Om te beginnen heb ik zelf geen ervaring met het onderhouden van die dingen omdat ik voor de eerste keer men home gym samen stel.inderdaad...hoezo? Als je die dingen gewoon binnen gebruikt, en niet mee door het zand rolt...dan is dat toch niet nodig? Olie kan ik begrijpen na een bepaalde tijd..maar helemaal uit elkaar halen..
Van de research die ik heb gedaan op youtube/forums zeggen sommige dat je het best een 3 in 1 olie kan gebruiken om er door te laten lopen.
Maar een hoop andere zeggen dan weer dat je het best een vet kan gebruiken waarvan wit lithium vaak vernoemt wordt (en daarvoor moet je die sleeves open halen en het oude vet verwijderen).
Wat ik nu ga doen aan de hand van deze uitleg is het gewoon is proberen met wat van die ATX olie. Dat is de simpelste manier + heb ik die toch nodig voor de buitenkant te beschermen.
Nu ben ik enkel nog aan het twijfelen of ik de ATX of ironsports curl bar zou nemen.

Net zoals ons ATX Smith Cable Rack bijna 8 jaar geleden de eerste in zijn soort was. Nu zie je daar inderdaad heel veel kopieën van (waardoor jij in een ander topic ook dacht te weten dat dit een Chinees whitelabel product was).