- Waardering
- 2.701
Ik zou gewoon één van de ATX Training Bars aanschaffen, dan zit je altijd goed en kun je een lange tijd vooruit. Je geeft verder niet echt informatie over wat je precies wil gaan doen, maar als het bijvoorbeeld alleen om wat bankdrukken, squatten en deadliften gaat en het thuis trainen is slechts tijdelijk voor jou, dan volstaan onze goedkopere merkloze halterstangen misschien ook wel. Qua gewicht maakt het niet uit wat je gebruikt, gewicht is gewicht. Ik zou dus gewoon kijken wat beschikbaar is (op dit moment bij ons helaas helemaal niets). Tenzij je wil gaan afwerpen ofzo, dan heb je wel echt bumper plates nodig. Lees je anders even in in de verschillende soorten barbells en plates.Hey @Fitness Seller, ik zoek een halter stang en gewichten die tot ongeveer 150kg kunnen. Welke stang moet ik dan kopen? (Heb niet al teveel budget, ben student).
weet u misschien ook wanneer er weer voorraad is voor de stang en gewichten? Ik kijk vaak naar de websites, maar het is steeds uitverkocht.
alvast bedankt![]()
Er komen voorlopig helaas geen training bars of gewichten binnen. Deze maand in ieder geval niet, misschien vanaf midden maart of april weer. Deze week komen wel weer twee duurdere ATX Power Bars op voorraad:
ATX Power Bar MK - Fitness Seller
Professionele halterstang van ATX, gemaakt van sterk, elastisch veerstaal met een hoogwaardige chromen afwerking. Met center knurl en duurzame messingbussen.
ATX Power Bar - Fitness Seller
Professionele halterstang van ATX, gemaakt van sterk, elastisch veerstaal met een hoogwaardige chromen afwerking. Gelagerd met sterke en duurzame messingbussen.