Zulke comments word ik blij van, thanks! Ik zeg altijd dat wij een haast onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding hebben en dat is ook echt het geval voor veel producten. We zijn zeker niet altijd de goedkoopste maar vaak krijg je veel meer waar voor je geld (of het nu gaat om de bouwkwaliteit, technische specificaties, afwerking of het niveau van details).
De nieuwe bench attachments doen het inderdaad goed, de oude waren overigens ook altijd erg populair. Uiteraard hebben ze dat in de VS wel ook al enigszins met bijvoorbeeld Body-Solid en Powertec, maar die hebben nog steeds hetzelfde aanbod dat ze 10 jaar geleden (toen wij nog de exclusieve EU distributeur van Powertec waren) ook al hadden. Het verbaast me dat er nog steeds geen Amerikaanse merken zijn die dingen wat meer aanpakken zoals wij dat doen, kijk bijvoorbeeld hoe lang het heeft geduurd voordat er daar fatsoenlijke kabelsystemen voor racks werden gemaakt (en nog steeds zie je daar nauwelijks lat pulley options zoals wij die aanbieden). Maar dat is natuurlijk goed voor ons wanneer onze producten daar volgend jaar verkrijgbaar zullen zijn

Al denk ik wel dat we op Home Gym Con veel slapende honden wakker hebben gemaakt en dat we over een half jaar wel al wat zaken gaan terugzien in de US die door ons zijn geïnspireerd (dat gebeurde natuurlijk de afgelopen jaren ook al wel, maar ik denk dat er nu veel meer aandacht komt voor onze producten).
Hopelijk wakkert het enthousiasme in de VS hier ook wat meer bekendheid (of erkenning) voor ATX aan. Maar jullie DBB-leden zijn natuurlijk al sinds 2007 onze trouwe #1 supporters