AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zittend of liggend, of misschien zelfs beide, alles is nog mogelijk :p
Dat zou idd volledig ATX zijn 1 toestel waar je meer dan twee oefeningen kan op doen en waar de concurrentie niet aan gedacht heeft. Zoals hun trinity lat tower en hun legpress/hacksquat.

Ik heb de nieuwe jammer arms gezien op de site van jullie Duitse collega's die zien er ook heel goed uit. Zeker met dat korte armpje erop.
Enkel hoop ik wel dat jullie een versie maken die wel verwijderbaar is van het rack 🤞.

Dat zou idd volledig ATX zijn 1 toestel waar je meer dan twee oefeningen kan op doen en waar de concurrentie niet aan gedacht heeft. Zoals hun trinity lat tower en hun legpress/hacksquat.
Volgens mij komt Bells Of Steel met een variant op de markt waarmee je zittende leg extentions en zittende en liggende leg curls mee kunt uitvoeren.

Goedemiddag,
Ik zie dat het ATX multi cable rack mcr-780 in de aanbieding is. Gaat deze eruit en komt er een 2.0 versie?

Ik zie dat voor de ccr-600 wel een optie is voor een smith machine, maar voor de mcr-780 niet. Komt er mogelijk in de toekomst een smith machine optie voor de mcr-780? Dan ben ik namelijk helemaal verkocht!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.564
Goedemiddag,
Ik zie dat het ATX multi cable rack mcr-780 in de aanbieding is. Gaat deze eruit en komt er een 2.0 versie?

Ik zie dat voor de ccr-600 wel een optie is voor een smith machine, maar voor de mcr-780 niet. Komt er mogelijk in de toekomst een smith machine optie voor de mcr-780? Dan ben ik namelijk helemaal verkocht!
Er komt uiteindelijk een nieuwe versie van de MCR-780 die wat dieper is en waarin je dus ook een smith machine optie kunt toevoegen. In de huidige MCR-780 kan dat niet. Dat kan echter nog wel een half jaar duren.

Dat klinkt top! Ik ben nog in afwachting van de bouw van onze nieuwe woning, dus de inrichting van mijn homegym moet ook nog even wachten:)

Laatst bewerkt:
Er komt uiteindelijk een nieuwe versie van de MCR-780 die wat dieper is en waarin je dus ook een smith machine optie kunt toevoegen. In de huidige MCR-780 kan dat niet. Dat kan echter nog wel een half jaar duren.
Wow, veel updates bij de nieuwe racks zeg! Komt er ook een update van de FCR-780?

Waarom zo snel na het uitbrengen van een nieuw toestel alweer een nieuwere versie?
Zie dat bij steeds meer nieuwe toestellen

• #15.568
Wow, veel updates bij de nieuwe racks zeg! Komt er ook een update van de FCR-780?
Niet zozeer een echte update, alleen wat algemene wijzigingen zoals aluminum katrollen in plaats kunststof katrollen, en RVS staanders in plaats van verchroomde staanders. Let op: dit zal ook tot een prijsstijging van enkele honderden euro leiden, dus je kunt het rack nu nog tegen een lagere prijs krijgen.

Waarom zo snel na het uitbrengen van een nieuw toestel alweer een nieuwere versie?
Zie dat bij steeds meer nieuwe toestellen
Waarom niet? We luisteren naar feedback van klanten en kunnen daar in sommige gevallen snel op reageren. Heb je dan liever dat we twee jaar wachten?

Overigens zijn het nu vooral deze nieuwe racks waar we al vrij snel weer wat wijzigingen hebben doorgevoerd, normaal gesproken gebeurt dat bij nieuwe toestellen zeker niet zo snel. Dat komt ook omdat dit een volledige herstart van onze rack serie was en die nog in de kinderschoenen stond/staat. We wegen verschillende opties af en bekijken verschillende mogelijkheden, deels gevoed door feedback van klanten. We wilden ook eerst de interesse van klanten peilen voor dit soort racks, voor we zomaar features toevoegen die een toestel flink duurder maken (aluminium katrollen en RVS staanders zijn nu eenmaal niet goedkoop).

Is er een verschil tussen de barbell olie en onderhoudsolie? Of kan ik ook gewoon de onderhoudsolie gebruiken voor de stang zelf ipv de draaiende delen?

• #15.570
Deze zojuist gezien bij onze Duitse buren. Komt deze in de showroom? @Fitness Seller
IMG_8434.webp

Waarom niet? We luisteren naar feedback van klanten en kunnen daar in sommige gevallen snel op reageren. Heb je dan liever dat we twee jaar wachten?

Overigens zijn het nu vooral deze nieuwe racks waar we al vrij snel weer wat wijzigingen hebben doorgevoerd, normaal gesproken gebeurt dat bij nieuwe toestellen zeker niet zo snel. Dat komt ook omdat dit een volledige herstart van onze rack serie was en die nog in de kinderschoenen stond/staat. We wegen verschillende opties af en bekijken verschillende mogelijkheden, deels gevoed door feedback van klanten. We wilden ook eerst de interesse van klanten peilen voor dit soort racks, voor we zomaar features toevoegen die een toestel flink duurder maken (aluminium katrollen en RVS staanders zijn nu eenmaal niet goedkoop).
Krijgt die MCR-780 ook aluminium kabelkatrollen met die update?
Heb het idee dat alle kabeltoestellen onderhand aluminium kabelkatrollen krijgen 👍🏻

Zittend of liggend, of misschien zelfs beide, alles is nog mogelijk :p
Als ATX met een beentoestel uitkomt waarmee je zittende leg extentions, EN zittende leg curls, EN liggende leg curls kunt uitvoeren EN met een gewichtstapel ga ik alsnog m'n bestelde nieuwe toestel later verkopen 😅

Al die nieuwe smith machine opties zijn belastbaar tot 200kg. Tevens zie ik gaten er in zitten tbv een vertical leg press.
Is de 200kg dan niet aan de lage kant?
De huidige smith machines in de toestellen zijn tot 300kg, lijkt op achteruitgang?..

• #15.575
Al die nieuwe smith machine opties zijn belastbaar tot 200kg. Tevens zie ik gaten er in zitten tbv een vertical leg press.
Is de 200kg dan niet aan de lage kant?
De huidige smith machines in de toestellen zijn tot 300kg, lijkt op achteruitgang?..
Tenzij mijn geheugen mij even in de steek laat hebben we volgens mij nog nooit eerder een smith machine optie gehad, dus ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu precies op doelt. Of vergelijk je de dedicated smith machine toestellen met de nieuwe smith machine opties? Er zal inderdaad verschil zitten tussen een vaste machine en een accessoire.

Dat gezegd hebbende denk ik dat 200 kg belasting voor een smith machine optie, dus op een rack dat primair voor andere toepassingen wordt gebruikt, meer dan voldoende is voor 99% van de gebruikers. Zeker gezien onze equipment gecertificeerd is en ruime veiligheidsmarges ingebouwd heeft. Indien jij echter meer dan 200 kg belastbaarheid nodig hebt in een smith machine dan kun je inderdaad beter kijken naar de dedicated smith machine toestellen.

Laatst bewerkt:
Tenzij mijn geheugen mij even in de steek laat hebben we volgens mij nog nooit eerder een smith machine optie gehad, dus ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu precies op doelt. Of vergelijk je de dedicated smith machine toestellen met de nieuwe smith machine opties? Er zal inderdaad verschil zitten tussen een vaste machine en een accessoire.

Dat gezegd hebbende denk ik dat 200 kg belasting voor een smith machine optie, dus op een rack dat primair voor andere toepassingen wordt gebruikt, meer dan voldoende is voor 99% van de gebruikers. Zeker gezien onze equipment gecertificeerd is en ruime veiligheidsmarges ingebouwd heeft. Indien jij echter meer dan 200 kg belastbaarheid nodig hebt in een smith machine dan kun je inderdaad beter kijken naar de dedicated smith machine toestellen.
Niet alleen de smith machine opties, maar ook op de toekomstige MPHR-780 waar dus al een vaste smith machine in zit, zoals mijn huidige SCR-760 ook heeft.

• #15.577
Niet alleen de smith machine opties, maar ook op de toekomstige MPHR-780 waar dus al een vaste smith machine in zit, zoals mijn huidige SCR-760 ook heeft.
Ah zo. Dat heeft ermee te maken dat de nieuwe smith halterstangen ook gebruikt kunnen worden voor leg press. Daarmee is het plotseling stukken aannemelijker geworden dat gebruikers de stang ook daadwerkelijk regelmatig tot 300 kg zullen belasten. Dus voordat de stang constant zo zwaar wordt belast en zijn grens/limiet bereikt hebben we de belastbaarheid omlaag gezet naar 200 kg. Daarmee voldoet het aan alle veiligheidseisen voor de certificering voor gebruik in sportscholen.

Maar het gaat hier dus om een leg press optie/accessoire dat de belastbaarheid bepaalt. Dat is anders dan een dedicated leg press toestel. Jouw SCR-760 smith halterstang had geen leg press optie dus die belastbaarheid lag hoger omdat die stang nooit langdurig met 300 kg belast zal worden.

Tot slot is de vraag natuurlijk hoeveel mensen zulke gewichten ook echt ooit zullen gebruiken, op enkele uitzonderingen na natuurlijk. Maar sporadisch een keer boven de 200 kg uitkomen kan geen kwaad, er zijn ruime veiligheidsmarges berekend. We willen alleen voorkomen dat de stang langdurig op 300 kg gebruikt zou worden door mensen.

Laatst bewerkt:
Krijgen trouwe klanten die de afgelopen jaren duizenden euro's hebben gespendeerd ook een aantal spaarpunten als terugwerkende kracht? 😅

Jullie Duitse collega's hebben dit trouwens al een aantal jaren 🙂

• #15.580
Krijgen trouwe klanten die de afgelopen jaren duizenden euro's hebben gespendeerd ook een aantal spaarpunten als terugwerkende kracht? 😅
Grappig, ik wist van tevoren al dat jij dit zou reageren :p

Maar nee, dat gaat helaas niet :( We introduceren het spaarpunten programma nu en dit zal vanaf nu actief worden. Het is helaas onmogelijk voor ons om nog allemaal oude bestellingen te gaan nakijken om op basis daarvan terugwerkend punten toe te kennen.

Je kunt echter wel extra punten verdienen. Op je account vind je onder 'Mijn spaarpunten' alle details.

• Haha
Waarderingen: RiPo
Terug
Naar boven