Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoere heli-sport wacht nog steeds op mijn order. 2 januari 2021 besteld we zitten inmiddels al in maart gvd. Tot aan 3x aan toe nieuwe datum ingeprikt met die klootzakken.

@Fitness Seller welke matten raden jullie aan voor geluidsdemping/anti-slip en het voorkomen van beschadiging? krijg binnenkort een complete duty rack binnen.

Komt deze zeer spoedig weer op voorraad?

@Fitness Seller wanneer komt dit weer op voorraad?

@Fitness Seller ik heb een vraagje ik heb zelf de atx competition powerlifting bar. Nu ben ik op zoek naar een extra barbell voor een landmine (een goedkope barbell). Wat zouden jullie mij adviseren?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.987
@Fitness Seller welke matten raden jullie aan voor geluidsdemping/anti-slip en het voorkomen van beschadiging? krijg binnenkort een complete duty rack binnen.
Elk van onze rubbermatten is daarvoor geschikt. Hoe dikker, hoe meer demping natuurlijk. Maar voor normaal thuisgebruik (als je niet van plan bent zware gewichten te gaan afwerpen ofzo) volstaan de dunnere opties van 5 mm tot 15 mm ook al ruimschoots. Kijk gewoon even wat je mooi vindt en wat binnen je budget past.

Klik op de link dan zie je op de productpagina de verwachte levertijd staan, namelijk begin maart (deze week of volgende week). Je kunt dit bankje nu al bestellen als pre-order, aangezien deze elk moment kan binnenkomen. Ik zou niet te lang wachten want alle exemplaren zijn alweer bijna weg.

@Fitness Seller wanneer komt dit weer op voorraad?

Die worden in de loop van deze maand weer verwacht.

@Fitness Seller ik heb een vraagje ik heb zelf de atx competition powerlifting bar. Nu ben ik op zoek naar een extra barbell voor een landmine (een goedkope barbell). Wat zouden jullie mij adviseren?
Als je je dure barbell er niet voor wil gebruiken, check dan gewoon de goedkoopste stangen in ons assortiment. De ECO uitvoering ofzo.

Wanneer kan er weer afgehaald worden? Woon 15 min verderop en dan is €15 verzendkosten wel een beetje zonde..

• #12.989
Wanneer kan er weer afgehaald worden? Woon 15 min verderop en dan is €15 verzendkosten wel een beetje zonde..
Zie mijn antwoord hierover van twee dagen geleden:

Ik zie dat de ATX leg extension / curl combo beginnen maart verwacht wordt op de website. Geldt dit ook voor de Olympische Adapter 27 cm om er 50mm van te maken?

Is begin maart (net als bij je reactie eerder op een bankje) vandaag/morgen?

• #12.991
Ik zie dat de ATX leg extension / curl combo beginnen maart verwacht wordt op de website. Geldt dit ook voor de Olympische Adapter 27 cm om er 50mm van te maken?

Is begin maart (net als bij je reactie eerder op een bankje) vandaag/morgen?
Nee ik geloof niet dat wij bij deze levering ook adapters binnenkrijgen, wellicht een klein aantal (maar die zullen dan waarschijnlijk niet online verschijnen omdat we hiervan al backorders hebben). De volgende grote levering van adapters wordt pas later deze maand verwacht.

Begin maart is een indicatie. Je kunt uitgaan van deze week of volgende week.

Leuke tip FS, ik ben aan het kijken om stukken steigerbuis te bestellen met een koppeling om tegen de muur de plaatsen. Wel diameter 26,9 mm voor de 30 mm schijven.
Ik heb thuis ATX pins op de muur geschroefd met Fischer power plugs. Hangt al een paar jaar zonder problemen honderd kilo per plate pin. De pins die ik heb hebben een stuk rubber aan de muurkant, dat geeft demping en zorgt er ook voor dat je schijven niet strak tegen de muur hangen, anders krijg je ze er niet meer goed af.

Het gaat om deze, FS verkocht deze vroeger wel maar nu niet meer.
283490_3.jpg

Wat een verrassing dat ie zaterdag alsnog te bestellen was happy happy!

Heb je (of iemand anders) toevallig een idee hoe ik 2 Halterschijven 50 mm tegen/aan elkaar kan monteren? Ik doe de upright row met deze losse schijven maar zou er 1 van 20 en 1 van 5 aan elkaar willen plakken. Ik doe ze niet met barbell ivm de stand van mijn polsen.
Beetje late reactie hierop, maar waarom gebruik je geen spanriemen om deze aan elkaar te maken? Zo'n riemen waarmee je een lading kan vastmaken voor transport, die kan je eenvoudig ook opnieuw losmaken ipv steeds te zitten schroeven etc. Een riem boven- en een onderaan zou wel volstaan imo.

Beetje late reactie hierop, maar waarom gebruik je geen spanriemen om deze aan elkaar te maken? Zo'n riemen waarmee je een lading kan vastmaken voor transport, die kan je eenvoudig ook opnieuw losmaken ipv steeds te zitten schroeven etc. Een riem boven- en een onderaan zou wel volstaan imo.
Die heb ik nog in de garage liggen, briljant idee! Vanavond meteen proberen.

• Like
Waarderingen: Bdam
Aah top bedankt voor het snelle antwoord. Wachten is niet erg.... wel lastig :D

Hoi fitness seller,

Jullie compact monolift attachment, heb je er een idee van wanneer die binnen komt?
Alvast bedankt

@Fitness Seller nog een vraagje over dit bankje:

Vrij robuust en zwaar belastbaar. Soortgelijke modellen kosten vaak (meer dan) het dubbele. Zit dat prijsverschil ergens in verstopt? :o

• #13.000
Hoi fitness seller,

Jullie compact monolift attachment, heb je er een idee van wanneer die binnen komt?
Alvast bedankt
Hopelijk in april en andere zal het mei worden. Deze maand nog niet in ieder geval.

@Fitness Seller nog een vraagje over dit bankje:

https://www.fitness-seller.nl/atx-multi-bench-fid-102/

Vrij robuust en zwaar belastbaar. Soortgelijke modellen kosten vaak (meer dan) het dubbele. Zit dat prijsverschil ergens in verstopt? :o
Dit is gewoon een heel goedkoop budget bankje. Deze is op geen enkel vlak echt te vergelijken met onze duurdere ATX banken (met een MBX modelnummer). Het prijsverschil zit overal in, van kwaliteit en gewicht tot functionaliteit en afwerking.

Maar voor de prijs is het een interessante optie, zeker wanneer de rest uitverkocht is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven