- Waardering
- 2.701
Voor vragen over levertijden van uitverkochte producten, even mailen naar onze klantenservice.@Fitness Seller enig idee wanneer de PU rollen verwacht wordne?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor vragen over levertijden van uitverkochte producten, even mailen naar onze klantenservice.@Fitness Seller enig idee wanneer de PU rollen verwacht wordne?
Ziet er goed uit! Maken jullie gebruik van aluminium pulleys? (Of de mogelijkheid om dit gelijk bij aanschaf te upgraden?)
We hebben voor de nieuwe racks nieuwe kunststof katrollen ontwikkeld een stuk beter zijn dan de gebruikelijke kunststof katrollen.Ziet er goed uit! Maken jullie gebruik van aluminium pulleys? (Of de mogelijkheid om dit gelijk bij aanschaf te upgraden?)
Nee zoiets staat niet op de planning en zal er bij ons waarschijnlijk ook niet snel komen (in het verleden wel eens overwegen maar altijd afgewezen).@Fitness Seller, ik weet niet of zoiets op de agenda staat. Maar zou dit wel kunnen gebruiken:
Maar dan ook dat die nog een stukje hoger kan.
Jammer! Ga ik maar eens verder zoeken naar iets vergelijkbaars.Nee zoiets staat niet op de planning en zal er bij ons waarschijnlijk ook niet snel komen (in het verleden wel eens overwegen maar altijd afgewezen).
Ik weet niet waarvoor je hem wilt, ik gebruik deze icm met een stuk traagschuim voor box squats en het ding is echt een tank, geeft geen krimp. Heb er ook een van Mirafit en deze is veel beter en stabieler. Zou wel even wachten met aanschaffen tot hij weer in de sale is, is elke paar maanden wel zo. Wel is het ding vrij zwaar@Fitness Seller, ik weet niet of zoiets op de agenda staat. Maar zou dit wel kunnen gebruiken:
![]()
Maar dan ook dat die nog een stukje hoger kan.
Wat ben je van plan, als ik vragen mag?@Fitness Seller, als ik de ATX Power Rack PRX-820 en de ATX Squat Stands SQS-800 naast elkaar neer zet, komt dit dan volledig overeen met elkaar? En dan bedoel ik uiteraard de gaten van de palen.
![]()
![]()
NeeStaat er een incline chest fly (met curved bankje) op het programma?
Daar hebben we naar gekeken maar dat was niet ideaal vanwege de kabels van de lat pulldown. Maar we zijn er nog mee bezig dus met een beetje geluk komt er toch nog een oplossing voor.Ziet er gaaf uit, wel jammer dat er geen pull up bar is!
Nee dat komt niet 100% overeen, dus als je daar dwarsbalken of pull-up bars of iets dergelijks tussen wilt bevestigen dan zou je hier en daar misschien een gat moeten opboren (al hebben sommige van dit soort onderdelen ook langwerpige gaten, juist voor kleine afwijkingen, dus dan is opboren wellicht niet nodig).@Fitness Seller, als ik de ATX Power Rack PRX-820 en de ATX Squat Stands SQS-800 naast elkaar neer zet, komt dit dan volledig overeen met elkaar? En dan bedoel ik uiteraard de gaten van de palen.
Een DIY projectje. Maar weet nog niet of ik dat ga doen.
Oke dankje! Weet ik voor nu genoeg.Nee dat komt niet 100% overeen, dus als je daar dwarsbalken of pull-up bars of iets dergelijks tussen wilt bevestigen dan zou je hier en daar misschien een gat moeten opboren (al hebben sommige van dit soort onderdelen ook langwerpige gaten, juist voor kleine afwijkingen, dus dan is opboren wellicht niet nodig).
Hopelijk komt daar alsnog een oplossing voor (misschien als attachmento.i.d., geen pull up bar zou voor mij een dealbreaker zijnDaar hebben we naar gekeken maar dat was niet ideaal vanwege de kabels van de lat pulldown. Maar we zijn er nog mee bezig dus met een beetje geluk komt er toch nog een oplossing voor.
Kun je niet een separate multigrip pullup bar er vlak voor plaaten aan het plafond?Hopelijk komt daar alsnog een oplossing voor (misschien als attachmento.i.d., geen pull up bar zou voor mij een dealbreaker zijn
De kans daarop lijkt klein. De optrekstang zou de pulley in de weg zitten of andersom. We hebben bewust gekozen voor dit ontwerp met de dedicated pulley aan de voorzijde (daar waar de meeste van deze racks enkel de verstelbare katrollen hebben en je dan een semi-pulley ervan maakt door een stang aan beide katrollen te bevestigen). Zoals gezegd kijken we nog naar eventuele andere oplossingen voor een pull up bar maar anders zul je helaas toch verder moeten zoeken naar een ander rack. Succes!Hopelijk komt daar alsnog een oplossing voor (misschien als attachmento.i.d., geen pull up bar zou voor mij een dealbreaker zijn
Komen jullie ook met een full rack met 2 weight stacks of is dat al de ATX Power Rack Pull Station FCR-780?De kans daarop lijkt klein. De optrekstang zou de pulley in de weg zitten of andersom. We hebben bewust gekozen voor dit ontwerp met de dedicated pulley aan de voorzijde (daar waar de meeste van deze racks enkel de verstelbare katrollen hebben en je dan een semi-pulley ervan maakt door een stang aan beide katrollen te bevestigen). Zoals gezegd kijken we nog naar eventuele andere oplossingen voor een pull up bar maar anders zul je helaas toch verder moeten zoeken naar een ander rack. Succes!