AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.301
Ik heb de atx safety squat bar gisteren ontvangen. Deze past niet in de j hooks van mijn atx rack prx 610. In welke hooks past de atx safety squat bar?
De diepte van de J-Hooks is inderdaad 30 mm zoals vermeld in de maattekening op onze website. Maar dikke stangen van 50 mm (zoals de SSB) kun je er normaal gesproken ook in leggen hoor. Je dient dan wel wat voorzichtiger te zijn.

Het enige andere optie voor de 600 serie racks zijn de Roller J-Hooks, die zijn wat dieper dus daar passen dikke 50 mm stangen beter in:

Laatst bewerkt:
Ik heb de atx safety squat bar gisteren ontvangen. Deze past niet in de j hooks van mijn atx rack prx 610. In welke hooks past de atx safety squat bar?
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad hiermee. Bar past er idd niet perfect in, maar ligt wel veilig en vast hoor.

• #13.305
Laatst bewerkt:
Wij laten sommige producten (niet alle) die niet meer leverbaar zijn nog een tijd op de website staan als er veel vraag naar is of veel verkeer op die pagina's binnenkomt. Dan kunnen we klanten naar alternatieve producten doorverwijzen.

Op het overzichtsscherm met kabelaccessoires staan ze nog wel op de eerste pagina als aanbieding van 59 voor € 29, dus dan gaan mensen er toch wel op klikken

• #13.308
Schrok trouwens wel van de verzendkosten om eerlijk te zijn :huilen:

YES! ATX Multi Bench MBX-660 besteld!
pohh gelukkig refresh ik dit topic ook elke seconde. Heb m besteld vóórdat ik de vooraadmelding kreeg :D Super blij mee. Nu de klantenservice nog ff mailen in de hoop dat deze bestelling samengevoegd kan worden met de bestelling die ik gister plaatste. Scheelt weer wat verzendkosten.

• #13.313
ik zit stiekem 10x per dag te refreshen
Dus jij bent de oorzaak van de hoge server-load ;)

Schrok trouwens wel van de verzendkosten om eerlijk te zijn :huilen:
Palletzending, helaas kunnen we deze bankjes vanwege het gewicht niet als losse pakketten of stukgoederen meegeven :(

pohh gelukkig refresh ik dit topic ook elke seconde. Heb m besteld vóórdat ik de vooraadmelding kreeg :D Super blij mee. Nu de klantenservice nog ff mailen in de hoop dat deze bestelling samengevoegd kan worden met de bestelling die ik gister plaatste. Scheelt weer wat verzendkosten.
In de meeste gevallen lukt dat nog wel, stuur meteen even een mailtje!

De 750 was volgens binnen twee uur uitverkocht en er was meer vraag naar de 660. Ben benieuwd hoelang de 660 nog op voorraad is.

ik heb net afgelopen week een (vlak) bankje op MP gekocht die ik op het moment ook in de opslag heb gezet, want tot de verhuizing over dik 2 maanden heb ik er nog geen plek voor. Het eerste half jaar zal ik aan een vlakke bank genoeg hebben, dus ik laat deze lichting van de 660 even lopen.

Nu alweer uitverkocht??

ATX safety squat bar was laatst ook snel uitverkocht, had ik niet verwacht. Dat er 50+ in NL zijn die daarmee trainen en er niet al een hadden. :eek:

Terug
Naar boven