MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.061
Gefeliciteerd met jullie nieuwe website, ziet er mooi en overzichtelijk uit!

Ik moet toch weer even een voorraad vraag stellen, namelijk over de flip down safeties 600 en de dipsteunen voor de 600 serie. Kan niet wachten om die aan m'n power rack toe te kunnen voegen 🙂
Bedankt!

Levertijd weet ik niet, volgens mij is er nog geen indicatie. Stuur even een e-mail naar onze klantenservice.

Net maar ff de mbx-770 besteld. aangezien ik de 750 en 660 al 2x gemist heb..... prijs en kwaliteit technisch had ik liever 1 van die anderen gehad. maar ben er zekker van dat deze mij ook wel gaat bevallen.

• #13.063
Net maar ff de mbx-770 besteld. aangezien ik de 750 en 660 al 2x gemist heb..... prijs en kwaliteit technisch had ik liever 1 van die anderen gehad. maar ben er zekker van dat deze mij ook wel gaat bevallen.
Bedankt voor je bestelling! Die is inderdaad een stuk duurder maar wel een heel mooi bankje, ga je vast tevreden van zijn. Eigenlijk een combinatie van de MBX-660 en MBX-770 qua functionaliteit en belastbaarheid, met nog extra voetsteunen erbij die handig kunnen zijn bij decline bench press.

mooie site maar wel 1 irritant ding ; als je naar het menu gaat en vervolgens mij mijn account probeert te komen dus helemaal beneden. komen de navigatie kloppen van je web browser ervoor waardoor je niet bij de inlog pagina kan komen , daardoor helemaal via account aanmaken uiteindelijk bij de inlog weten te komen . Weetniet als dit alleen bij iPhone is of Android ook maar wel heeeeel irritant

• #13.065
mooie site maar wel 1 irritant ding ; als je naar het menu gaat en vervolgens mij mijn account probeert te komen dus helemaal beneden. komen de navigatie kloppen van je web browser ervoor waardoor je niet bij de inlog pagina kan komen , daardoor helemaal via account aanmaken uiteindelijk bij de inlog weten te komen . Weetniet als dit alleen bij iPhone is of Android ook maar wel heeeeel irritant
Dit was ons inderdaad al opgevallen, wordt gefixt. Maar je kunt ook gewoon naar beneden op de website scrollen. In de zwarte footer staat ook een link naar Mijn Account ;)

Ik zag trouwens op de nieuwe site dat mijn wenslijst is ingekort naar 10 producten. Toen ik deze weer zou aanvullen kwam ik tot de ontdekking dat dat niet wil?..

• #13.067
Ik zag trouwens op de nieuwe site dat mijn wenslijst is ingekort naar 10 producten. Toen ik deze weer zou aanvullen kwam ik tot de ontdekking dat dat niet wil?..
Je kunt je favorieten gerust blijven aanvullen, de items worden namelijk wel bewaard. Maar er worden er nu inderdaad maar maximaal 10 weergegeven, wordt zo snel mogelijk opgelost en dan zie je alle items weer :)

• Like
Waarderingen: RiPo
Wat een geluk weer gehad met de leg lift option volgens mij heeft die niet lang online gestaan 😑 Maar ik zweer bij refreshen elke dag 🤣 Toch al veel kunnen scoren zo 🤩

• #13.069
Wat een geluk weer gehad met de leg lift option volgens mij heeft die niet lang online gestaan 😑 Maar ik zweer bij refreshen elke dag 🤣 Toch al veel kunnen scoren zo 🤩
Fijn dat het het is gelukt! We hebben nog nooit zoveel exemplaren binnengekregen als in deze levering en ze waren inderdaad alweer binnen 30-45 min uitverkocht. Het zal de komende tijd nog wel zo'n gekkenhuis blijven...

Damm really, loop al drie maanden te refreshen en had het nu opgegeven aangezien er toch stond dat het niet bekend was wanneer het weer binnenkwam.....

• #13.071
Damm really, loop al drie maanden te refreshen en had het nu opgegeven aangezien er toch stond dat het niet bekend was wanneer het weer binnenkwam.....
Ja dat was een beetje ongelukkig :( De zending was al aangekomen dus toen ik het controleerde zag ik nog geen nieuwe zending staan, vandaar dat ik hier aangaf dat het onbekend was. Ik was helaas niet op de hoogte dat er net een levering was binnengekomen. Ik heb mijn bericht hier later nog aangepast. Excuses voor het ongemak, je kunt je het beste gewoon via e-mail aanmelden om bericht te krijgen van nieuwe voorraad.

Fijn dat het het is gelukt! We hebben nog nooit zoveel exemplaren binnengekregen als in deze levering en ze waren inderdaad alweer binnen 30-45 min uitverkocht. Het zal de komende tijd nog wel zo'n gekkenhuis blijven...

En weet je al welke nieuwe auto je gaat kopen?

Ja dat was een beetje ongelukkig :( De zending was al aangekomen dus toen ik het controleerde zag ik nog geen nieuwe zending staan, vandaar dat ik hier aangaf dat het onbekend was. Ik was helaas niet op de hoogte dat er net een levering was binnengekomen. Ik heb mijn bericht hier later nog aangepast. Excuses voor het ongemak, je kunt je het beste gewoon via e-mail aanmelden om bericht te krijgen van nieuwe voorraad.
Ik heb een voorraadmelding gehad om 16u34, bijna direct gekeken maar inmiddels allemaal weg. Normaal refresh ik mijn verlanglijst maar omdat deze nu beperkt is tot 10 stuks stond hij er niet bij.

Zeker nog geen indicatie wanneer de spotter arms weer op voorraad zijn?

Heeft de ATX powerlifting trainingsbar gladde sleeves? Ik heb de ouder versie van deze barbell. Naam van het merk vergeten. Deze heeft gladde sleeves.

Maar de autist die ik ben heb ik graag alles van ATX nu ik bezig ben xD.

• #13.077
Heeft de ATX powerlifting trainingsbar gladde sleeves? Ik heb de ouder versie van deze barbell. Naam van het merk vergeten. Deze heeft gladde sleeves.

Maar de autist die ik ben heb ik graag alles van ATX nu ik bezig ben xD.
Ja, de ATX training bars hebben gladde sleeves. Alleen de duurdere ATX bars hebben anti-slip sleeves (zie specs op de website).

Ik heb de Nuobell adjustable dumbbells tm 32kg ergens half februari gepre-ordered. Verwachte levertermijn is nog steeds half april?

• #13.079
Ik heb de Nuobell adjustable dumbbells tm 32kg ergens half februari gepre-ordered. Verwachte levertermijn is nog steeds half april?
Hieronder de productpagina waar ook de verwachte levertijd wordt vermeld ;)

Ik ben een van de vele die achter het net viste..Is er zicht op wanneer er weer een nieuwe lading binnen komt?

Terug
Naar boven