RiPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 848
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Er zitten toch hele lange spotters bij die mcr-780? Dan kan je toch gewoon tot falen trainen?Vermoeden had ik al, leek inderdaad niet mogelijk om magisch een Smith Machine aan de FCR te plakken. Ik heb inderdaad beide apparaten bekeken en concessies zijn altijd nodig als budget en ruimte hun grenzen hebben. Ook de Monster 2.0 leek mij idd een goede optie, maar de lat pulldown en seated row optie zijn daarbij misschien weer minder fijn, die zijn bij de MCR-780 dan weer prachtig. Enfin, bedankt voor de reactie. Weet ik genoeg en wacht ik de beschikbaarheid af!
Heb zelf de scr-760 staan waar dus een smith machine bij in zit en dacht die ook vaker te gebruiken maar uiteindelijk gebruik ik m alleen voor een vertical leg press.
In dat geval ga ik binnenkort eerst de Trinity Tower wel bestellen 😋Nee daar zijn we helaas nog totaal niet aan toegekomen, maar de ingenieur geeft aan dat hij daar binnenkort aan wil beginnen. Eerst zal de huidige leg curl/extension een update krijgen en dan komt er nog een seated variant. Maar of die met stackweight gaat zijn is nog niet 100% zeker.
Zo te horen heb ik daarna nog tijd zat om een potje te sparen voor de nieuwe seated leg curl/extension. En hopelijk wel met een flinke gewichtstapel...🤞🏻

. Enfin, bedankt voor de reactie. Weet ik genoeg en wacht ik de beschikbaarheid af!
. Die spotter arms zijn dan al een hele stap vooruit
!
Je bent altijd welkom om een review te schrijven op onze website, wanneer je over enkele weken per e-mail de uitnodiging daarvoor ontvangt.
Grapje, net een review gedaan, nu afwachten of die goedgekeurd wordt.