AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ATX Multi Pull Half Rack MPHR-740

1721389115282.png
Ziet er goed uit! Maken jullie gebruik van aluminium pulleys? (Of de mogelijkheid om dit gelijk bij aanschaf te upgraden?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.243
Ziet er goed uit! Maken jullie gebruik van aluminium pulleys? (Of de mogelijkheid om dit gelijk bij aanschaf te upgraden?)
We hebben voor de nieuwe racks nieuwe kunststof katrollen ontwikkeld een stuk beter zijn dan de gebruikelijke kunststof katrollen.

We zullen echter ook voor alle nieuwe racks een set aluminium katrollen aanbieden als optionele upgrade.

@Fitness Seller, ik weet niet of zoiets op de agenda staat. Maar zou dit wel kunnen gebruiken:

Shop_PLYOBOX-ADJ_1.jpeg

Maar dan ook dat die nog een stukje hoger kan.

• #15.245
@Fitness Seller, ik weet niet of zoiets op de agenda staat. Maar zou dit wel kunnen gebruiken:

Shop_PLYOBOX-ADJ_1.jpeg

Maar dan ook dat die nog een stukje hoger kan.
Ik weet niet waarvoor je hem wilt, ik gebruik deze icm met een stuk traagschuim voor box squats en het ding is echt een tank, geeft geen krimp. Heb er ook een van Mirafit en deze is veel beter en stabieler. Zou wel even wachten met aanschaffen tot hij weer in de sale is, is elke paar maanden wel zo. Wel is het ding vrij zwaar

Staat er een incline chest fly (met curved bankje) op het programma, zoals aangeboden bij Gymleco en Primal Strength?

@Fitness Seller, als ik de ATX Power Rack PRX-820 en de ATX Squat Stands SQS-800 naast elkaar neer zet, komt dit dan volledig overeen met elkaar? En dan bedoel ik uiteraard de gaten van de palen.

atx-prx-820_1.jpg
atx-dico-sqs.jpg

• #15.252
Staat er een incline chest fly (met curved bankje) op het programma?
Nee

Ziet er gaaf uit, wel jammer dat er geen pull up bar is!
Daar hebben we naar gekeken maar dat was niet ideaal vanwege de kabels van de lat pulldown. Maar we zijn er nog mee bezig dus met een beetje geluk komt er toch nog een oplossing voor.

@Fitness Seller, als ik de ATX Power Rack PRX-820 en de ATX Squat Stands SQS-800 naast elkaar neer zet, komt dit dan volledig overeen met elkaar? En dan bedoel ik uiteraard de gaten van de palen.
Nee dat komt niet 100% overeen, dus als je daar dwarsbalken of pull-up bars of iets dergelijks tussen wilt bevestigen dan zou je hier en daar misschien een gat moeten opboren (al hebben sommige van dit soort onderdelen ook langwerpige gaten, juist voor kleine afwijkingen, dus dan is opboren wellicht niet nodig).

Wat ben je van plan, als ik vragen mag?
Een DIY projectje. Maar weet nog niet of ik dat ga doen.

Nee dat komt niet 100% overeen, dus als je daar dwarsbalken of pull-up bars of iets dergelijks tussen wilt bevestigen dan zou je hier en daar misschien een gat moeten opboren (al hebben sommige van dit soort onderdelen ook langwerpige gaten, juist voor kleine afwijkingen, dus dan is opboren wellicht niet nodig).
Oke dankje! Weet ik voor nu genoeg.

Daar hebben we naar gekeken maar dat was niet ideaal vanwege de kabels van de lat pulldown. Maar we zijn er nog mee bezig dus met een beetje geluk komt er toch nog een oplossing voor.
Hopelijk komt daar alsnog een oplossing voor (misschien als attachmento.i.d., geen pull up bar zou voor mij een dealbreaker zijn

• #15.256
Hopelijk komt daar alsnog een oplossing voor (misschien als attachmento.i.d., geen pull up bar zou voor mij een dealbreaker zijn
De kans daarop lijkt klein. De optrekstang zou de pulley in de weg zitten of andersom. We hebben bewust gekozen voor dit ontwerp met de dedicated pulley aan de voorzijde (daar waar de meeste van deze racks enkel de verstelbare katrollen hebben en je dan een semi-pulley ervan maakt door een stang aan beide katrollen te bevestigen). Zoals gezegd kijken we nog naar eventuele andere oplossingen voor een pull up bar maar anders zul je helaas toch verder moeten zoeken naar een ander rack. Succes!

Laatst bewerkt:
De kans daarop lijkt klein. De optrekstang zou de pulley in de weg zitten of andersom. We hebben bewust gekozen voor dit ontwerp met de dedicated pulley aan de voorzijde (daar waar de meeste van deze racks enkel de verstelbare katrollen hebben en je dan een semi-pulley ervan maakt door een stang aan beide katrollen te bevestigen). Zoals gezegd kijken we nog naar eventuele andere oplossingen voor een pull up bar maar anders zul je helaas toch verder moeten zoeken naar een ander rack. Succes!
Komen jullie ook met een full rack met 2 weight stacks of is dat al de ATX Power Rack Pull Station FCR-780?
Die oplossing met een 'banana attachment' vind ik erg mooi bij het half rack. Maar zou dan wel weer liever een full rack willen.
En bieden jullie ook normale (rechte) pullup stangen aan ipv een multi grip?

Ik ga niet liegen, dat 780 rack ziet eruit als mijn natte droom🙈. Ik ga tegen de tijd dat alle info uit is eens rustig passen en meten🤓

Hi @Fitness Seller,

Ik ben aan het kijken naar andere halterstangen omdat ik merk dat ik met de normale mijn pols teveel belast.

Nu kwam ik de ATX multi grip bar mg-1 en mg-2 tegen. Maar ook een ATX-LH-50-MG (bij onze oosterburen). Klopt het dat de MG-1 hier de vervanger van is? Zo ja, wat maakt het verschil (op de schuine balken in het midden)? Welke zou je adviseren?

Daarnaast kijk ik ook naar de ATX Short Multi Grip Bar. Is het slim om die er los bij te nemen of zal je met de MG-1 of MG-2 voldoende opties hebben?

Laatst bewerkt:
Ik zie op dezelfde site ook dat er voor de nieuwe prx-780 een Smith machine add on beschikbaar komt! Dat is echt enorm interessant voor mijn bescheiden ruimte 🤓

Terug
Naar boven