MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.321
ATX safety squat bar was laatst ook snel uitverkocht, had ik niet verwacht. Dat er 50+ in NL zijn die daarmee trainen en er niet al een hadden. :eek:
De SSB was ook al erg lang niet meer leverbaar (sinds eind oktober), ik denk dat deze zending daarom zo snel weer op was. Maar van sommige producten verbaast het mij inderdaad ook nog steeds hoeveel vraag daar naar is...

Volgende op het lijstje is de Leg Lift Option die volgens de website gepland staat voor eind mei. @Fitness Seller Enig idee of daar ook het aantal voorraadmeldingen veel groter is dan de verwachte levering?

Schrok trouwens wel van de verzendkosten om eerlijk te zijn :huilen:
Vond het eerlijk gezegd meevallen, toen nog niet op KG werd gekeken maar naar prijs toen waren de verzendkosten nog veel hoger
Dus jij bent de oorzaak van de hoge server-load ;)

Palletzending, helaas kunnen we deze bankjes vanwege het gewicht niet als losse pakketten of stukgoederen meegeven :(

In de meeste gevallen lukt dat nog wel, stuur meteen even een mailtje!
Sorry (not sorry :cool: )

• #13.326
Volgende op het lijstje is de Leg Lift Option die volgens de website gepland staat voor eind mei. @Fitness Seller Enig idee of daar ook het aantal voorraadmeldingen veel groter is dan de verwachte levering?
Ja, veel groter. Deze accessoires zijn geschikt voor drie verschillende bankjes (MBX-520, MBX-650 en MBX-660) en daarvan zijn er de afgelopen tijd heel veel verkocht. De Leg Lift Option is het meest gewilde accessoire hiervoor.

Vond het eerlijk gezegd meevallen, toen nog niet op KG werd gekeken maar naar prijs toen waren de verzendkosten nog veel hoger
De verzendkosten zijn nu inderdaad een stuk eerlijker voor alle soorten producten. Nu worden de verzendkosten echt gebaseerd op het gewicht en de type zending (pakketje, stukgoed, mini pallet, halve pallet, pallet etc.).

Ja, veel groter. Deze accessoires zijn geschikt voor drie verschillende bankjes (MBX-520, MBX-650 en MBX-660) en daarvan zijn er de afgelopen tijd heel veel verkocht. De Leg Lift Option is het meest gewilde accessoire hiervoor.

De verzendkosten zijn nu inderdaad een stuk eerlijker voor alle soorten producten. Nu worden de verzendkosten echt gebaseerd op het gewicht en de type zending (pakketje, stukgoed, mini pallet, halve pallet, pallet etc.).
Was er al bang voor. :) Thanks!

Helaas door twijfel de MBX-660 misgegrepen. De twijfel was om te wachten op de MBX-520 of toch voor de eerder beschikbare, maar duurdere MBX-660 te gaan.
Aangezien ik nu een tijdelijk goedkoop verstelbaar bankje heb.

Wat is nu daadwerkelijk het grote verschil tussen die twee? Behalve dat de MBX-660 wat robuster oogt en qua gewicht zwaarder is, maar dezelfde maximale belasting heeft als de MBX-520.

Helaas door twijfel de MBX-660 misgegrepen. De twijfel was om te wachten op de MBX-520 of toch voor de eerder beschikbare, maar duurdere MBX-660 te gaan.

Wat is nu daadwerkelijk het grote verschil tussen die twee? Behalve dat de MBX-660 wat robuster oogt en qua gewicht zwaarder is, maar dezelfde maximale belasting heeft als de MBX-520.
Wat voor mij de doorslag gaf om voor de 660 te gaan was dat deze geen 'balk' over de hele lengte over de vloer heeft lopen, dat geeft me iets meer vrijheid in de beperkte ruimte die ik heb. En dat er op de 660 (als het goed is) ook grepen voor de leg lift option bevestigd kunnen worden.

De 660 daarentegen is wel een stuk zwaarder, wat niet altijd een voordeel is als je 'm veel moet verplaatsen. En de breedste poot is breder dan de 520.

• #13.330

Check onze handige vergelijkingstabel :) En verder natuurlijk nog een heel andere constructie/verstelsysteem (zie de productfoto's).

Zit zelf ook te twijfelen over de MBX-520 en 660, Heb afgelopen weken al een hoop uitgegeven voor spullen en heb komend half jaar een incline bankje en leg-option nog niet nodig (vooralsnog houd ik het na een hiatus bij de standaard DL, SQ, BP, LP, SP en SR), dus heb ik de 660 even laten lopen (die nog wel op voorraad was toen ik keek).

De MBX-520 oogt veel gammeler dan de 660, maar desondanks kan hij 400kg aan, dus zal dat wel meevallen. Ik ben denk ik vooral benieuwd naar gebruikerservaringen.
En dat haal ik niet zo snel uit het vergelijkingstabel ;)

Wat voor mij de doorslag gaf om voor de 660 te gaan was dat deze geen 'balk' over de hele lengte over de vloer heeft lopen, dat geeft me iets meer vrijheid in de beperkte ruimte die ik heb. En dat er op de 660 (als het goed is) ook grepen voor de leg lift option bevestigd kunnen worden.

De 660 daarentegen is wel een stuk zwaarder, wat niet altijd een voordeel is als je 'm veel moet verplaatsen. En de breedste poot is breder dan de 520.

Ja de handgrepen is makkelijks als die te bevestigen zijn. Maar niet essentieel :)
En ik zal toch af en toe versplaatsen voor de afwisseling squats/bench etc. Dus dan past de 520 toch misschien beter bij mij.
Check onze handige vergelijkingstabel :) En verder natuurlijk nog een heel andere constructie/verstelsysteem (zie de productfoto's).

Kijk dat is handig. Dat had ik nog niet eerder gevonden!
Dat bevestigd mijn keuze om te wachten. De verschillen zijn voor mij dusdanig minimaal dat ik het prijsverschil behoorlijk vind en lekker voor de 520 ga!
Zit zelf ook te twijfelen over de MBX-520 en 660, Heb afgelopen weken al een hoop uitgegeven voor spullen en heb komend half jaar een incline bankje en leg-option nog niet nodig (vooralsnog houd ik het na een hiatus bij de standaard DL, SQ, BP, LP, SP en SR), dus heb ik de 660 even laten lopen (die nog wel op voorraad was toen ik keek).

De MBX-520 oogt veel gammeler dan de 660, maar desondanks kan hij 400kg aan, dus zal dat wel meevallen. Ik ben denk ik vooral benieuwd naar gebruikerservaringen.
En dat haal ik niet zo snel uit het vergelijkingstabel ;)
Exact die gedachte had ik ook. Oogt gammeler, maar 400kg is ruim voldoende!

Die leg lift option blijft een geniaal accessoire. Als je hem nog niet hebt kan ik m zeker aanbevelen, een van de weinige accesssoires die niet onder doen voor een volledig apparaat.

Je krijgt er handvaten bij om op het bankje te bevestigen voor de leg extension. Die gebruik ik zelf niet meer omdat je er meer last van hebt en tegen aan stoot. Ook zonder de handvaten werkt het gelukkig allemaal prima.

Toevallig bekend of er binnenkort een levering atx calibrated plates komt? (Normale, niet de chrome)

Wanneer komen de ATX spotter arms 700 eindelijk binnen. Ik zit al een jaar te wachten...

De 660 bench staat ook al op mijn verlang lijstje, wij hebben nu een verstelbare bankje met leg extension, voldoet zeker nog tot dat ik wel een keer op tijd ben :)

2 weken geleden was ik net te laat met de ATX Safety Squatbar, toen gelijk meerdere mails als reminder aan gezet, vorige keer kwam het namelijk in me spam :) nu vandaag kreeg ik wel een bericht, nu wel op tijd erbij.

Volgende week krijg ik ook eindelijk mijn Hex dumbbell set, helaas niet bij Fitness-seller, had ze graag daar gekocht, maar wel een troost dat elke Hex dumbbells eigenlijk gewoon het zelfde is, met een ander naampje :)

Ben benieuwd, thx voor de reminder mails :)

• #13.338
Wanneer komen de ATX spotter arms 700 eindelijk binnen. Ik zit al een jaar te wachten...
Misschien heb je er baat bij om de voorraadmelding op onze website te gebruiken, want de ATX Spotter Arms 700 zijn in juni, november en januari binnengekomen. Als je al een jaar aan het wachten bent heb je dus al drie leveringen gemist. Maar je moet er ook snel bij zijn want dit soort populaire accessoires raken meestal dezelfde dag alweer uitverkocht, dus als je de voorraadmelding niet gebruikt kun je ze zomaar missen.

Bezoek de productpagina dus even om je aan te melden voor een voorraadmelding. Daar zie je ook meteen de verwachte levertijd vermeld staan (namelijk midden mei) ;)

Momenteel al enkele keren getraind met jullie equipment. Het is even wat puzzelen waar ik de gewichten moet hangen met de weighted pins zodat deze niet in de weg hangen en het bankje (mbx-660) is klein beetje gevoelig voor instabiliteit aan de zijkant met bench pressen. Het is breder dan ik gewend ben, nu komen mijn schouderbladen niet naast het bankje.
Maar eenmaal aan gewend super om mee te trainen! Zal alles nog even goed uitproberen en dan review plaatsen :)

• #13.340
Momenteel al enkele keren getraind met jullie equipment. Het is even wat puzzelen waar ik de gewichten moet hangen met de weighted pins zodat deze niet in de weg hangen en het bankje (mbx-660) is klein beetje gevoelig voor instabiliteit aan de zijkant met bench pressen. Het is breder dan ik gewend ben, nu komen mijn schouderbladen niet naast het bankje.
Maar eenmaal aan gewend super om mee te trainen! Zal alles nog even goed uitproberen en dan review plaatsen :)
Grappig hoe persoonlijk dat is voor mensen. De meesten geven namelijk juist de voorkeur aan een bredere bank voor meer stabiliteit met bankdrukken. Sterker nog, IPF specs schrijven een 30 cm brede rugleuning voor en de MBX-660 is bij de schouders 24 cm breed. Het kan dus zelfs nog breder :)

We hebben helaas ook geen bankjes met een smallere rugleuning dan 24 cm, buiten de SLIM uitvoering (die is extra smal met slechts 14 cm):

Terug
Naar boven