MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer komen er nog eens/weer 30mm schijven van 15-20kg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.022
Beste,

Vandaag ben ik begonnen met mijn home gym aan te kopen aangezien er een aantal powerracks terug in stock waren. Enig idee wanneer volgende terug in stock zou komen, ik deed nazicht in dit topic maar vond niet direct iets terug afgelopen weken.

Heb zitten zoeken maar ik kan zoiets niet onmiddelijk vinden.

Lijkt me handig voor montage van bands of andere accesoires

• #13.028
Heb zitten zoeken maar ik kan zoiets niet onmiddelijk vinden.

Lijkt me handig voor montage van bands of andere accesoires
Bedankt voor de suggestie. Wij hebben geen plannen om dit in ons assortiment op te nemen.

Beste,

Vandaag ben ik begonnen met mijn home gym aan te kopen aangezien er een aantal powerracks terug in stock waren. Enig idee wanneer volgende terug in stock zou komen, ik deed nazicht in dit topic maar vond niet direct iets terug afgelopen weken.
https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-plate-loaded/
Waarschijnlijk in april, zoals het nu uitziet.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de suggestie. Wij hebben geen plannen om dit in ons assortiment op te nemen.

Waarschijnlijk in april, zoals het nu uitziet.

Hartelijk dank voor het snelle antwoord, ik twijfel nog om te wachten of deze (https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-115-kg-gewichtstapel/) te nemen. Liefst zou ik deze nemen met gewichtsstapel maar mijn home gym zou op de eerste verdieping komen en ik heb wat schrik voor het gewicht dat ik niet met mijn botten door de vloer zak. Dus wordt nog even twijfelen!

Hartelijk dank voor het snelle antwoord, ik twijfel nog om te wachten of deze (https://www.fitness-seller.nl/atx-lat-pulley-option-lto-650-115-kg-gewichtstapel/) te nemen. Liefst zou ik deze nemen met gewichtsstapel maar mijn home gym zou op de eerste verdieping komen en ik heb wat schrik voor het gewicht dat ik niet met mijn botten door de vloer zak. Dus wordt nog even twijfelen!
Of je nou een gewichtstapel neemt of je hangt het apparaat vol met losse plates.

Is je huis van hout?

Of je nou een gewichtstapel neemt of je hangt het apparaat vol met losse plates.

Is je huis van hout?

Ik heb de huisbaas bevraagd, en hij 'denkt' dat het beton is. Toen ik begon over bouwplannen keek hij al helemaal vreemd. Natuurlijk met denken ben je niet altijd veel. Gelukkig zou het toestel wel tegen de muur staan en onder 2 draagmuren wat het risico aanzienlijk zou moeten verlagen.

Ik heb de huisbaas bevraagd, en hij 'denkt' dat het beton is. Toen ik begon over bouwplannen keek hij al helemaal vreemd. Natuurlijk met denken ben je niet altijd veel. Gelukkig zou het toestel wel tegen de muur staan en onder 2 draagmuren wat het risico aanzienlijk zou moeten verlagen.
...Only one way to find out... ;)

Lekkere huisbaas wanneer hij dat niet met 100% zekerheid kan zeggen.

Als er 5 volwassen mannen (500kg) in jouw woning naast elkaar staan zakken ze toch ook niet door de vloer?

Ik heb een vraag omtrent de ATX type IV J-hooks die vroeger deel van het aanbod van fitness-seller uitmaakten (het type met de zeer minimale lip wat lift-off voor bankdrukken zou vergemakkelijken). Zijn deze permanent discontinued? Ik ben erg in deze j-hooks geïnteresseerd maar toen ik gisteren zocht op de website kon ik dat type niet meer terugvinden.
ATX-Heavy-Duty-J-Hooks-Type-IV_b2.jpg

• #13.038
Ik heb een vraag omtrent de ATX type IV J-hooks die vroeger deel van het aanbod van fitness-seller uitmaakten (het type met de zeer minimale lip wat lift-off voor bankdrukken zou vergemakkelijken). Zijn deze permanent discontinued? Ik ben erg in deze j-hooks geïnteresseerd maar toen ik gisteren zocht op de website kon ik dat type niet meer terugvinden.
Deze worden inderdaad al een tijdje niet meer gemaakt, helaas.

Beste FS, ik probeerde zojuist op de nieuwe website in te loggen maar krijg dan de volgende melding??

• #13.040
Bedankt voor het melden, we hebben inderdaad al meer meldingen hierover ontvangen.

Dit lijkt een bug te zijn omdat de oude shop twee adresregels hanteerde. Morgenochtend is het opgelost. Vanavond zul je het nog even zonder account moeten doen :)

Verwijder je screenshot overigens even, want je e-mailadres is daarin zichtbaar!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven