Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer is de LATTREKSTANG PARALLEL 85 CM weer op voorraad?

Gisteren zat ik een beetje rond te kijken op diverse sites voor een nieuwe barbell. Plotseling tot de aangename conclusie gekomen dat de Competition powerlifting bar op voorraad stond, direct maar besteld.

Enig idee toevallig wanneer de ATX curl bar (119 euro) en de ATX iron-lock collars weer binnen komen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.283
  • #13.286
Dank je wel, ik kon het nergens terug vinden. Je zou verwachten dat ie onder krachtapparatuur-toestellen-toebehoren zou staan.

edit: hij staat ook niet onder ATX, dus hij is goed verborgen. Misschien een bug?
Bedankt voor je oplettendheid! Ik heb het product toegevoegd aan de relevante categorieën. Deze stond nu inderdaad enkel onder de Rig accessoires ingedeeld.

Wanneer verwachten jullie de Ironmaster quick change dumbbells (34kg) weer op voorraad?

Da's wel balen. Het lijke mij de stevigste quick change dumbbells die er zijn.

Voor de liefhebbers: de 750 bench is weer even op voorraad! Hier zat ik al een tijd op te wachten, gelijk besteld!

Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers: de 750 bench is weer even op voorraad! Hier zat ik al een tijd op te wachten, gelijk besteld!

De 660 bank die ik heb, komt op MP te staan omdat ik een losse leg curl/extension heb.

Ik zit op de 660 te wachten

• #13.296
Ik zat er nu ook klaar voor. Ik had de 620 kunnen bestellen maar ik wil toch mogelijkheid hebben voor attachments.
Zolang producten tijdens werktijden komen dan zit ik er klaar voor :flexbiceps:
We zetten over het algemeen enkel producten online tijdens kantooruren dus dat moet helemaal goed komen dan ;)

Ik heb de atx safety squat bar gisteren ontvangen. Deze past niet in de j hooks van mijn atx rack prx 610. In welke hooks past de atx safety squat bar?

Terug
Naar boven