatafstand op gebruiken. Het tweede gat van het rack zit dan op 25 mm afstand, het derde op 50 mm, het vierde op 75 mm en het vijfde op 100 mm afstand.

Bedankt voor de snelle levering, binnen 1 week binnen na bestelling!
In elkaar zetten was ook vrij simpel, geen problemen ondervonden👌👍👍
20210216_160518.jpg

Hey @Fitness Seller, ik zoek een halter stang en gewichten die tot ongeveer 150kg kunnen. Welke stang moet ik dan kopen? (Heb niet al teveel budget, ben student).

weet u misschien ook wanneer er weer voorraad is voor de stang en gewichten? Ik kijk vaak naar de websites, maar het is steeds uitverkocht.

alvast bedankt :)

Terug
Naar boven