XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Er zal deze maand een zeer beperkt aantal binnenkomen (slechts 5 stuks). Waarschijnlijk tegen het einde van de maand. Daarna komen er om de 4 weken nog een aantal grotere leveringen binnen.
Neem aan dat dit niet meer klopt? Omdat er al een tijd staat dat ze pas eind januari beschikbaar zijn?

Ik dacht dat de prijswijzigingen al waren doorberekend voor de CPS-600? Viel mij zojuist op dat deze nogmaals met 100 euro is verhoogd terwijl de zelfde levering nog steeds onderweg is..?
De verscheping kosten worden niet hoger terwijl een container al onderweg is lijkt me..

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.984
Ik dacht dat de prijswijzigingen al waren doorberekend voor de CPS-600? Viel mij zojuist op dat deze nogmaals met 100 euro is verhoogd terwijl de zelfde levering nog steeds onderweg is..?
Dat dacht ik ook maar we hebben weer een prijsverhoging doorgekregen. Dit is de actuele prijs voor de levering van eind januari. De vorige prijzen waren voor de levering die we in november/december zouden binnenkrijgen maar die apparaten zijn uiteindelijk ergens anders terechtgekomen (in Duitsland), het is nogal chaotisch allemaal.

Lekker dan... M.a.w. omdat die verwachte levering in Duitsland is terecht gekomen moeten we hier in Nederland 100 extra dokken voor de volgende levering 😡

• #13.986
Lekker dan... M.a.w. omdat die verwachte levering in Duitsland is terecht gekomen moeten we hier in Nederland 100 extra dokken voor de volgende levering 😡
Daar komt het kort door de bocht wel op neer ja :o wij krijgen nu een latere (en duurdere) levering.

Laat het een troost zijn dat er sowieso maar 10 exemplaren binnenkomen, dus van de (op dit moment) 250 aanmeldingen zullen zo'n 240 mensen sowieso pas uit een latere levering een exemplaar kunnen bemachtigen :rolleyes:

Nou vooruit, heb een poging gedaan.
Al schat ik m'n kansen beter in bij de loterij haha 😬

Daar komt het kort door de bocht wel op neer ja :o wij krijgen nu een latere (en duurdere) levering.

Laat het een troost zijn dat er sowieso maar 10 exemplaren binnenkomen, dus van de (op dit moment) 250 aanmeldingen zullen zo'n 240 mensen sowieso pas uit een latere levering een exemplaar kunnen bemachtigen :rolleyes:
Kunnen jullie een exacte datum geven van de levering, of gaat dat niet? Ik neem aan dat de fabrikant wel een datum heeft gegeven van de shipment naar jullie?

Worden die JHooks 600 en Dipbars 600 alleen gemaakt van omgesmolten scrap metaal? Man, die dingen zijn al tijden niet op voorraad en ook geen voorraadindicatie. :(

• #13.993
Kunnen jullie een exacte datum geven van de levering, of gaat dat niet? Ik neem aan dat de fabrikant wel een datum heeft gegeven van de shipment naar jullie?
Nee dat gaat helaas nog niet. Er is wel een verwachte aankomstdatum in Rotterdam bekend maar de exacte losdatum hier in ons magazijn is nog niet bekend. Dat kan binnen een paar dagen na de aankomst in de haven gebeuren maar soms kan het ook enkele weken duren.

Worden die JHooks 600 en Dipbars 600 alleen gemaakt van omgesmolten scrap metaal? Man, die dingen zijn al tijden niet op voorraad en ook geen voorraadindicatie. :(
De 600 serie is momenteel de meest populaire serie en accessoires zoals de J-hooks en Dip Bars worden voor vrijwel alle racks gebruikt. De vraag hiernaar is extreem groot. De fabriek produceert zoveel als mogelijk maar net als bij andere producten is de vraag helaas nog altijd te groot om bij te benen qua productie.

Deze week dumbells ontvangen en de mini timer. Zeer tevreden met beiden producten. Ga ik van genieten komende weken. Lagere gewichten later nog keer bestellen mochten die weer op voorraad zijn. Bedankt
20211228_151107.jpg

Bijlagen

• 20211228_142242.jpg
    20211228_142242.jpg
    191,3 KB · Weergaven: 102
Is er al een idee wanneer de 35 en de 50 kg dumbels die hierboven te zien zijn, weer beschikbaar zijn?

Heel veel komt begin januari zie ik :) Super noice!! Hopelijk schuift het niet weer op. Komen dan ook de gietijzeren gewicht schijven?

Horen die gietijzeren schijven bij jullie niet gewoon standaard tot aan het plafond op voorraad te liggen?:grinny:

• #13.999
Heel veel komt begin januari zie ik :) Super noice!! Hopelijk schuift het niet weer op. Komen dan ook de gietijzeren gewicht schijven?

Horen die gietijzeren schijven bij jullie niet gewoon standaard tot aan het plafond op voorraad te liggen?:grinny:
Nee in de volgende leveringen zitten helaas geen plates. We hadden de afgelopen maanden weer een heel mooie voorraad aan plates (vooral bumpers plates) opgebouwd maar sinds de lockdown is veel weer uitverkocht.

Hoppa, de MBX660 weer klap duurder. Roep even als ik mn hypotheek moet verhogen tegen de tijd dat ie er is :D:p

Terug
Naar boven