AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De trinity tower... zijn ze nu al helemaal wild van in de us heb ij t idee sinds homegymcon!
Staat ook nog op mijn wenslijst voor ooit...

Doe nu pulldowns en rows op de cable corner pull station, maar dat roeien op de grond... 😑
Plus die uitneembare zitting die wiebelt steeds meer tijdens de pulldowns hoe strak je deze ook vastzet.
Doordat je meer gewicht trekt dan je eigen gewicht trekt trek je jezelf en de zitting een beetje omhoog.

.

Laatst bewerkt:
Mooi ding maar ook daar nog steeds op de grond roeien..

De trinity tower... zijn ze nu al helemaal wild van in de us heb ij t idee sinds homegymcon!

Doe nu pulldowns en rows op de cable corner pull station, maar dat roeien op de grond... 😑
Plus die uitneembare zitting die wiebelt steeds meer tijdens de pulldowns hoe strak je deze ook vastzet.
Doordat je meer gewicht trekt dan je eigen gewicht trekt trek je jezelf en de zitting een beetje omhoog.

misschien een idee?

Edit: alsnog roeien op de grond 😅

Chest supported cable rows?

Laatst bewerkt:
@Chase Train je wel dan ?

Dat gaat nog minstens tot na de zomer duren, misschien pas einde van het jaar. Deze zal tegelijk met de nieuwe rack serie gelanceerd worden. Deze nieuwe add-on zal (waarschijnlijk) niet compatibel zijn met de huidige racks maar enkel met de nieuwe racks.
Komt er ook een nieuwe smith machine ipv de 730?

Staan dumbbell spotters soms op de planning?

Bijlagen

• IMG_9392.jpeg
    IMG_9392.jpeg
    945,2 KB · Weergaven: 43

Dat roeien op de grond vind ik ook een dingetje... Ik heb dan wel het powerrack 800 serie met Lat Pulley Option plate loaded en twijfel dus over die toren of dat ik het zo houd en een gewichtstapel koop..

Dat roeien op de grond vind ik ook een dingetje... Ik heb dan wel het powerrack 800 serie met Lat Pulley Option plate loaded en twijfel dus over die toren of dat ik het zo houd en een gewichtstapel koop..
Je kan eventueel op je bank zitten? Eventueel een katrol bevestigen, aan je rack, iets boven de onderste pulley.

IMG_20240519_132416.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #15.175
Jullie weten dat we al 10+ jaar een row seat verkopen die je billen van de grond houdt? :p In combinatie met de voetsteunen aan de meeste van onze toestellen is dat best comfortabel vind ik zelf.

Verder was onze trip naar de USA drie weken geleden inderdaad heel waardevol. De reacties daar waren mega positief en ze kunnen niet wachten tot ATX naar de US komt. Terwijl hier iedereen juist op een bepaalde Amerikaans bedrijf aan het wachten is (maar die hebben ook wel een hele goede marketing hoor, en zeker geen verkeerd aanbod).

De Trinity Tower maakte in de Verenigde Staten inderdaad ook heel veel indruk, terwijl we die hier al meer dan 2 jaar verkopen. Bij veel van onze producten zijn er kleine details die je een keer in het echt gezien moet hebben om te kunnen waarderen, jammer genoeg komt dat in productfoto’s en beschrijvingen niet altijd even goed over. Daarom zullen we ook wat meer gaan focussen op betere productvideo’s.

De Amerikanen zijn in ieder geval hyped en die hype zal volgend jaar nog veel groter worden als we teruggaan naar HomeGymCon 2025 met onze nieuwe producten die dan beschikbaar zijn :cool:

Laatst bewerkt:
  • #15.176
Komt er ook een nieuwe smith machine ipv de 730?

Staan dumbbell spotters soms op de planning?
Niet direct maar de nieuwe 700 serie racks zullen wel een smith attachment krijgen die je binnen of buiten het rack kunt bevestigen.

Dumbbell spotters hebben we al zo vaak besproken in meetings, maar helaas nooit de knoop doorgehakt. Ik zal het balletje nog eens opgooien, want extra accessoires voor ons rack ecosysteem zijn altijd goed, maar het zal geen prioriteit zijn.

• #15.180
Precies, ik gebruik nu een oude pad, maar is het idd net niet 😋
Die rubbervoetjes onder de Row Seat maken wel een verschil hoor. Je moet inderdaad nog steeds relatief diep bukken en opstaan vanaf de grond (of 11 cm daar vanaf) maar met de plaatsing van je voeten op de voetsteunen komt het al aardig in de buurt van het zitten op het bankje van een row toestel.

Terug
Naar boven