AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.761
Hebben jullie van die 50mm rubbers te koop? Zou deze willen gebruiken op de adapters en mijn andere specialty bars.
Die vind je bij de reserveonderdelen, hier:

Ik zie wel dat de 50 mm variant momenteel uitverkocht is. Die komt hopelijk in juni weer binnen.

Voor vragen over levertijden, even mailen naar onze klantenservice die hebben een beter overzicht.

Voor vragen over levertijden, even mailen naar onze klantenservice die hebben een beter overzicht.

Montage lukt normaal gesproken wel op een paar uurtjes tijd. Het ligt er maar net aan hoe handig/vlot je bent...

De verschillen weet ik eerlijk gezegd al niet meer uit mijn hoofd, het is al meer dan twee jaar geleden dat we deze hebben vervangen. Het was vooral een versie update, geen compleet ander toestel. Behalve algemene verbeteringen aan het rolsysteem en andere kleine details, was het grootste verschil volgens mij de opklapbare voetplaat voor de kuitentraining.

Force USA heeft een hack squat optie aan hun compact leg press toegevoegd. Ziet er wel aardig uit, wellicht een leuke optie voor jullie compact leg press?

UbjNx37.jpg

pzWyytj.jpg

• #14.763
Force USA heeft een hack squat optie aan hun compact leg press toegevoegd. Ziet er wel aardig uit, wellicht een leuke optie voor jullie compact leg press?
Zeker geen slecht idee, bedankt voor de suggestie. Ik neem het mee in onze volgende meeting :)

Ik kan niet garanderen dat we ook zoiets zullen toevoegen, dat zal een cost-benefit afweging worden. En als dan zal het sowieso nog minstens enkele maandag duren voordat dit daadwerkelijk op de markt is (of misschien zelfs pas in een volgende versie van dit toestel).

Zeker geen slecht idee, bedankt voor de suggestie. Ik neem het mee in onze volgende meeting :)

Ik kan niet garanderen dat we ook zoiets zullen toevoegen, dat zal een cost-benefit afweging worden. En als dan zal het sowieso nog minstens enkele maandag duren voordat dit daadwerkelijk op de markt is (of misschien zelfs pas in een volgende versie van dit toestel).

Ja begrijp ik, maar aangezien jullie een innovatief merk bedrijven verwacht ik zelfs een betere optie :D

Ik heb afgelopen zaterdag een barbell besteld. Kun je een indicatie geven van de gemiddelde verzendtijd? Er staat namelijk niks over in de mail.

• #14.767
Ik heb afgelopen zaterdag een barbell besteld. Kun je een indicatie geven van de gemiddelde verzendtijd? Er staat namelijk niks over in de mail.
Ik neem aan dat je de verwerkingstijd bedoelt. Die informatie vind je uiteraard allemaal op onze website, doorgaans is dit 1-3 werkdagen. Daarnaast vermelden wij op onze website ook de actuele vertragingen waar je rekening mee dient te houden (zie de waarschuwing bovenaan elke pagina van onze website).

Na verzending is de levertijd binnen Nederland één werkdag en naar België 1-2 werkdagen, die informatie vind je ook terug in de verzendbevestiging e-mail die je dan van ons ontvangt. Hou daarbij wel rekening met de eerder genoemde vertragingen bij de transporteur op dit moment.

Edit: overigens zijn alle bestelde barbells van afgelopen zaterdag al verzonden voor zover ik kan zien. Check anders je SPAM folder even als je daar nog geen bericht van hebt gehad.

Laatst bewerkt:
Daarover gesproken, ik zeg dat Eleiko een nieuwe soort bekleding heeft. [@ 6:18]

Ze zegt het jammer genoeg niet letterlijk, maar het lijkt scheurvrij materiaal. (?)

'k Zou ook een moord plegen voor een ATX versie van de Body Solid GFID71. Mijn gigantische waterhoofd heeft namelijk de ondersteuning van een lange leuning nodig. Verder geen druk, maar de zogeheten Leg Hold Down (voor decline) en Leg Developer attachment zijn mijns inziens een must.

1 (2).jpg

Laatst bewerkt:
  • #14.769
Daarover gesproken, ik zeg dat Eleiko een nieuwe soort bekleding heeft. [@ 6:18]

Ze zegt het jammer genoeg niet letterlijk, maar ze lijkt scheurvrij. (?)
Dat is polyurethaan bekleding, dat heeft ons nieuwe Combo Rack ook al. Dit zal in de toekomst ook als optie beschikbaar zijn voor onze nieuwe verstelbare bankjes.

'k Zou ook een moord plegen voor een ATX versie van de Body Solid GFID71. Mijn gigantische waterhoofd heeft namelijk ondersteuning nodig. Verder geen druk, maar de zogeheten Leg Hold Down (voor decline) en Leg Developer attachment zijn mijns inziens een must.
Onze nieuwe modellen bankjes zullen ook een optie hebben om de voeten te klemmen voor decline.

@Fitness Seller zou dit geen leuk idee zijn voor een nieuw product? Beetje zoals de LTO-800, maar dat je in hoogte kan verstellen en voor alle rack series. Bonus zou zijn als je het kan aansluiten op de ATX Lat Pulley Option LTO opties ipv een loading pin te gebruiken.

• #14.771
@Fitness Seller zou dit geen leuk idee zijn voor een nieuw product? Beetje zoals de LTO-800, maar dat je in hoogte kan verstellen en voor alle rack series. Bonus zou zijn als je het kan aansluiten op de ATX Lat Pulley Option LTO opties ipv een loading pin te gebruiken.
Nee wij werken enkel met volledig geïntegreerde pulleys. Er zullen in de toekomst nog andere kabel integraties komen. Als je interesse hebt in dat systeem van jouw video (dat kastje is best een inventief ontwerp) dan zou ik contact opnemen met dat bedrijf :thumbup:

Nee wij werken enkel met volledig geïntegreerde pulleys. Er zullen in de toekomst nog andere kabel integraties komen. Als je interesse hebt in dat systeem van jouw video (dat kastje is best een inventief ontwerp) dan zou ik contact opnemen met dat bedrijf :thumbup:
Can you reveal if it is something like the Rep Ares or Rep Athena for the ATX 800 Series? Rep is entering Europe later this year and I have to confess I have been eyeing those options. On the other hand it would be nice not having to drop 6k when I already have so much 800 series stuff 🙈

I know there are similar options in the ATX lineup, but with the 800 Series I can completely customize my rack to my needs. 4 post, 6 post, rig, half rack, wall rack, integrated storage and so on. Adding the possibility of an integrated functional trainer which still has useable uprights would be great.

Cheers!

• #14.773
Can you reveal if it is something like the Rep Ares or Rep Athena for the ATX 800 Series? Rep is entering Europe later this year and I have to confess I have been eyeing those options. On the other hand it would be nice not having to drop 6k when I already have so much 800 series stuff 🙈

I know there are similar options in the ATX lineup, but with the 800 Series I can completely customize my rack to my needs. 4 post, 6 post, rig, half rack, wall rack, integrated storage and so on. Adding the possibility of an integrated functional trainer which still has useable uprights would be great.

Cheers!
Nee dat is niet gepland voor de 800 serie

Dag fitness seller, nog nieuws over de opening van de showroom ? mvg

Heeft de meeting al plaatsgevonden? :D

• #14.776
Dag fitness seller, nog nieuws over de opening van de showroom ? mvg
De nieuwe showroom heeft helaas vertraging opgelopen. We hebben namelijk besloten een deel van ons magazijn uit te breiden, dus daar wordt nu gewerkt waardoor de nieuwe showroom nu nog even dienst doet als tijdelijke magazijnruimte. Zodra het nieuwe deel van het magazijn geopend is kan de nieuwe showroom worden leeggemaakt en kunnen wij deze eindelijk inrichten (verder is deze ruimte al zo goed als klaar). Ik hoop dat de nieuwe showroom eind juni of in de loop van juli open kan :)

Heeft de meeting al plaatsgevonden? :D
Ja we hebben dit besproken maar volgens de ingenieur zou dat niet echt een hele nuttige toevoeging zijn, aangezien de compact leg press sowieso al een vrij geïsoleerde beweging biedt die vergelijkbaar is met een hack squat (echter zittend, zodat er geen druk op de rug/wervelkolom is). Ik denk dus niet dat wij ooit zo'n add-on zullen maken.

Al meer bekend over die cable belt squat? 🙂
Of over trolley jammer arms?

• #14.778
Al meer bekend over die cable belt squat? 🙂
Of over trolley jammer arms?
Zodra deze (bijna) leverbaar is zal die online verschijnen. De plannen zijn pas een paar weken geleden naar de fabriek gegaan en we maken eerst nog een prototype. Dus de daadwerkelijke verkoopmodellen kan nog een paar maanden of een half jaar duren.

Trolley jammer arms staat momenteel nog niet op de planning, wellicht volgend jaar. Er is sowieso een grote aankondigingen gepland eind dit jaar ;)

Laatst bewerkt:
Zodra deze (bijna) leverbaar is zal die online verschijnen. De plannen zijn pas een paar weken geleden naar de fabriek gegaan en we maken eerst nog een prototype. Dus de daadwerkelijke verkoopmodellen kan nog een paar maanden of een half jaar duren.
Dat valt best mee. Heb wel eens langer gewacht op atx spullen haha.
Ook een indicatie van de prijs? Dan weet ik alvast wat ik opzij moet houden 😋

Trolley jammer arms staat momenteel nog niet op de planning, wellicht volgend jaar. Er is sowieso een grote aankondigingen gepland eind dit jaar ;)

Een grote aankondiging? Ben niet nieuwsgierig maar wel heel benieuwd! 🤪

• #14.780
We gaan op dit moment nog geen prijsinformatie bekendmaken, pas wanneer het product (bijna) beschikbaar is.

Terug
Naar boven