MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is het mogelijk om een filter optie te krijgen op jullie website?

zoals bij Rogue kan je op in stock filteren.
Zou enorm helpen met lekker scrollen naar homegym upgrades.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.962
Is het mogelijk om een filter optie te krijgen op jullie website?

zoals bij Rogue kan je op in stock filteren.
Zou enorm helpen met lekker scrollen naar homegym upgrades.
Jup dat is aanwezig op de nieuwe website. Volgende maand online :)

Vast niet de enige als zie ik hier niet veel nut van in als je bv al een bankje hebt 😄
Een bankje is pijnlijk voor mijn rechter enkel (wellicht omdat die beschadigd is). Met een beenrol van een legextension gaat dat beter, maar de hoogte is dan niet ideaal en in mijn geval heb ik dan eigenlijk niet de ruimte voor het bankje waar die aan moet.

Die Prime 4N1 attchment en de Kaz handles spreken me wel aan, maar 40 euro verendkosten naar Belgie zijn imo wel een showstopper.
Ik weet dat het voor jullie een moeilijke kwestie is (zware schijven / cages etc. die relatief goedkoop zijn in aanschaaf maar duur om te verzenden), maar kan me niet inbeelden dat jullie hiermee toch verkopen mee mislopen.

• #12.968
Die Prime 4N1 attchment en de Kaz handles spreken me wel aan, maar 40 euro verendkosten naar Belgie zijn imo wel een showstopper.
Ik weet dat het voor jullie een moeilijke kwestie is (zware schijven / cages etc. die relatief goedkoop zijn in aanschaaf maar duur om te verzenden), maar kan me niet inbeelden dat jullie hiermee toch verkopen mee mislopen.
Dat is hier al vaker voorbij gekomen. In de huidige webshop gaat het inderdaad soms mis met verzendkosten berekening (vooral bij kleine maar dure items). Vermeld dat dan even in de opmerkingen van de bestelling en dan kijken wij dat na.

Dit is opgelost in de nieuwe webshop die volgende maand live gaat. Daar worden verzendkosten berekend op basis van gewicht en verzendmethode, met ondersteuning van combinaties van verschillende soorten producten etc.

Het is alleen jammer dat DPD afgelopen week heeft aangekondigd dat ze nu teveel pakketten moeten verwerken en daarom een flinke toeslag gaan berekenen op pakketten die zwaarder zijn dan 20 kg (dat zijn er een hoop bij ons). Die pakketjes gaan voor ons helaas verdubbelen in prijs...

Wat betreft PRIME: zoals iemand anders al aangaf zijn vanaf volgende maand inderdaad goedkopere uitvoeringen hiervan verkrijgbaar. Als je de originele PRIME grepen nog wil bestellen dan is dit je laatste kans want die verdwijnen uit ons assortiment.

Houdt dat dan in dat alle verzendkosten voor paketten zwaarder dan 20 kg verdubbelen t.o.v. de huidige verzendkosten? Dus bv voor een stapel schijven € 100,- verzendkosten ipv de huidige € 50,-?

• #12.970
Houdt dat dan in dat alle verzendkosten voor paketten zwaarder dan 20 kg verdubbelen t.o.v. de huidige verzendkosten? Dus bv voor een stapel schijven € 100,- verzendkosten ipv de huidige € 50,-?
Nee alleen voor pakketten van 20-30 kg. Tot 20 kg is € 5,90 en van 20-30 kg wordt het nu dan € 11,80. Maar we hebben nog een maand de tijd om te bekijken hoe we dat precies gaan aanpakken.

Voor transportzendingen verandert er niets. Een set halterschijven van 100 kg wordt op een kleine pallet verzonden.

Oh ok duidelijk dat scheelt weer 👍

Beste FS, wanneer zou het terug mogelijk zijn om bestellingen af te halen? Is er daar al meer zicht op?

• #12.973
Beste FS, wanneer zou het terug mogelijk zijn om bestellingen af te halen? Is er daar al meer zicht op?
Nee dat is nog niet mogelijk. We weten nog niet wanneer we dit weer mogelijk maken, waarschijnlijk pas als het weer wat minder druk is. We beginnen over twee weken namelijk ook nog met verbouwingen en dan is ons kantoor sowieso niet meer toegankelijk.

Dat weet ik niet, van beide is nog geen levertijd bekend.
Wat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!

Heb je (of iemand anders) toevallig een idee hoe ik 2 Halterschijven 50 mm tegen/aan elkaar kan monteren? Ik doe de upright row met deze losse schijven maar zou er 1 van 20 en 1 van 5 aan elkaar willen plakken. Ik doe ze niet met barbell ivm de stand van mijn polsen.

• #12.975

Heb je (of iemand anders) toevallig een idee hoe ik 2 Halterschijven 50 mm tegen/aan elkaar kan monteren? Ik doe de upright row met deze losse schijven maar zou er 1 van 20 en 1 van 5 aan elkaar willen plakken. Ik doe ze niet met barbell ivm de stand van mijn polsen.
Dat valt niet onder normaal gebruik van de halterschijven, dus daar ga ik geen 'officieel' advies over geven voor het geval er iets misgaat en er ongelukken gebeuren :o

Je zult dan zelf iets moeten verzinnen. Ik zou eens kijken in de richting van klittenband straps die je om de handvatten heen wikkelt. Die zijn sterk en je kunt ze verwijderen en aanbrengen wanneer nodig. Maar zorg dat je het goed test voordat je het in gebruik neemt.

Een andere optie is iets dat door de opening van de halterschijven gaat, met aan beide zijden een schroef bijvoorbeeld om het vast te zetten. Zoals het uiteinde van een schroefdraad dumbbell bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:

Stukje draadstang met 2 moeren en 2 grote rondellen?

Dat valt niet onder normaal gebruik van de halterschijven, dus daar ga ik geen 'officieel' advies over geven voor het geval er iets misgaat en er ongelukken gebeuren :o

Je zult dan zelf iets moeten verzinnen. Ik zou eens kijken in de richting van klittenband straps die je om de handvatten heen wikkelt. Die zijn sterk en je kunt ze verwijderen en aanbrengen wanneer nodig. Maar zorg dat je het goed test voordat je het in gebruik neemt.

Een andere optie is iets dat door de opening van de halterschijven gaat, met aan beide zijden een schroef bijvoorbeeld om het vast te zetten. Zoals het uiteinde van een schroefdraad dumbbell bijvoorbeeld.
Ik weet het, alles op eigen risico natuurlijk :D Met die straps is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht.

Stukje draadstang met 2 moeren en 2 grote rondellen?
Ga ik ook eens naar kijken!

Dit lijkt me ook wel iets, wall mount met een sluiting. @Fitness Seller hebben jullie wall mounts ook? Kan ze niet vinden. :)
37db17dd-9fbd-4444-899d-898b4ad536ef_1.ea24c38c601652fcd7a053477f27b7fe.jpeg

• #12.978
Ik weet het, alles op eigen risico natuurlijk :D Met die straps is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht.

Ga ik ook eens naar kijken!

Dit lijkt me ook wel iets, wall mount met een sluiting. @Fitness Seller hebben jullie wall mounts ook? Kan ze niet vinden. :)
Nee wij verkopen alleen deze Weight Plate Pins:

Je kunt wellicht ook gewoon een stuk steigerbuis van 48 mm met twee bijbehorende klemmen gebruiken.

Succes met knutselen!

Ik heb nog kleine schijfjes op auto banden geplaatst zodat ze op de barbell passen. Daarvoor boorde ik 4gaten in men schijfjes en dan draadstang erin en met bouten vastzetten

Nee wij verkopen alleen deze Weight Plate Pins:

Je kunt wellicht ook gewoon een stuk steigerbuis van 48 mm met twee bijbehorende klemmen gebruiken.

Succes met knutselen!
Leuke tip FS, ik ben aan het kijken om stukken steigerbuis te bestellen met een koppeling om tegen de muur de plaatsen. Wel diameter 26,9 mm voor de 30 mm schijven.

Terug
Naar boven