MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Het vervelende is wel dat ze bij dumbbell curls weleens los durven te draaien , daarom zat ik ook te denken aan gladde bar met veersluitingen...

maar veersluitingen zijn niet echt veilig wanneer je halter wat schuin gaat vind ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo'n lijken mij nog het best (al heb ik er geen ervaring mee)

Klopt het dat http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html uit het assortiment verdwijnt? ( M en L zijn al niet meer beschikbaar ) Was volgens mij toch de beste belt die jullie verkochten. Goeie sluiten, overal even breed en geen kussen stuff aan de binnenkant. Is er een mogelijkheid dat deze maten toch nog aangevuld worden of er een alternatief komt in deze lijn?

geen idee waar ik anders aan een in deze aard moet geraken.

Ik zit net op de site te kijken of er al nieuws was over me bestelling, zie ik staan dat de 20kg kettlebell op dit moment uitverkocht is. Nou heb ik hem al 2 weken geleden besteld dus ik ga er vanuit dat ie gewoon op tijd komt? Aangezien het er toen niet bij stond.

Vandaag men spullen aangekregen ziet er netjes uit en snel geleverd.

Zondag avond besteld en vrijdag rond de middag aangekregen. (Alles wat ik bestelde was op voorraad)

Zondag avond besteld en vrijdag rond de middag aangekregen. (Alles wat ik bestelde was op voorraad)

:eek:
ik zit al 2 weken te wachten, en was ook gewoon op voorraad. Alleen sinds gisteren ineens niet meer. Bestel het straks gewoon ergens anders, en verkoop de fs kettlebells dan wel weer via marktplaats ofzo :P

Laatst bewerkt:
goed om te horen :D! Hopen dat die snel leverbaar is dan, zodat ik kan blijven squaten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.552
Klopt het dat http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html uit het assortiment verdwijnt? ( M en L zijn al niet meer beschikbaar ) Was volgens mij toch de beste belt die jullie verkochten. Goeie sluiten, overal even breed en geen kussen stuff aan de binnenkant. Is er een mogelijkheid dat deze maten toch nog aangevuld worden of er een alternatief komt in deze lijn?

geen idee waar ik anders aan een in deze aard moet geraken.
Op dit moment is het inderdaad nog niet zeker wanneer en of de powerliftriem weer beschikbaar zal zijn in de maten M en L. Had je hierover een e-mail ontvangen?

Mocht de riem uit het assortiment verdwijnen dan zal er niet snel een alternatief komen, er zijn echter genoeg shops te vinden die ook powerliftriemen verkopen :)

Ik zit net op de site te kijken of er al nieuws was over me bestelling, zie ik staan dat de 20kg kettlebell op dit moment uitverkocht is. Nou heb ik hem al 2 weken geleden besteld dus ik ga er vanuit dat ie gewoon op tijd komt? Aangezien het er toen niet bij stond.
De status op het moment van bestellen is helaas nooit 100% nauwkeurig omdat artikelen pas worden weggeschreven uit de voorraad nadat een bestelling is betaald en wordt verwerkt, niet zodra deze wordt geplaatst. Hierdoor kan het zijn dat een artikel dat op het moment van bestellen beschikbaar is na een paar dagen alsnog uitverkocht blijkt te zijn.

De 20 kg classic kettlebells worden over circa één tot twee weken verwacht.

Ik wil graag http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p598_Basic-Line-Squat-Rack.html bestellen, hoelang moet ik wachten hierop omdat die niet momenteel niet leverbaar is, anders bestel ik nu al vanuit het buitenland ;)!

Hoop snel van jullie te horen.
Hiervoor is op dit moment nog geen verwachte levertijd bekend, dit zal dus waarschijnlijk nog zeker vier weken duren. Zodra er iets bekend is van de levertijd zal dat worden aangegeven bij de actuele productstatus :)

Hiervoor is op dit moment nog geen verwachte levertijd bekend, dit zal dus waarschijnlijk nog zeker vier weken duren. Zodra er iets bekend is van de levertijd zal dat worden aangegeven bij de actuele productstatus :)

okidokie, dan ga ik vanaaf alvast bestellen :D!

Hoi Marvin,

Ik heb je vandaag een mail gestuurd met wat er met mijn Barbarian Lat Tower gebeurt is.
Ik hoop dat je snel iets van je laat horen, want de trainingen stagneren nu:p

Groeten
Robin

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.555
Hoi Marvin,

Ik heb je vandaag een mail gestuurd met wat er met mijn Barbarian Lat Tower gebeurt is.
Ik hoop dat je snel iets van je laat horen, want de trainingen stagneren nu:p

Groeten
Robin
Dat wordt idd al behandeld door de klantenservice, op je e-mail ontvang je nog een reactie (maar als je niet meer kan trainen mag je natuurlijk wel een beetje ongeduldig zijn :p)

En een bestelling geplaatst waaronder een set dumbbells, 'k ben benieuwd :)

Ik heb een tijd terug een Powertec Bench Rack System gekocht.
Het bankje wat daarbij zat ligt stom met bankdrukken het zit te veel in de weg.
Het lijkt breder als andere bankjes van andere merken kan dat?
Welk bankje kan je dan best erbij kopen wat niet zo breed is?Moet wel belastbaar zijn to min 230 kg.

Terug
Naar boven