AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hi FS Team! Ik houd jullie site al een tijdje in de gaten en ik zie dat jullie hier erg actief zijn. Korte vraag, hebben jullie enigszins een schatting wanneer de ATX-610 er weer is? Helaas de voorraad notificatie te laat gezien de vorige keer... Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.084
Hi FS Team! Ik houd jullie site al een tijdje in de gaten en ik zie dat jullie hier erg actief zijn. Korte vraag, hebben jullie enigszins een schatting wanneer de ATX-610 er weer is? Helaas de voorraad notificatie te laat gezien de vorige keer... Alvast bedankt!
Welke 610? Flat bench, multi bench, power rack?

Hoi, de filter optie doet het op iphone met safari niet. Ik krijg een wit scherm zonder opties.

@Fitness Seller Is dit een artikel wat in de nabije toekomst op voorraad komt?

Zo ja, enig idee wanneer ongeveer? :)

Vorige keer toen die op vooraad was laten schieten dacht ; ach heb ik hem ‘echt’ nodig maar nu weet ik zeker van wel 😆 iets met verzamelwoede

• Haha
Waarderingen: Bdam

Oeh, daar wacht ik ook op! Net de Belt Squat Belt besteld, had gehoopt dat deze dan ook op stock was om meteen bij te bestellen. Ter info: het 'gewone' landmine rack attachment is wel op stock. Heeft geen 30 mm optie dus helaas niet voor mij.

• #13.093

Nog niet bekend helaas. Ik hoop volgende maand nog en anders in mei.

• #13.098
De arrogantie idd. Terwijl er non stop ook voor Corona 80% van je webshop uitverkocht is 😂
Dit topic is inderdaad al jaren niets anders dan “wanneer is product X weer op voorraad?:p

Maar binnenkort maken we een mooie sprong qua productiecapaciteit, hopelijk is dat tegen het einde van het jaar terug te zien in de voorraden :)

Wat zijn de ervaringen van de Fortex Knee Sleeves? Ik kom zelf uit op 38-39 cm omtrek knie. Ik lees dat een maatje kleiner een extra strakke fitting geeft. Dat begrijp ik natuurlijk, maar wordt dat als prettig ervaren door de gebruikers? Ik wil ze vooral aanschaffen voor comfort en warmte, niet zozeer voor extra kracht (als je dat al ervan zou krijgen).

Dit topic is inderdaad al jaren niets anders dan “wanneer is product X weer op voorraad?:p

Maar binnenkort maken we een mooie sprong qua productiecapaciteit, hopelijk is dat tegen het einde van het jaar terug te zien in de voorraden :)
Maar wanneer dan, broer?

Terug
Naar boven