MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ja, zolang je de bestelling of betalingstransactie niet zelf annuleert zal deze enkele dagen gereserveerd blijven (bankoverschrijving volgens mij 7 dagen, maar een iDEAL transactie slechts een paar uur)
Super, dan maak ik hem over zodra ik thuis ben. Eindelijk een normale bench :) !
 
Eindelijk na paar jaar en 3x misgegrepen te hebben de Multi-Bench MBX-660 weten te bestellen! Super blij!

Is er een indicatie wanneer de Tricep Dip, Bicep Curl & Leg Lift options voor deze bench weer op voorraad komen?
 
Eindelijk na paar jaar en 3x misgegrepen te hebben de Multi-Bench MBX-660 weten te bestellen! Super blij!

Is er een indicatie wanneer de Tricep Dip, Bicep Curl & Leg Lift options voor deze bench weer op voorraad komen?
Zodra er een levertijd bekend is dan vermelden wij dat op de productpagina :)

Ik verwacht dat de Leg Lift Option binnenkort verscheept wordt, dan zou deze in juli aankomen. We zetten het op de productpagina zodra het bekend is.
 
Laatst bewerkt:
De mbx 650 en 660 zijn allebei op voorraad. Ik wil voor de 660 gaan maar de rugleuning lijkt iets minder stabiel dan de 650. Of zijn ze allebei even stabiel?
 
De mbx 650 en 660 zijn allebei op voorraad. Ik wil voor de 660 gaan maar de rugleuning lijkt iets minder stabiel dan de 650. Of zijn ze allebei even stabiel?
De MBX-660 is super stabiel hoor ;) Plus deze rugleuning is veel gemakkelijker te verstellen. Ik zou de MBX-650 met name overwegen als je een ondiep rack hebt (daar is dat bankje namelijk speciaal voor ontwikkeld). Raadpleeg anders ook eens de vele reviews op onze website.

Puur uit interesse, waarom lijkt de rugleuning voor jou minder stabiel? Dat is namelijk wel goed om te weten voor ons, als klanten zouden denken dat iets niet stabiel oogt.
 
De MBX-660 is super stabiel hoor ;) Plus deze rugleuning is veel gemakkelijker te verstellen. Ik zou de MBX-650 met name overwegen als je een ondiep rack hebt (daar is dat bankje namelijk speciaal voor ontwikkeld). Raadpleeg anders ook eens de vele reviews op onze website.

Puur uit interesse, waarom lijkt de rugleuning voor jou minder stabiel? Dat is namelijk wel goed om te weten voor ons, als klanten zouden denken dat iets niet stabiel oogt.

Ik vind de 660 wat minder stabiel lijken omdat gebruik wordt gemaakt van een 'laddersysteem' om de rugleuning in vast te klemmen. De bankjes die ik tot nu toe heb gehad die een dergelijke laddersysteem hadden heb ik de ervaring mee dat het toch wat wiebelig kan zijn. Alhoewel de 660 een veel bredere balk heeft.
 
Ik vind de 660 wat minder stabiel lijken omdat gebruik wordt gemaakt van een 'laddersysteem' om de rugleuning in vast te klemmen. De bankjes die ik tot nu toe heb gehad die een dergelijke laddersysteem hadden heb ik de ervaring mee dat het toch wat wiebelig kan zijn. Alhoewel de 660 een veel bredere balk heeft.
Duidelijk, bedankt voor de toelichting :) De rugleuning zit gewoon stabiel vast en zeker als er druk op komt (tijdens gebruik) zal die niet zomaar bewegen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
 
Duidelijk, bedankt voor de toelichting :) De rugleuning zit gewoon stabiel vast en zeker als er druk op komt (tijdens gebruik) zal die niet zomaar bewegen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Bedankt! Ik ga toch voor de mbx 650 omdat hij ook wat mooier/stoerder oogt haha :)
 
Eindelijk na paar jaar en 3x misgegrepen te hebben de Multi-Bench MBX-660 weten te bestellen! Super blij!

Is er een indicatie wanneer de Tricep Dip, Bicep Curl & Leg Lift options voor deze bench weer op voorraad komen?

Pff ik dacht dat hij pas eind mei zou komen... Weer misgegrepen na 1,5 jaar, de gyms zijn toch al lang open...:(
 
Pff ik dacht dat hij pas eind mei zou komen... Weer misgegrepen na 1,5 jaar, de gyms zijn toch al lang open...:(
De mbx660 is nu weer op voorraad dus sla snel je slag Detective en refresh de pagina de komende uren want vaak zie je dat ze weer beschikbaar komen , omdat sommige hun bestelling niet afronden! Succes :)
 
Pff ik dacht dat hij pas eind mei zou komen... Weer misgegrepen na 1,5 jaar, de gyms zijn toch al lang open...:(
En dat is ook wel te merken moet ik zeggen, de totale voorraad zie ik steeds groter worden...
Alleen jammer dat net de 2 kleine items die ik nog wil maar niet komen hehe 🤣
 
Pff ik dacht dat hij pas eind mei zou komen... Weer misgegrepen na 1,5 jaar, de gyms zijn toch al lang open...:(
Dit is ons meest populaire bankje. Er zijn kennelijk nog genoeg mensen die hier op azen.

De mbx660 is nu weer op voorraad dus sla snel je slag Detective en refresh de pagina de komende uren want vaak zie je dat ze weer beschikbaar komen , omdat sommige hun bestelling niet afronden! Succes :)
Dit had ik inderdaad zelf niet beter kunnen uitleggen. Soms komen er nog exemplaren terug online van mensen die hun transactie niet afronden bijvoorbeeld. Na een tijdje vervalt de transactie en wordt de bestelling geannuleerd, waarna de producten terug in de voorraad komen.

Op dit moment is er ook nog één exemplaar beschikbaar zie ik.

Edit 20.30 uur: nu niet meer :(
 
Laatst bewerkt:
Wordt de ATX voorraad voor schijven vaak aangevuld? https://www.fitness-seller.nl/atx-gietijzeren-2-grip-halterschijven-30-mm/
Verwachten jullie trouwens nog een prijsdaling in prijs per kilo of is dit het nieuwe normaal? :p
Voor vrijwel alle producten geldt nog steeds minstens 4-6 maanden levertijd tussen twee leveringen (enkele uitzonderingen daargelaten).

Op korte termijn voorzie ik nog geen grote prijsdalingen. Maar de prijzen in de fabrieken zijn wel redelijk stabiel nu, dat is al erg fijn. Sommige producten zullen wellicht nog wat in prijs stijgen maar de meesten niet meer. Het probleem is vooral dat de logistieke kosten nog steeds erg hoog zijn (en de levertijden erg lang). De recente strenge lockdown in Shanghai heeft die situatie helaas geen goed gedaan.
 
Voor vrijwel alle producten geldt nog steeds minstens 4-6 maanden levertijd tussen twee leveringen (enkele uitzonderingen daargelaten).

Op korte termijn voorzie ik nog geen grote prijsdalingen. Maar de prijzen in de fabrieken zijn wel redelijk stabiel nu, dat is al erg fijn. Sommige producten zullen wellicht nog wat in prijs stijgen maar de meesten niet meer. Het probleem is vooral dat de logistieke kosten nog steeds erg hoog zijn (en de levertijden erg lang). De recente strenge lockdown in Shanghai heeft die situatie helaas geen goed gedaan.
Dan is de hamvraag, wanneer was de vorige levering? Het liefst bestel ik alles in 1 keer gezien de verzendkosten
 
Dan is de hamvraag, wanneer was de vorige levering? Het liefst bestel ik alles in 1 keer gezien de verzendkosten
Minstens 4-6 maanden dus dan weet je nog niets, want sommige fabrieken doen er ook nog 9-12 maanden over. De gewichten waar jij naar refereert zullen nog zeker enkele maanden duren, ik kan het helaas niet voorspellen er is nog geen indicatie.
 
Heb de ATX 700 serie powerrack besteld uiteindelijk icm met de compact monolift en nog wat ander spul. Ziet er net allemaal veel netter uit dan de Barbarian cage uit 2012-13 al is die wel iets robuuster maarja de ATX powerrack is ook gewoon super stevig. De 800 serie was me iets te prijzig en past helaas niet in de kelder (220cm hoog maar :p).

De flipdown spotters zijn wel erg super handig in gebruik vergeleken met die pin-pipe safeties daar moest ik altijd gehoorbescherming bij op doen :).

Nu nog effe wachten totdat wat halterstangen/schijven op voorraad komen.
 
Back
Naar boven