Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee of er binnenkort weer 30mm gietijzer schijven binnenkomen?
Dat is helaas onbekend. Op korte termijn verwachten wij helemaal geen 30 mm halterschijven.Wanneer komen er nog eens/weer 30mm schijven van 15-20kg?
Oh oeps, net voor mij zelfde vraagDat is helaas onbekend. Op korte termijn verwachten wij helemaal geen 30 mm halterschijven.
Oké bedankt 
Hou je bezig met je huiswerk.Wanneer komen er nog eens/weer 30mm schijven van 15-20kg?
Ik had die schijven nodig voor mijn computer op te zetten, zodat het wat hoger staat. Goed voor mijn nek heHou je bezig met je huiswerk.
Wat zit jij weer hier op het forum.
Bedankt voor de suggestie. Wij hebben geen plannen om dit in ons assortiment op te nemen.Heb zitten zoeken maar ik kan zoiets niet onmiddelijk vinden.
Lijkt me handig voor montage van bands of andere accesoires
Waarschijnlijk in april, zoals het nu uitziet.Beste,
Vandaag ben ik begonnen met mijn home gym aan te kopen aangezien er een aantal powerracks terug in stock waren. Enig idee wanneer volgende terug in stock zou komen, ik deed nazicht in dit topic maar vond niet direct iets terug afgelopen weken.
https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-plate-loaded/
Bedankt voor de suggestie. Wij hebben geen plannen om dit in ons assortiment op te nemen.
Waarschijnlijk in april, zoals het nu uitziet.
Of je nou een gewichtstapel neemt of je hangt het apparaat vol met losse plates.Hartelijk dank voor het snelle antwoord, ik twijfel nog om te wachten of deze (https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-115-kg-gewichtstapel/) te nemen. Liefst zou ik deze nemen met gewichtsstapel maar mijn home gym zou op de eerste verdieping komen en ik heb wat schrik voor het gewicht dat ik niet met mijn botten door de vloer zak. Dus wordt nog even twijfelen!
Of je nou een gewichtstapel neemt of je hangt het apparaat vol met losse plates.
Is je huis van hout?
...Only one way to find out...Ik heb de huisbaas bevraagd, en hij 'denkt' dat het beton is. Toen ik begon over bouwplannen keek hij al helemaal vreemd. Natuurlijk met denken ben je niet altijd veel. Gelukkig zou het toestel wel tegen de muur staan en onder 2 draagmuren wat het risico aanzienlijk zou moeten verlagen.

Als er 5 volwassen mannen (500kg) in jouw woning naast elkaar staan zakken ze toch ook niet door de vloer?Ik heb de huisbaas bevraagd, en hij 'denkt' dat het beton is. Toen ik begon over bouwplannen keek hij al helemaal vreemd. Natuurlijk met denken ben je niet altijd veel. Gelukkig zou het toestel wel tegen de muur staan en onder 2 draagmuren wat het risico aanzienlijk zou moeten verlagen.
Dan zullen dat toch wel 5mannen moeten zijn die al veel apfelstudel gegeten hebbenAls er 5 volwassen mannen (500kg) in jouw woning naast elkaar staan zakken ze toch ook niet door de vloer?

Deze worden inderdaad al een tijdje niet meer gemaakt, helaas.Ik heb een vraag omtrent de ATX type IV J-hooks die vroeger deel van het aanbod van fitness-seller uitmaakten (het type met de zeer minimale lip wat lift-off voor bankdrukken zou vergemakkelijken). Zijn deze permanent discontinued? Ik ben erg in deze j-hooks geïnteresseerd maar toen ik gisteren zocht op de website kon ik dat type niet meer terugvinden.