AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Die rubbervoetjes onder de Row Seat maken wel een verschil hoor. Je moet inderdaad nog steeds relatief diep bukken en opstaan vanaf de grond (of 11 cm daar vanaf) maar met de plaatsing van je voeten op de voetsteunen komt het al aardig in de buurt van het zitten op het bankje van een row toestel.
Wil je liever dat ik een keer die Row Seat koop of the Trinity Tower? 🤣

Op dit moment nog niet nee.. Maar binnen max 1 jaar is die vakantiekar er uit omdat we wat ander en groters willen, en die gaat extern gestald worden en heb ik dus die ruimte erbij 😇

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.184
Op dit moment nog niet nee.. Maar binnen max 1 jaar is die vakantiekar er uit omdat we wat ander en groters willen, en die gaat extern gestald worden en heb ik dus die ruimte erbij 😇
Dan wordt die mooie gym van jou nog indrukwekkender! Volgend jaar moet Coop misschien bij jou langskomen om een video te maken :D

• Haha
Waarderingen: RiPo
Ook Gluck was enorm te spreken over ATX (zie ook de comments eronder) jullie hebben een goeie beurt gemaakt daar!

Ik denk dat jullie nieuwe attachments voor de bankjes het ook goed gaan doen daar. Ze hebben hele inventieve dingen in de US en vooral specialty bars waar ik jaloers van word (hoewel bvb de transformer bar die ik heb kwalitatief echt niet beter is dan ATX producten, powder coat is heel matig bvb) maar een ironmaster o.i.d. Is echt een stapje minder qua kwaliteit dan de attachments van ATX. Hoe meer materiaal ik van andere merken koop, hoe meer ik de ATX kwaliteit waardeer🤣

• #15.186
Ook Gluck was enorm te spreken over ATX (zie ook de comments eronder) jullie hebben een goeie beurt gemaakt daar!

Ik denk dat jullie nieuwe attachments voor de bankjes het ook goed gaan doen daar. Ze hebben hele inventieve dingen in de US en vooral specialty bars waar ik jaloers van word (hoewel bvb de transformer bar die ik heb kwalitatief echt niet beter is dan ATX producten, powder coat is heel matig bvb) maar een ironmaster o.i.d. Is echt een stapje minder qua kwaliteit dan de attachments van ATX. Hoe meer materiaal ik van andere merken koop, hoe meer ik de ATX kwaliteit waardeer🤣
Zulke comments word ik blij van, thanks! Ik zeg altijd dat wij een haast onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding hebben en dat is ook echt het geval voor veel producten. We zijn zeker niet altijd de goedkoopste maar vaak krijg je veel meer waar voor je geld (of het nu gaat om de bouwkwaliteit, technische specificaties, afwerking of het niveau van details).

De nieuwe bankjes en attachments doen het inderdaad goed, de oude waren overigens ook altijd erg populair. Uiteraard hebben ze dat in de VS wel ook al enigszins met bijvoorbeeld Body-Solid en Powertec, maar die hebben nog steeds hetzelfde aanbod dat ze 10 jaar geleden (toen wij nog de exclusieve EU distributeur van Powertec waren) ook al hadden. Het verbaast me dat er nog steeds geen Amerikaanse merken zijn die dingen wat meer aanpakken zoals wij dat doen, kijk bijvoorbeeld hoe lang het heeft geduurd voordat er daar fatsoenlijke kabelsystemen voor racks werden gemaakt (en nog steeds zie je daar nauwelijks lat pulley options zoals wij die aanbieden). Maar dat is natuurlijk goed voor ons wanneer onze producten daar volgend jaar verkrijgbaar zullen zijn ;) Al denk ik wel dat we op Home Gym Con veel slapende honden wakker hebben gemaakt en dat we over een half jaar wel al wat zaken gaan terugzien bij Amerikaanse merken die door ons zijn geïnspireerd (dat gebeurde natuurlijk de afgelopen jaren ook al wel, maar ik denk dat er nu veel meer aandacht komt voor onze producten).

Hopelijk wakkert het enthousiasme in de VS hier ook wat meer bekendheid (of erkenning) voor ATX aan. Maar jullie DBB-leden zijn natuurlijk al sinds 2007 onze trouwe #1 supporters :heart:

Laatst bewerkt:
Zulke comments word ik blij van, thanks! Ik zeg altijd dat wij een haast onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding hebben en dat is ook echt het geval voor veel producten. We zijn zeker niet altijd de goedkoopste maar vaak krijg je veel meer waar voor je geld (of het nu gaat om de bouwkwaliteit, technische specificaties, afwerking of het niveau van details).

De nieuwe bench attachments doen het inderdaad goed, de oude waren overigens ook altijd erg populair. Uiteraard hebben ze dat in de VS wel ook al enigszins met bijvoorbeeld Body-Solid en Powertec, maar die hebben nog steeds hetzelfde aanbod dat ze 10 jaar geleden (toen wij nog de exclusieve EU distributeur van Powertec waren) ook al hadden. Het verbaast me dat er nog steeds geen Amerikaanse merken zijn die dingen wat meer aanpakken zoals wij dat doen, kijk bijvoorbeeld hoe lang het heeft geduurd voordat er daar fatsoenlijke kabelsystemen voor racks werden gemaakt (en nog steeds zie je daar nauwelijks lat pulley options zoals wij die aanbieden). Maar dat is natuurlijk goed voor ons wanneer onze producten daar volgend jaar verkrijgbaar zullen zijn ;) Al denk ik wel dat we op Home Gym Con veel slapende honden wakker hebben gemaakt en dat we over een half jaar wel al wat zaken gaan terugzien in de US die door ons zijn geïnspireerd (dat gebeurde natuurlijk de afgelopen jaren ook al wel, maar ik denk dat er nu veel meer aandacht komt voor onze producten).

Hopelijk wakkert het enthousiasme in de VS hier ook wat meer bekendheid (of erkenning) voor ATX aan. Maar jullie DBB-leden zijn natuurlijk al sinds 2007 onze trouwe #1 supporters :heart:
Vertical Leg Press, compacte Belt Squats en inderdaad; de verschillende banken met de mogelijkheid om uit te breiden met (kwalitatieve)attachments... 👌🏻

• #15.188
Vertical Leg Press, compacte Belt Squats en inderdaad; de verschillende banken met de mogelijkheid om uit te breiden met (kwalitatieve)attachments... 👌🏻
En er gaat nog zoveel moois komen dit jaar ;) Weer wat meer focus op de klassieke bodybuilding toestellen ook, zoals we met Barbarian Line altijd deden.

En er gaat nog zoveel moois komen dit jaar ;) Weer wat meer focus op de klassieke bodybuilding toestellen ook, zoals we met Barbarian Line altijd deden.
Ik droom vooral van een mooie atx seated leg curl / extension met een flinke gewichtstapel...

Komende week eerst maar de PU paddings op m'n mbx-660 2.0 monteren als ik die binnen heb 👍🏻

• #15.190
Ik droom vooral van een mooie atx seated leg curl / extension met een flinke gewichtstapel...

Komende week eerst maar de PU paddings op m'n mbx-660 2.0 monteren als ik die binnen heb 👍🏻
Dat is dan een droom die uiteindelijk realiteit zal worden, want daar hebben we onze ogen ook op gericht ;) De huidige Leg Curl/Leg Extension is wel aan een upgrade toe.

Dat is dan een droom die uiteindelijk realiteit zal worden, want daar hebben we onze ogen ook op gericht ;) De huidige Leg Curl/Leg Extension is wel aan een upgrade toe.
Zeker weten, dat vind ik ook. Zodra daar een datum van bekend wordt gaat de huidige gelijk de verkoop in bij mij 😋

• #15.193
Enig idee welke prijscategorie? Komt er dan ook een nieuw biceptoestel? 😜
Waarschijnlijk komen er twee varianten, een liggende en een zittende. De ingenieur is nog niet eens begonnen met ontwerpen, dus ik weet nog niet welke variant in welke prijsklasse komt. Maar mochten we inderdaad beide versies in productie nemen, dan kun je erop rekenen dat het één normaal en één duurder model (meer gericht op sportscholen) zal worden.

Er zal inderdaad ook een nieuw biceps toestel worden gemaakt maar ik heb nog geen idee hoe of wat. We hebben tot nu toe enkel nog globaal geïnventariseerd welke toestellen we allemaal willen upgraden en nieuw in het assortiment willen nemen.

Gaat de nieuwe biceps toestel ook de mogelijkheid krijgen om je triceps er mee te kunnen trainen (machinaal)?

Waarschijnlijk komen er twee varianten, een liggende en een zittende. De ingenieur is nog niet eens begonnen met ontwerpen, dus ik weet nog niet welke variant in welke prijsklasse komt. Maar mochten we inderdaad beide versies in productie nemen, dan kun je erop rekenen dat het één normaal en één duurder model (meer gericht op sportscholen) zal worden.

Er zal inderdaad ook een nieuw biceps toestel worden gemaakt maar ik heb nog geen idee hoe of wat. We hebben tot nu toe enkel nog globaal geïnventariseerd welke toestellen we allemaal willen upgraden en nieuw in het assortiment willen nemen.
Goed bezig! Dan wacht ik nog even met extra materiaal aan te schaffen 😜! Ik ben benieuwd naar de toestellen

Ik zie dat ATX nu ook een roeier heeft. Maar wat is eigenlijk het verschil met bijvoorbeeld een Concept2 variant? Van laatst genoemde heb ik de roeier, maar al die dingen lijken identiek aan elkaar, met een kleine afwijking van het display.

• #15.198
Ik zie dat ATX nu ook een roeier heeft. Maar wat is eigenlijk het verschil met bijvoorbeeld een Concept2 variant? Van laatst genoemde heb ik de roeier, maar al die dingen lijken identiek aan elkaar, met een kleine afwijking van het display.
Qua constructie en functionaliteit zijn deze roeiers inderdaad redelijk vergelijkbaar met elkaar. Er is natuurlijk wel een groot verschil in prijs. Een vergelijking van de kwaliteit en duurzaamheid kunnen we nog niet echt maken, maar in onze eigen testen voldeed de ATX roeier echt prima.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller kunnen jullie al wat zeggen over updates van de jammer arms en pulley systeem voor de nieuwe racks die jullie aan het ontwikkelen zijn?
Vooral benieuwd of jullie verstelbare pulleys (ipv high/low pulley) toe gaan voegen en jammer arms met trolleys en mogelijkheid om in combinatie met een pulley systeem te gebruiken.
Benieuwd naar de updates. Paar vraagjes:
1. Rack attached cable cross: Zouden jullie z'n product in overweging nemen om te ontwikkelen? Staat zo iets op de planning? (Beetje zoals jullie met de 800 series hebben gedaan). Maar dit is wel super compacte oplossing.
1698742842638.png

2. Jammer arms: Er zijn 3 unieke functionaliteiten mogelijk: Zie video: Video link
2.1 De armen naar binnen en buiten verstellen (side-to-side) of naar binnen en buiten bewegen ?
2.2 De armen vast zetten en als "freemotion" functional trainer gebruiken in combinatie met een rack attached pulley. (door pulleys toe te voegen aan de armen, zie video)
2.3 De armen vrij laten bewegen en aansluiten op een rack attached pulley. Hierdoor heb je alle jammer arm oefeningen met cable weerstand (constant) ipv met (curved) gewichten.
Zouden jullie deze 3 functionaliteiten in overweging nemen bij een nieuwe versie van de jammer arms?

• #15.200
@Fitness Seller kunnen jullie al wat zeggen over updates van de jammer arms en pulley systeem voor de nieuwe racks die jullie aan het ontwikkelen zijn?
Vooral benieuwd of jullie verstelbare pulleys (ipv high/low pulley) toe gaan voegen en jammer arms met trolleys en mogelijkheid om in combinatie met een pulley systeem te gebruiken.
Er zullen vanzelfsprekend ook verstelbare pulleys zijn, die gebruiken we natuurlijk al sinds 2014 op onze SCR racks en op diverse andere multistations.

Wat betreft de jammer arms zijn we er nog niet helemaal over uit hoe we dat gaan aanvliegen. Ik ben zelf totaal geen fan van de trolleys, ik snap echt niet wat iedereen daarin ziet. Onhandige dingen :o Ik vind onze compacte en lichtgewicht Curved Jammer Arms nog steeds de beste oplossing. Maar onze ingenieur zal vast met iets moois komen.

Je ziet het hier vanzelf langskomen als we klaar zijn om meer informatie te delen of om iets nieuws laten zien ;)

Terug
Naar boven