XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.921
Hey @Fitness Seller, ik zoek een halter stang en gewichten die tot ongeveer 150kg kunnen. Welke stang moet ik dan kopen? (Heb niet al teveel budget, ben student).

weet u misschien ook wanneer er weer voorraad is voor de stang en gewichten? Ik kijk vaak naar de websites, maar het is steeds uitverkocht.

alvast bedankt :)
Ik zou gewoon één van de ATX Training Bars aanschaffen, dan zit je altijd goed en kun je een lange tijd vooruit. Je geeft verder niet echt informatie over wat je precies wil gaan doen, maar als het bijvoorbeeld alleen om wat bankdrukken, squatten en deadliften gaat en het thuis trainen is slechts tijdelijk voor jou, dan volstaan onze goedkopere merkloze halterstangen misschien ook wel. Qua gewicht maakt het niet uit wat je gebruikt, gewicht is gewicht. Ik zou dus gewoon kijken wat beschikbaar is (op dit moment bij ons helaas helemaal niets). Tenzij je wil gaan afwerpen ofzo, dan heb je wel echt bumper plates nodig. Lees je anders even in in de verschillende soorten barbells en plates.

Er komen voorlopig helaas geen training bars of gewichten binnen. Deze maand in ieder geval niet, misschien vanaf midden maart of april weer. Deze week komen wel weer twee duurdere ATX Power Bars op voorraad:

Ik zou gewoon één van de ATX Training Bars aanschaffen, dan zit je altijd goed en kun je een lange tijd vooruit. Je geeft verder niet echt informatie over wat je precies wil gaan doen, maar als het bijvoorbeeld alleen om wat bankdrukken, squatten en deadliften gaat en het thuis trainen is slechts tijdelijk voor jou, dan volstaan onze goedkopere merkloze halterstangen misschien ook wel. Qua gewicht maakt het niet uit wat je gebruikt, gewicht is gewicht. Ik zou dus gewoon kijken wat beschikbaar is (op dit moment bij ons helaas helemaal niets). Tenzij je wil gaan afwerpen ofzo, dan heb je wel echt bumper plates nodig. Lees je anders even in in de verschillende soorten barbells en plates.

Er komen voorlopig helaas geen training bars of gewichten binnen. Deze maand in ieder geval niet, misschien vanaf midden maart of april weer. Deze week komen wel weer twee duurdere ATX Power Bars op voorraad:
Bedankt voor de snelle reactie

Ik wil inderdaad alleen de basic oefeningen als squat, deadlift en bankdrukken doen. Mijn plan is niet meer om naar de sportschool te gaan, want ik denk dat het in de toekomst toch wel weer gaat sluiten een keer.

Gaan de wat goedkopere barbells lang mee? Of is het verstandig om dan bijvoorbeeld zo’n ATX bar te kopen?

meestal ga ik wel voor wat duurder als het lang meegaat, maar ik moet ook een powerrack, gewichten, banken etc kopen, dus dan tikt elke euro wel aan.

bedankt voor de hulp!

Ik zou iig niet voor die super goedkope merkloze 50mm barbells gaan. (ik heb er hier zelf zo eentje liggen) Als je de goedkopere ATX barbells nog te duur zijn is een goeie 30mm barbell misschien nog de betere keuze.

@Steks @Rik76 oke dus 30mm stangen zijn ook goed? Dat scheelt idd wel wat weer in de prijs.

waar kopen jullie nu je gewichten etc? Bankjes en rack lukt wel maar barbells en schijven zijn niet te vinden.
Bedankt voor de reacties

Ik zou, als ik het budget heb, altijd voor 50mm gaan. Maar als je enkel die no-name 50mm stangen kan betalen zou ik voor 30mm gaan. Enkel dan.

Ik had al een home-gym voordat de pandemie los brak. Dus ik zou niet weten waar je gewichten moet halen, buiten gewoon te wachten tot ze bij @Fitness Seller weer in stock zijn.

Jesus.. krijg je een mailtje over een voorraad wijziging om 17:02 over de mbx-660, die je dan leest om 17:20.. En is dat ding alweer uitverkocht!.. Hoeveel komen er dan binnen vraag ik mij af?? Twee of drie?? 😑

• Sad
Waarderingen: jwz
De ATX warrior MBX-750 ook al... Laten we maar hopen dat het een valse melding was......

Helaas was het geen valse melding. Om 16:53 heb ik een bestelling geplaatst voor de MBX-750, nadat die in mijn verlanglijst als beschikbaar stond. 17:08 kwam de voorraadmelding vanuit fitness-seller. Maximaal 5 minuten later keek ik opnieuw en zag dat het uitverkocht was.
Gelukkig heb ik hem nu kunnen bemachtigen en daarmee is mijn setup eindelijk compleet. Super blij mee!

@Fitness Seller komen er nog meer bankjes of was dit de zending? Dan heb ik het helaas gemist... ook geen melding gehad

• #12.933
Er zijn vandaag inderdaad MBX-660 en MBX-750 bankjes binnengekomen, van elk 20 stuks (dit was een kleine tussenlevering).

Met 847 aanmeldingen op alleen al de MBX-660 moet je inderdaad heel snel erbij zijn. Beide bankjes waren binnen enkele minuten uitverkocht.

In maart/april komen er grotere leveringen (60 stuks) van deze bankjes binnen. Maar ook dan moet je dus snel erbij zijn wil je kans maken. Het is echt bizar hoeveel mensen er nog op zoek zijn naar deze bankjes.

We krijgen ook 150 stuks van de goedkope FID-102 binnen volgende maand.

MBX-750 kwam weer voorradig en direct gekocht, nu alles compleet, ikke blij.

Ja wrijf het er maar in 😉👍

Voor degene die nog op zoek zijn naar een ATX Power Rack PRX-650 en bereid zijn 400,- op de nieuwprijs toe te leggen. Moet niet gekker worden 🤣

ATX Power Rack
€ 850,00

Voor degene die nog op zoek zijn naar een ATX Power Rack PRX-650 en bereid zijn 400,- op de nieuwprijs toe te leggen. Moet niet gekker worden 🤣

ATX Power Rack
€ 850,00
Kansloos, ik zag ook een atx rack met latpulley v2 voor minimaal bieden vanaf 1300..
Kan je beter ff wachten voor een nieuwe😏

Wanneer verwachten jullie deze weer op voorraad?
60DBA463-7200-4F39-8139-AF05B8F80609.png

• #12.939

ATX Power Rack
€ 850,00
https://link.marktplaats.nl/m166801...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Kansloos, ik zag ook een atx rack met latpulley v2 voor minimaal bieden vanaf 1300..
Kan je beter ff wachten voor een nieuwe😏
Dat zijn flinke prijzen zeg... :eek:
Wanneer verwachten jullie deze weer op voorraad?
Ik denk pas in mei.

Er zijn vandaag inderdaad MBX-660 en MBX-750 bankjes binnengekomen, van elk 20 stuks (dit was een kleine tussenlevering).
....
In maart/april komen er grotere leveringen (60 stuks) van deze bankjes binnen. Maar ook dan moet je dus snel erbij zijn wil je kans maken. Het is echt bizar hoeveel mensen er nog op zoek zijn naar deze bankjes.
Zal bij deze levering ook de MXB-620 zitten ?

Terug
Naar boven