- Waardering
- 2.701
Nee, zoiets gaan we niet bijhouden. De halterstangen zijn bovendien al voorverpakt. Ik zal wel aan de magazijnmedewerkers doorgeven erop te letten..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, zoiets gaan we niet bijhouden. De halterstangen zijn bovendien al voorverpakt. Ik zal wel aan de magazijnmedewerkers doorgeven erop te letten..
Draaiende sleeves zijn juist ideaal voor olympisch gewichtheffen. Als je moeilijke draaiende sleeves hebt verneuk je je polsen binnen de kortste keren.zijn die bedoeld voor 1-arm deadlifts of snatches? ik wil ook graag een grip in het midden. met de squat heb je daar toch geen last van als je een goeie arch hebt.
ook, had ik het goed begrepen dat er binnenkort een nieuwe olympische barbell komt voor de bumper plates? Die 700 kg belastbare bar hoor ik niet zulke goeie berichten over. de scheifen schijnen teveel te draaien en de dikte 31 is te dik. ik heb ook maar kleine handjes, dus dat is niks voor mij.
edit : die 700 kg barbell heeft wel een grip in het midden 515.
Vraag me af waar je dat dan hebt gehoord, de soepel draaiende sleeves zijn juist een groot pluspunt van de halterstang!Die 700 kg belastbare bar hoor ik niet zulke goeie berichten over. de scheifen schijnen teveel te draaien en de dikte 31 is te dik. ik heb ook maar kleine handjes, dus dat is niks voor mij.

zijn die bedoeld voor 1-arm deadlifts of snatches? ik wil ook graag een grip in het midden. met de squat heb je daar toch geen last van als je een goeie arch hebt.
ook, had ik het goed begrepen dat er binnenkort een nieuwe olympische barbell komt voor de bumper plates? Die 700 kg belastbare bar hoor ik niet zulke goeie berichten over. de scheifen schijnen teveel te draaien en de dikte 31 is te dik. ik heb ook maar kleine handjes, dus dat is niks voor mij.
edit : die 700 kg barbell heeft wel een grip in het midden 515.
Dat is geen probleem, bestellingen worden op zondag niet verwerkt en momenteel duurt het verwerken sowieso nog altijd langer. Stuur even een e-mail naar de klantenservice!Beste Fitness-Seller,
Ik heb een domme fout gemaakt in m'n order, ik heb 30mm korte halterstangen besteld, ik wilde eigenlijk die van 50mm maar ik kon ze niet vinden. Zit ik zojuist te kijken kom ik ze prompt tegen ( gewoon onder de 50mm sectie...doh )! Is er een mogelijkheid om m'n order nog te veranderen? Ik heb gister pas besteld, dus de order zal nog niet verzonden zijn, maar heb al wel betaald...
Hoop dat je me hiermee kunt helpen.
Er zullen overigens nog mooiere en betere foto's voor dit toestel volgen 
De hex dumbbells zijn niet los verkrijgbaar, enkel in de aangegeven sets.Een vraagje over de hex dumbbells, zijn deze ook apart bestelbaar? Dit bedoel ik dan vooral voor als ik bv een set bestel van 5-30kg en dan binnen een half jaar ofzo enkele bij wil hebben. van 32-40ofzo.
2de vraag, de gewone CHD dumbbells, hoe is de kwaliteit hier van? Vooral de rubberen dan, niet dat het rubber en direct af ligt?