AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nieuwe website ziet er super mooi en overzichtelijk uit :thumbup: Ik kon ook niet inloggen maar zie dat jullie hier al mee bezig zijn.

Ah oke, top! En mn email adres is geen geheim hoor 😜
Maar ik zie dat de screenshot al verwijderd is 👍🏻

Mooie website, gebruiksvriendelijker en helemaal van deze tijd! 👍

Laatst bewerkt:
Nieuwe website ziet er goed uit. Veel overzichtelijker :)

Wat ik zelf heel handig zou vinden is een voorraadindicator op een productoverzicht pagina. Nu (en voorheen) moet je eerst op een product klikken voordat je ziet of het op voorraad is ja of nee. Een kleinigheidje maar wel erg handig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.045
Nieuwe website ziet er goed uit. Veel overzichtelijker :)

Wat ik zelf heel handig zou vinden is een voorraadindicator op een productoverzicht pagina. Nu (en voorheen) moet je eerst op een product klikken voordat je ziet of het op voorraad is ja of nee. Een kleinigheidje maar wel erg handig.
Dat was absoluut nodig voor de gebruiksvriendelijkheid en om makkelijker door producten te browsen!

EDIT: ik las je bericht verkeerd, het is al laat :o Ik dacht dat je aangaf dat je de nieuwe voorraad filter erg handig vond maar je geeft juist aan dat je die mist. Kijk nog eens goed, want de nieuwe website heeft wel degelijk een voorraad filter. Op de categorie pagina's vind je aan de linker kant een voorraad filter (of als je op je mobiel kijkt het knopje 'Filteren' bovenaan de categorie).

Laatst bewerkt:
Dat is op zich wel handig idd alleen kan je bij sommige artikelen niet filteren op de verschillende kg's zoals bv bij dumbells en schijven en moet je alsnog wel op het artikel zelf klikken om te zien of bv het setje 25 kg dumbells op voorraad is maar op zich is het zo al een stuk handiger t.o.v. de oude website.

Wat helemaal top zou zijn zoals IKEA ook heeft is een voorraadindicator met daarbij het aantal stuks op voorraad maar ik snap dat zoiets voor jullie niet werkbaar zou zijn.

• #13.047
Dat is op zich wel handig idd alleen kan je bij sommige artikelen niet filteren op de verschillende kg's zoals bv bij dumbells en schijven en moet je alsnog wel op het artikel zelf klikken om te zien of bv het setje 25 kg dumbells op voorraad is maar op zich is het zo al een stuk handiger t.o.v. de oude website.

Wat helemaal top zou zijn zoals IKEA ook heeft is een voorraadindicator met daarbij het aantal stuks op voorraad maar ik snap dat zoiets voor jullie niet werkbaar zou zijn.
Dat is helaas (nog) niet mogelijk maar ik zal er eens naar laten kijken. Maar het is inderdaad een kleine moeite om een dumbbell pagina te openen en dan zie je direct welke gewichten wel of niet in voorraad zijn.

We kunnen de voorraadaantallen bij de producten vermelden maar dat doen we niet.

Dat was absoluut nodig voor de gebruiksvriendelijkheid en om makkelijker door producten te browsen!

EDIT: ik las je bericht verkeerd, het is al laat :o Ik dacht dat je aangaf dat je de nieuwe voorraad filter erg handig vond maar je geeft juist aan dat je die mist. Kijk nog eens goed, want de nieuwe website heeft wel degelijk een voorraad filter. Op de categorie pagina's vind je aan de linker kant een voorraad filter (of als je op je mobiel kijkt het knopje 'Filteren' bovenaan de categorie).
Oeps, helemaal niet gezien :D

Beter! Scheelt een hoop tabbladen openen om te kijken of er wat op voorraad is :roflol:

Ziet er goed uit.

Voorraadmeldingen die we al hadden staan hoeven niet opnieuw aangemaakt te worden toch?

• #13.053
Ziet er goed uit.

Voorraadmeldingen die we al hadden staan hoeven niet opnieuw aangemaakt te worden toch?
Klopt. Je kunt ook even inloggen in je account, daar kun je namelijk een overzicht zien van je actieve voorraadmeldingen (die tabel wordt op mobiel nog niet helemaal goed weergegeven dus beste even op desktop checken).

Dag FS, kleine bug die ik vond op jullie website maar niet kon herhalen om een printscreen te nemen: bij het bekijken van de winkelwagen en dan berekenen van de verzendkosten, werd de verzending naar België plots gratis in het overzicht. Leek mij eerst een mooie geste, gezien het een trap bar betrof, maar na het heropenen bleek dit toch eerder een bug te zijn :)

• #13.055
Dag FS, kleine bug die ik vond op jullie website maar niet kon herhalen om een printscreen te nemen: bij het bekijken van de winkelwagen en dan berekenen van de verzendkosten, werd de verzending naar België plots gratis in het overzicht. Leek mij eerst een mooie geste, gezien het een trap bar betrof, maar na het heropenen bleek dit toch eerder een bug te zijn :)
We zullen het in de gaten houden :) Bedankt voor het melden.

Nieuwe voorraad indicatie is handig. Alleen zou ik graag nog een "back in stock" tab zien zoals bijvoorbeeld strenght shop heeft. Wellicht staat er iets bij waarvan je niet wist dat je het nodig had😂

Gefeliciteerd met jullie nieuwe website, ziet er mooi en overzichtelijk uit!

Ik moet toch weer even een voorraad vraag stellen, namelijk over de flip down safeties 600 en de dipsteunen voor de 600 serie. Kan niet wachten om die aan m'n power rack toe te kunnen voegen 🙂

Mooie nieuwe site met nodige verbeteringen! Congrats

Terug
Naar boven