XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De vraag zal ongetwijfeld al eerder gesteld zijn, maar wanneer verwachten jullie de power racks uit de 600 serie weer op voorraad (met name de prx-620)? En passen de weight plate pins ook op de prx-620?

Alvast bedankt! 👍

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.943
De vraag zal ongetwijfeld al eerder gesteld zijn, maar wanneer verwachten jullie de power racks uit de 600 serie weer op voorraad (met name de prx-620)? En passen de weight plate pins ook op de prx-620?

Alvast bedankt! 👍
Zodra van een rack een levertijd bekend is zullen wij dat vermelden op de productpagina, dat zal voor de meeste racks vanaf eind maart of april weer zijn.

Overigens is de PRX-650 nu op voorraad (slechts vier exemplaren van geannuleerde bestellingen, dus die zullen over een uurtje waarschijnlijk weer weg zijn):

Ja de Weight Plate Pins passen ook op de 600 serie racks, zoals vermeld in de productbeschrijving. De PRX-620 heeft echter geen gaten aan de zijkanten, dus je zou alleen aan de normale staanders pinnen kunnen bevestigen. Vaak plaatsen mensen één pin bovenaan en één pin onderaan de achterste staander.

Zodra van een rack een levertijd bekend is zullen wij dat vermelden op de productpagina, dat zal voor de meeste racks vanaf eind maart of april weer zijn.

Overigens is de PRX-650 nu op voorraad (slechts vier exemplaren van geannuleerde bestellingen, dus die zullen over een uurtje waarschijnlijk weer weg zijn):

Ja de Weight Plate Pins passen ook op de 600 serie racks, zoals vermeld in de productbeschrijving. De PRX-620 heeft echter geen gaten aan de zijkanten, dus je zou alleen aan de normale staanders pinnen kunnen bevestigen. Vaak plaatsen mensen één pin bovenaan en één pin onderaan de achterste staander.

Dankjewel voor je snelle en duidelijke reactie 👍.

Had ff grote twijfels om hem te bestellen maar wacht nog ff geduldig af op de 750 of 755 die komt half maart toch staat er bij? Wat ik bij de 755 alleen niet snap is dat er geen flipdown safeties bij zitten? En bij de 750 wel? Is daar een reden voor?

• #12.946
Had ff grote twijfels om hem te bestellen maar wacht nog ff geduldig af op de 750 of 755 die komt half maart toch staat er bij? Wat ik bij de 755 alleen niet snap is dat er geen flipdown safeties bij zitten? En bij de 750 wel? Is daar een reden voor?
Bij beide racks zijn flip-down safeties inbegrepen hoor. Tenzij ze op dat moment uitverkocht zjn, dan bieden we het rack aan zonder de flip-down safeties (dan kun je altijd nog pin-pipe of straps erbij kopen).

Vraagje 50kg schijven in 30mm wordt dit niet gemaakt?
Ik hiernaar opzoek maar vond geen op jullie site.

Nee zulke zware 30 mm halterschijven hebben wij inderdaad niet. Daar is vrijwel geen vraag naar.
Misschien een aparte vraag maar als jullie bestellen bij jullie fabrikant en ik betaal ze op voorhand zouden jullie er kunnen bekomen?
Of wordt alles gemaakt in opdracht bij jullie fabrikant.

Ik ben niet thuis in jullie sector.

Ja dat leek mij eigenlijk ook wel logisch, maar bij de 755 staat er een streep doorheen?

• #12.951
Misschien een aparte vraag maar als jullie bestellen bij jullie fabrikant en ik betaal ze op voorhand zouden jullie er kunnen bekomen?
Of wordt alles gemaakt in opdracht bij jullie fabrikant.

Ik ben niet thuis in jullie sector.
Wij nemen geen pre-orders of reserveringen aan, omdat dat tientallen keren per dag wordt gevraagd en het daar te druk voor is. Anders zouden we nu al orders tot na de zomer hebben waarschijnlijk.

Je kunt bij ons enkel bestellen wat in onze webshop op voorraad is. Wij verkopen niet op voorhand (op enkele uitzonderingen na zoals nu de Nuobell dumbbells).

Ja dat leek mij eigenlijk ook wel logisch, maar bij de 755 staat er een streep doorheen?
Deze waren uitverkocht toen dit rack de laatste keer op voorraad was, vandaar.

Toevallig nog wat gebruikte banners liggen? 😉

Wanneer komt de barbell onderhoudsset weer eens beschikbaar? Ik wacht echt al maanden. Ik had nu maar 3in1 olie be steld die Amazon mysterieus heeft gecanceld. Is er iets met de olie industrie ofzo?

• #12.956
Wanneer komt de barbell onderhoudsset weer eens beschikbaar? Ik wacht echt al maanden. Ik had nu maar 3in1 olie be steld die Amazon mysterieus heeft gecanceld. Is er iets met de olie industrie ofzo?
Geen idee dat kan nog wel even duren, leveringen duren inderdaad enkele maanden.

Wanneer krijg je deze weer:

• #12.960
NIEUW

ATX Split Squat Stand

Terug
Naar boven