- Waardering
- 2.701
Je moet ook niet zo lang wachten met bestellenHoppa, de MBX660 weer klap duurder. Roep even als ik mn hypotheek moet verhogen tegen de tijd dat ie er is![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ook niet zo lang wachten met bestellenHoppa, de MBX660 weer klap duurder. Roep even als ik mn hypotheek moet verhogen tegen de tijd dat ie er is![]()

Al 2x nieuw F5 knopje moeten bestellen...die waren er wel

Die ga ik onthouden voor 1 april!Al 2x nieuw F5 knopje moeten bestellen...die waren er wel![]()
Er komen deze week inderdaad meerdere vrachten binnen. Volgens mij is de FBX-630 flat bench wel vandaag binnengekomen.Woehoe er zijn powerracks binnengekomen. Jammer dat hetzelfde mailtje ook niet gelijk kwam voor de flat benches. Die staat namelijk ook op begin januari. Toch andere vracht dan die nog moet komen?
Ik zag het ja. Hoop toch nog net even te wachten op de 610. Scheelt wel geld! Als mijn bestelling van vandaag nou nog niet de deur uit is straks (gezien langere tijden die begrijpelijk zijn) en de 610 komt later deze week nog, kan het dan alsnog in 1 vracht mee en dus 1x bestelkosten ondanks mijn aparte bestelling?Er komen deze week inderdaad meerdere vrachten binnen. Volgens mij is de FBX-630 flat bench wel vandaag binnengekomen.
Ik wilde gezien de populairiteit en geringe voorraad vanmorgen ook niet wachten snap je ;pJa dat kan, plaats de nieuwe bestelling dan als "Afhalen" zodat er geen verzendkosten worden berekend. En vermeld in de "Opmerkingen" dat deze dient te worden samengevoegd met bestelling XXXXX (jouw bestelnummer).Ik zag het ja. Hoop toch nog net even te wachten op de 610. Scheelt wel geld! Als mijn bestelling van vandaag nou nog niet de deur uit is straks (gezien langere tijden die begrijpelijk zijn) en de 610 komt later deze week nog, kan het dan alsnog in 1 vracht mee en dus 1x bestelkosten ondanks mijn aparte bestelling?Ik wilde gezien de populairiteit en geringe voorraad vanmorgen ook niet wachten snap je ;p
)Living on the edgeDank voor je bericht, kreeg een mail van dit topic dus gauw besteld haha. Dure grap maar ik heb geen geduld meer en wil mooie spullekes hebben. Kijk later de reviews wel 😅
Bedankt voor je bestellingDie zijn wel degelijk erg populair. Die zijn namelijk bruikbaar op alle 600, 700 en 800 series racks dus er zijn veel mensen die deze willen hebben.Geduldig aan het wachten op de curved jammer arms. Lijkt me nog een leuke laatste toevoeging voor men garage. Ik vermoed dat deze niet direct uitverkocht zullen zijn @Fitness Seller ? Of zijn deze ook razend populair?
Zeg ik ook telkens tegen m'n vriendin we weten beide dat dat niet zo is.
f**k dat word een moeilijke haha xDDie zijn wel degelijk erg populair. Die zijn namelijk bruikbaar op alle 600, 700 en 800 series racks dus er zijn veel mensen die deze willen hebben.
Momenteel 140+ aanmeldingen en er komen slechts 20 paar binnen eind deze maand.
Jep volledig waar hahaZeg ik ook telkens tegen m'n vriendin we weten beide dat dat niet zo is.
. Probleem is dat ik echt geen plaats meer heb
maar zulke dingen kunnen er wel nog bij haha.Wat bedoel je precies?Free weights is the key maar wel een leuke afwisseling @Fitness Seller

Ik had niet door dat je het over de Jammer Arms hadMijn voorkeur gaat uit naar free weights, waarvoor heb je anders een power rack, das mijn gedachte!
(ook veel handeling, met ombouwen, dat gaat snel vervelen)
Die zijn inderdaad een hele nuttige toevoeging bovenop de compound lifts.
Mijn voorkeur gaat uit naar free weights, waarvoor heb je anders een power rack, das mijn gedachte!
(ook veel handeling, met ombouwen, dat gaat snel vervelen)