- Waardering
- 2.701
Nee daar is het nog te vroeg voor. Gaat zeker nog enkele maanden duren.Ik ben een van de vele die achter het net viste..Is er zicht op wanneer er weer een nieuwe lading binnen komt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee daar is het nog te vroeg voor. Gaat zeker nog enkele maanden duren.Ik ben een van de vele die achter het net viste..Is er zicht op wanneer er weer een nieuwe lading binnen komt?
Lood in goud veranderen kan je misschien niet, maar met ijzer gaat het blijkbaar ook primaHet zal de komende tijd nog wel zo'n gekkenhuis blijven...

Welke 610? Flat bench, multi bench, power rack?Hi FS Team! Ik houd jullie site al een tijdje in de gaten en ik zie dat jullie hier erg actief zijn. Korte vraag, hebben jullie enigszins een schatting wanneer de ATX-610 er weer is? Helaas de voorraad notificatie te laat gezien de vorige keer... Alvast bedankt!
Excuus! Het gaat om de POWER RACK PRX-610.
Er is nog geen levertijd bekend. Zodra er een verwachte levertijd is vermelden wij dat op de productpagina. Zal op zijn vroegst in mei zijn.
Klopt, is bekend en wordt opgelostHoi, de filter optie doet het op iphone met safari niet. Ik krijg een wit scherm zonder opties.
Bedankt voor het melden.In Chrome op iPhone ook niet!Hoi, de filter optie doet het op iphone met safari niet. Ik krijg een wit scherm zonder opties.

Vorige keer toen die op vooraad was laten schieten dacht ; ach heb ik hem ‘echt’ nodig maar nu weet ik zeker van wel 😆 iets met verzamelwoede@Fitness Seller Is dit een artikel wat in de nabije toekomst op voorraad komt?
![]()
ATX T-Bar Row Option - Fitness Seller
Universele core trainer voor effectieve T-bar rows en andere landmine oefeningen. Dit accessoire kan bevestigd worden aan vrijwel alle racks en toestellen en is geschikt voor 30 mm en 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Zo ja, enig idee wanneer ongeveer?![]()
Oeh, daar wacht ik ook op! Net de Belt Squat Belt besteld, had gehoopt dat deze dan ook op stock was om meteen bij te bestellen. Ter info: het 'gewone' landmine rack attachment is wel op stock. Heeft geen 30 mm optie dus helaas niet voor mij.@Fitness Seller Is dit een artikel wat in de nabije toekomst op voorraad komt?
![]()
Universele core trainer voor effectieve T-bar rows en andere landmine oefeningen. Dit accessoire kan bevestigd worden aan vrijwel alle racks en toestellen en is geschikt voor 30 mm en 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Nog niet bekend helaas. Ik hoop volgende maand nog en anders in mei.@Fitness Seller Is dit een artikel wat in de nabije toekomst op voorraad komt?
![]()
En anders hebben we altijd juni en juli nogNog niet bekend helaas. Ik hoop volgende maand nog en anders in mei.
En dat elk jaar weer
Verkapte "f**k jullie allemaal want verkopen doen we t toch wel" houding

De arrogantie idd. Terwijl er non stop ook voor Corona 80% van je webshop uitverkocht is 😂Verkapte "f**k jullie allemaal want verkopen doen we t toch wel" houding![]()
Dit topic is inderdaad al jaren niets anders dan “wanneer is product X weer op voorraad?”De arrogantie idd. Terwijl er non stop ook voor Corona 80% van je webshop uitverkocht is 😂

Maar wanneer dan, broer?Dit topic is inderdaad al jaren niets anders dan “wanneer is product X weer op voorraad?”
Maar binnenkort maken we een mooie sprong qua productiecapaciteit, hopelijk is dat tegen het einde van het jaar terug te zien in de voorraden![]()