SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het grote aantal variaties in grip zal voor velen juist wel interessant zijn denk ik zo! Qua robuustheid zit deze chin-up bar echt prima in elkaar, er zal vrijwel geen sprake zijn van vibraties!Ik zie de meerwaarde van de multi chin up bar eigenlijk niet. De oude zagen er ook veel robuuster uit. Ik denk dat het vooral vervelend is in circuit trainingen. Bijvoorbeeld als je achter elkaar pull ups wilt uitvoeren met verschillende grip variaties en dan de hendels moet verstellen. Ook lijkt het minder handig voor als je er twee of drie rubbere banden aan wilt knopen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Gelukkig worden de oude modellen nog verkocht. De oog voor de bokszak is wel erg slim bedacht!
Tegenover een power rack en freeweights heeft een smith machine inderdaad niet veel toegevoegde waarde, die discussie is hier op het forum vast al vele malen gevoerdVeel ervaren krachtsporters zullen weten dat Smith Machines weinig toegevoegde waarde hebben. Maar er zal vast wel animo voor zijn bij de minder geïnformeerde sporters.
Maar er zullen zoals je zelf aangeeft altijd mensen zijn die het gevoel van veiligheid en stabiliteit van een smith machine juist prefereren.Er wordt altijd doorgewerkt aan de ontwerpen van de Barbarian Line toestellen, op de nieuwe smith machine wordt gebruik gemaakt van nieuwe katrollen, meedraaiende katrollen zullen ook vast nog verschijnen in andere toestellen! De toestellen moeten echter niet verliezen aan stabiliteit en belastbaarheid en goed blijven functioneren terwijl ze wel betaalbaar blijven voor gebruik in homegym!In een vorige post gaf je aan dat de Barbarian Wall Pulley geen katrollen heeft die meedraaien. Maar zou je er wel verschillende kabel oefeningen op kunnen doen zoals een single arm chest press, face pull of pull through? Is het misschien geen goed idee om een wall pulley te ontwerpen met dit apperaat als model:
Mooi zo, veel plezier gewenst met trainen!Supersnelle levering zeg Fitness-Seller! Zondag besteld, vandaag waren ze aan de deur geweest! Thanks again!
Dat kan ik op voorhand niet aangeven, ik zou uitgaan van minimaal één week verwerkingstijd (vanaf het moment dat de betaling ontvangen is).Merci voor de snelle reactie ivm de dumbbells.
Wat is de levertijd ongeveer moest ik bv dit weekend een volledige set CHD db's bestellen?
Het is naar Belgie.
heb net een bestelling gedaan:
200kg aan plates
4 chromen sluitingen
8pakjes magnesium grip chalk
ik heb bij de opmerkingen dit gezet:
voor de schijven: 4*20kg 6*10kg 8*5kg 8*2.5kg bij voorbaat dank!
wordt dit ook gedaan?
Zoiets verkopen wij helaas niet, geen idee waar je dat zou kunnen krijgen.verkopen jullie ook posters van bodybuilders? of misschien weten jullie een adres ?
Jazeker, als je de halterschijven als 50 kg of 100 kg voordeelsets hebt gekocht kun je de gewenste samenstelling gewoon aangevenheb net een bestelling gedaan:
200kg aan plates
4 chromen sluitingen
8pakjes magnesium grip chalk
ik heb bij de opmerkingen dit gezet:
voor de schijven: 4*20kg 6*10kg 8*5kg 8*2.5kg bij voorbaat dank!
wordt dit ook gedaan?

heb 2*100kg voordeelset gekocht, komt in orde dus bedankt!Zoiets verkopen wij helaas niet, geen idee waar je dat zou kunnen krijgen.
Jazeker, als je de halterschijven als 50 kg of 100 kg voordeelsets hebt gekocht kun je de gewenste samenstelling gewoon aangeven![]()
Gladde bar, op schroefdraad is dat niet aan te raden!Even een vraagje over de 30mm veersluitingen. Werken deze alleen op een gladde baar of ook op een met schroefdraad?
Gladde bar, op schroefdraad is dat niet aan te raden!
Wij raden enkel schroefsluitingen aan.Ok, bedankt. Jammer, want dat leek me wel handig.
En de clip of ringsluitingen dan?
Beter op welke manier? Het verschil zit gewoon in het type sluiting en de lengte van de stang.Welke korte halterstangen zijn beter, die met schroef of de gladde?
Op een gladde stand kunnen de sluitingen gaan schuiven, op schroefdraad kunnen ze lostrillen.Ik bedoel eigenlijk, welke is het fijnst en makkelijkst in gebruik? Snelheid bij wisslen bv. En zijn beide sluitingen even stabiel, in verband met losschuiven op de gladde stang bv? Is de duurzaamheid gelijkwaardig?
Als je oefeningen doet waarbij de stang loodrecht op het grondoppervlak gericht is, zeker als de bewegingsrichting van de oefening ook nog eens zo staat, is een veersluiting af te raden, schroefdraad veel veiliger. Veersluiting wisselt makkelijker, maar aan schroefdraad wen je snel (zolang het maar een dumbbell bar is...Ik bedoel eigenlijk, welke is het fijnst en makkelijkst in gebruik? Snelheid bij wisslen bv. En zijn beide sluitingen even stabiel, in verband met losschuiven op de gladde stang bv? Is de duurzaamheid gelijkwaardig?
).Als je oefeningen doet waarbij de stang loodrecht op het grondoppervlak gericht is, zeker als de bewegingsrichting van de oefening ook nog eens zo staat, is een veersluiting af te raden, schroefdraad veel veiliger. Veersluiting wisselt makkelijker, maar aan schroefdraad wen je snel (zolang het maar een dumbbell bar is...).