XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.121
Ik heb zelf thuis de ATX LAT MACHINE LPL-⁠700 staan.

Nu heeft deze 2 katrollen, ga ik verschil merken wanneer ik de gewone katrol door een aluminium katrol vervang?

Zijn er nog plannen om de grote extra brede katrol ook in aluminium te voorzien?
Ja je zult zeker wat verschil merken als je alle normale katrollen van dit toestel (6 stuks van 90 mm) vervangt voor aluminium katrollen.

Er zijn geen plannen voor een aluminium variant van de brede 120 mm katrol. Deze brede katrol is sowieso al stabieler/steviger dan de normale kunststof katrollen want deze is voorzien van twee lagers en een versterkte behuizing. Dus de netto winst die een aluminium variant zou opleveren is voor deze brede katrol minder dan voor de normale katrollen. Ook zou zo'n grote/brede katrol erg duur worden (de normale aluminium katrollen zijn al erg prijzig).

Je zou deze brede katrol indien gewenst wel kunnen vervangen voor de 115 mm aluminium katrol. Hou er dan echter rekening mee dat je (1) naast de smallere aluminium katrol afstandhouders moet plaatsen om deze goed in het midden te centreren en (2) je de kabel dan niet meer zo ver schuin kunt trekken voor bepaalde oefeningen, zoals met de brede 120 mm katrol wel mogelijk is.

• #15.122
NIEUW

Voor de powerlifters onder ons. De eerste IPF Approved Fortex producten zijn nu verkrijgbaar, namelijk de Knee Sleeves in twee uitvoeringen (Regular en Extra Stiff).

Regular:

Extra Stiff:

Even een vraag over cardio equipment.
Tijdje geleden is ATX met een AirBike gekomen, gaat ATX ook nog eens met een roeier komen?
Gezien er nu geen enkele roeier wordt aangeboden op de website?

• #15.124
Even een vraag over cardio equipment.
Tijdje geleden is ATX met een AirBike gekomen, gaat ATX ook nog eens met een roeier komen?
Gezien er nu geen enkele roeier wordt aangeboden op de website?
We zijn bezig met een roeier. Het prototype heeft nog wat wijzigingen nodig. Maar een goede roeier maken voor een goede prijs is lastig, die markt wordt bijna volledig beheerst door één merk :)

We gaan zien wat we kunnen doen :cool:

Wanneer is de atx hacksquat/leg press combo terug in stock?

Aargh net te laat met het bestellen van de verbindingsbeugel voor mijn squat stands....enig idee wanneer deze weer komen? Ik zat er al tijden op te wachten, mis ik de voorraad email.

• #15.127
Wanneer is de atx hacksquat/leg press combo terug in stock?
Op dit moment nog niet bekend, Dat gaat waarschijnlijk nog wel 2-3 maanden duren.

Aargh net te laat met het bestellen van de verbindingsbeugel voor mijn squat stands....enig idee wanneer deze weer komen? Ik zat er al tijden op te wachten, mis ik de voorraad email.
Er waren er zo te zien maar 3 stuks binnengekomen bij deze levering. Volgende levering hopelijk nog deze maand of in de loop van april, met grotere aantallen.

Wanneer komt die backpad verlenging tbv de multibenches bij jullie binnen?

En hele andere vraag, wat was de laatste verkoopprijs van de atx-ghd-720?
Zag een nette 2ehands, maar die vraagt volgens mij zo'n beetje de toenmalige nieuwprijs.. vandaar ff de vraag 😅

• #15.129
Wanneer komt die backpad verlenging tbv de multibenches bij jullie binnen?

En hele andere vraag, wat was de laatste verkoopprijs van de atx-ghd-720?
Zag een nette 2ehands, maar die vraagt volgens mij zo'n beetje de toenmalige nieuwprijs.. vandaar ff de vraag 😅
Daar is nog geen levertijd van bekend, hopelijk binnen 4 weken.

De GHD-720 kostte € 469,- in juli 2020.

• Like
Waarderingen: RiPo
Dan is €500 absoluut te veel haha. Thx

Had wel ongeveer 500 verwacht qua toenmalige nieuwprijs. Dus 500 voor een gebruikte vond ik sowieso al te veel :)

@Fitness Seller enig idee wanneer de mbx-660 weer verwacht kan worden?

• #15.134
@Fitness Seller

Heb je een indicatie wanneer de sissy squat modellen weer op voorraad zijn?

Kan iemand mij vertellen hoe zwaar de 'Plate loaded gewichtslede' van de lat pully bij powerracks van zichzelf is?
Ik zou het nog wegen maar voor ik het wist had ik het ding in elkaar gemonteerd.
Ik heb dit van te voren best wel onderschat want single arm oefeningen zijn alleen met die gewichtslede al nauwelijks te doen.
Als ik had geweten dat ie zo zwaar zou zijn dan had ik misschien toch voor de gewichtstack moeten gaan.. maargoed.

• #15.138
Kan iemand mij vertellen hoe zwaar de 'Plate loaded gewichtslede' van de lat pully bij powerracks van zichzelf is?
Ik zou het nog wegen maar voor ik het wist had ik het ding in elkaar gemonteerd.
Ik heb dit van te voren best wel onderschat want single arm oefeningen zijn alleen met die gewichtslede al nauwelijks te doen.
Als ik had geweten dat ie zo zwaar zou zijn dan had ik misschien toch voor de gewichtstack moeten gaan.. maargoed.
Dat zal waarschijnlijk rond de 7-8 kg zijn. Ligt aan het model. Als je het exact wil weten, stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice en vermeld om welk model het precies gaat.

@Fitness Seller, Ik heb nu de plate loaded versie van de pulley (800 serie) en hier bestaat ook een gewichtstapel van. In hoeverre is de beweging met een gewichtstapel aangenamer dan met de plate loaded versie?

• #15.140
@Fitness Seller, Ik heb nu de plate loaded versie van de pulley (800 serie) en hier bestaat ook een gewichtstapel van. In hoeverre is de beweging met een gewichtstapel aangenamer dan met de plate loaded versie?
Daar zit geen of nauwelijks verschil in. Hoe soepel een toestel loopt hangt vooral af van de kabels en de katrollen en dergelijke, niet of er een gewichtslede of gewichtstapel aan hangt.

Terug
Naar boven