Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup dat is aanwezig op de nieuwe website. Volgende maand onlineIs het mogelijk om een filter optie te krijgen op jullie website?
zoals bij Rogue kan je op in stock filteren.
Zou enorm helpen met lekker scrollen naar homegym upgrades.

Toch maar besteld.NIEUW
ATX Split Squat Stand
![]()
ATX Split Squat Stand - Fitness Seller
Voetensteun voor oefeningen met één been zoals Bulgarian split squats. Snel en eenvoudig verstelbaar op verschillende hoogtes, zonder lastige verstelknoppen.www.fitness-seller.nl
Vast niet de enige als zie ik hier niet veel nut van in als je bv al een bankje hebt 😄
Een bankje is pijnlijk voor mijn rechter enkel (wellicht omdat die beschadigd is). Met een beenrol van een legextension gaat dat beter, maar de hoogte is dan niet ideaal en in mijn geval heb ik dan eigenlijk niet de ruimte voor het bankje waar die aan moet.Vast niet de enige als zie ik hier niet veel nut van in als je bv al een bankje hebt 😄
Dat is hier al vaker voorbij gekomen. In de huidige webshop gaat het inderdaad soms mis met verzendkosten berekening (vooral bij kleine maar dure items). Vermeld dat dan even in de opmerkingen van de bestelling en dan kijken wij dat na.Die Prime 4N1 attchment en de Kaz handles spreken me wel aan, maar 40 euro verendkosten naar Belgie zijn imo wel een showstopper.
Ik weet dat het voor jullie een moeilijke kwestie is (zware schijven / cages etc. die relatief goedkoop zijn in aanschaaf maar duur om te verzenden), maar kan me niet inbeelden dat jullie hiermee toch verkopen mee mislopen.
Nee alleen voor pakketten van 20-30 kg. Tot 20 kg is € 5,90 en van 20-30 kg wordt het nu dan € 11,80. Maar we hebben nog een maand de tijd om te bekijken hoe we dat precies gaan aanpakken.Houdt dat dan in dat alle verzendkosten voor paketten zwaarder dan 20 kg verdubbelen t.o.v. de huidige verzendkosten? Dus bv voor een stapel schijven € 100,- verzendkosten ipv de huidige € 50,-?
Nee dat is nog niet mogelijk. We weten nog niet wanneer we dit weer mogelijk maken, waarschijnlijk pas als het weer wat minder druk is. We beginnen over twee weken namelijk ook nog met verbouwingen en dan is ons kantoor sowieso niet meer toegankelijk.Beste FS, wanneer zou het terug mogelijk zijn om bestellingen af te halen? Is er daar al meer zicht op?
Wat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!Dat weet ik niet, van beide is nog geen levertijd bekend.
Dat valt niet onder normaal gebruik van de halterschijven, dus daar ga ik geen 'officieel' advies over geven voor het geval er iets misgaat en er ongelukken gebeurenWat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!
Heb je (of iemand anders) toevallig een idee hoe ik 2 Halterschijven 50 mm tegen/aan elkaar kan monteren? Ik doe de upright row met deze losse schijven maar zou er 1 van 20 en 1 van 5 aan elkaar willen plakken. Ik doe ze niet met barbell ivm de stand van mijn polsen.

Stukje draadstang met 2 moeren en 2 grote rondellen?Wat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!
Heb je (of iemand anders) toevallig een idee hoe ik 2 Halterschijven 50 mm tegen/aan elkaar kan monteren? Ik doe de upright row met deze losse schijven maar zou er 1 van 20 en 1 van 5 aan elkaar willen plakken. Ik doe ze niet met barbell ivm de stand van mijn polsen.
Ik weet het, alles op eigen risico natuurlijkDat valt niet onder normaal gebruik van de halterschijven, dus daar ga ik geen 'officieel' advies over geven voor het geval er iets misgaat en er ongelukken gebeuren
Je zult dan zelf iets moeten verzinnen. Ik zou eens kijken in de richting van klittenband straps die je om de handvatten heen wikkelt. Die zijn sterk en je kunt ze verwijderen en aanbrengen wanneer nodig. Maar zorg dat je het goed test voordat je het in gebruik neemt.
Een andere optie is iets dat door de opening van de halterschijven gaat, met aan beide zijden een schroef bijvoorbeeld om het vast te zetten. Zoals het uiteinde van een schroefdraad dumbbell bijvoorbeeld.
Met die straps is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht.Ga ik ook eens naar kijken!Stukje draadstang met 2 moeren en 2 grote rondellen?

Nee wij verkopen alleen deze Weight Plate Pins:Ik weet het, alles op eigen risico natuurlijkMet die straps is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht.
Ga ik ook eens naar kijken!
Dit lijkt me ook wel iets, wall mount met een sluiting. @Fitness Seller hebben jullie wall mounts ook? Kan ze niet vinden.![]()
Ik heb nog kleine schijfjes op auto banden geplaatst zodat ze op de barbell passen. Daarvoor boorde ik 4gaten in men schijfjes en dan draadstang erin en met bouten vastzettenWat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!
Leuke tip FS, ik ben aan het kijken om stukken steigerbuis te bestellen met een koppeling om tegen de muur de plaatsen. Wel diameter 26,9 mm voor de 30 mm schijven.Nee wij verkopen alleen deze Weight Plate Pins:
![]()
ATX Weight Plate Pins 50 mm - 32 cm - Fitness Seller
Lange opbergpinnen van 32 cm voor het opbergen van olympische halterschijven aan een ATX rack of rig. Met rubberen bumper om te beschermen tegen beschadigingen.www.fitness-seller.nl
Je kunt wellicht ook gewoon een stuk steigerbuis van 48 mm met twee bijbehorende klemmen gebruiken.
Succes met knutselen!